Gość Anonymous Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Wczoraj zamiast trójki weszła mi jedynka przy ok 6000obr/min, nagle zgrzyt i koniec, auto zgasło i już więcej nie odpaliło, zapłon daje iskre ale silnik sie nie rozkręca, wiecie co to może być... Dramat z tego co słyszałem to moge mieć z tego naprawde duży koszt... A nie chce popłynąć Miał ktoś już coś takiego...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 ...nie chce kolegi straszyć: rozrząd.....poszedł nie odpalaj na pych...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 nawet nie próbowałem bo to akurat wiem, ale oby to był tylko rozrząd a nie jeszcze coś, nie wiesz wacha007, jaka cena tego może być, bo chciałbym sie wstępnie przygotować na straty finansowe a tak wogóle jak tam Twoja corsa   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 ściagnil oslone z paska rozrzadu i zobacz czy pasek jest dobry, jak nie pasek to hmm..., jest jeszcze taka opcja ze pasek nie zerwal sie tylko przeskoczył, czli przestawil sie zaplon i to moze byc powodem ze nie odpala, wizyta u mechanika chyba cie nie ominie, pozdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Najtansza opcja-przeskoczyl pasek.Jezeli o jeden zabek to nie powinno byc tak strasznie.Najgorsza-zawory odbite na tloku i skrzywione.Nie chce Cie straszyc ale przy 6000obr/min raczej ta druga jest realna choc czasami zdazaja sie cuda   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 wyndkorz, koszt hmm no pasek z pompą i robocizną koło ja pąłciłem około 600 zł do tego głowica spotkanie tłoków z zaworami nie konczy sie dobrze... kiedyś w bravie 1.4 12v rozleciał mi sie rozrząd zapąłciłem 2255 zł.....ale tylko 6 zaworów wymieniałem... a nasza corsina spokojnie zmiena zawieszenie powoli i czas na egr i czyszczenie przepustnicy....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 laweta i do mechanika tez uwazam ze zerwales pasek. o ile silniki 8V byly w miare bezkolizyjne o tyle 16V... mam tylko nadzieje ze zamkniesz sie w tysiu z naprawa   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 rox, nie da rady sam nowy rozrzad to prawei 600 zł...lepiej juz spapować bo koszt jest dosć spory...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 jesli zawory, tloki i glowica w stanie dobrym to rozrzad + robocizna tysia nie przekroczy trzeba pocieszyc a nie kopac w plecy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 ...nikogo nie kopie, ja przynajmniej lubie być mile zaskoczony... jak koszta bedą mniejsze.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.