Gość Anonymous Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Witam!Ponieważ to mój pierwszy post na tym forum chciałbym sie przywitac i prosic o rade.Mianowicie jak w temacie tak sie dzieje.Zapala sie potem kontrolka serwisu,gdy zgasze auto-nie chce odpalić.Pomogło zdjęcie klemy.Po podłączeniu do kompa nie wykryło błędu.Jeśli nie da sie tego zdiagnozować to co mam sprawdzić? z góry dziękuje i pozdro dla wszystkich   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23519-opadaj%C4%85ce-zegary-i-kontrolka-niebezpiecze%C5%84stwa/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Rozłącza Ci się wtyka zegarów, dlatego opadają wskazówki i potem auto nie chce odpalić gdyż immo jest w zegarach. Jeśli nie chce odpalić dociśnij ręką zegary a rozwiązaniem tego problemu jest wyjęcie zegarów i podłożenie jakiegoś kawałka plastiku pod złącze od strony auta i dokładne zamontowanie licznika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23519-opadaj%C4%85ce-zegary-i-kontrolka-niebezpiecze%C5%84stwa/#findComment-140964 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcel_kk Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Witam. Miałem podobny problem w swojej Corsie C 2001r, autko sprowadzone z Francji lekko uszkodzone. U mnie wskazówki opadały, kontrolki gasły i zapalała się kontrolka hamulca recznego, po kilku kilometrach powracało wszystko do normy nawet na kilka dni. Otóż co ustaliłem: W moim autku wymieniany był kokpit, gdyż poduszki wystrzeliły. Niedouczony mechanik nie wpiął do końca złacza wielowtykowego w zegary. Po pół godzinie walki z plastykowymi osłonami dostałem sie do licznika i wpiąłem go ostatecznie. Od roku działa wszystko dobrze. Można problem usunąc w własnym zakresie Wala 86, złącze wielowtykowe osadzone jest w specjalnym gnieździe, widocznie ktoś majstrował i nie złożył jak trzeba. W pierwszej kolejności proponuje dostać sie do licznika. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23519-opadaj%C4%85ce-zegary-i-kontrolka-niebezpiecze%C5%84stwa/#findComment-140938 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Dzięki za pomoc,myślałem właśnie o czymś podobnym bo bezpieczniki wszystkie dobre a na kompie brak błędów.Choć w sumie dzisiaj sie podpiąłem i pokazał coś ze sprzęgłem,jest już podobny post na ten temat więc nie będe sie rozpisywał.Pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23519-opadaj%C4%85ce-zegary-i-kontrolka-niebezpiecze%C5%84stwa/#findComment-140916 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcel_kk Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Walas86 jak włącznik sprzęgła to poszukaj mojego posta, bo na to też chorowała moja Corsela   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23519-opadaj%C4%85ce-zegary-i-kontrolka-niebezpiecze%C5%84stwa/#findComment-140873 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 A czy faktycznie miałeś problem ze sprzęgłem?Niby u mnie to komp pokazuje,ale sprzęgło pracuje idealnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23519-opadaj%C4%85ce-zegary-i-kontrolka-niebezpiecze%C5%84stwa/#findComment-140768 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Tu nie chodzi o samo sprzęgło, tylko o mikroprzełącznik który jest zamontowany nad pedałem sprzęgła. Informacja o naciśnięciu sprzęgła jest przekazywana do komputera silnika poprzez ten przełącznik. Najczęściej albo sam wyłącznik jest uszkodzony albo źle wyregulowany.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23519-opadaj%C4%85ce-zegary-i-kontrolka-niebezpiecze%C5%84stwa/#findComment-140759 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcel_kk Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Rostex ten "włącznik sprzegła" co jest nad pedałem sprzęgła to bardzo rzadka przypadłość aby sie popsuł w ASO Opla jak go kupowałem to stwierdzili, że ostatni raz taki sprzedali 3 lata temu. Co do jego regulacji to nie ma takiej mozliwosci, wkłada sie go w gniazdo - zatrzaskuje - podłacza dwa przewody i powinien działac. Wala86 zanim go zakupisz ( ja wydałem niepotrzebnie na nowy w ASO 117zł, bo tak pokazał elektrykowi TECH2) sprawdz bezpiecznik nr 25 - 10A ( czwarty rząd od góry, drugi od prawej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23519-opadaj%C4%85ce-zegary-i-kontrolka-niebezpiecze%C5%84stwa/#findComment-140754 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 sprawdzałem bezpieczniki wszystkie są dobre.Widziałem dzisiaj ten przełącznik/włącznik,zamienniki są ale wymagają małej przeróbki co do pinów,więc nie polecam.Zostaje mi to wymienić.Poza tym nieraz podczas jazdy zapali mi sie kontrolka serwisu,ale wszystko działa.Możliwe że to właśnie przez ten włącznik?Po przekręceniu kluczyka 'check' nie gaśnie,dopiero po uruchomieniu silnika. Wracając do tematu to dobrałem sie do zegarów i faktycznie w kostce był luz ale kawałek plastiku załatwił sprawe i na razie jest ok. [ Dodano: Wto Wrz 15, 2009 18:17 ] tak na przyszłość gdyby ktoś kiedyś miał podobny problem,trzeba usztywnić tą wtyczkę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23519-opadaj%C4%85ce-zegary-i-kontrolka-niebezpiecze%C5%84stwa/#findComment-140673 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcel_kk Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Wala86 co do włacznika sprzegła, to masz identyczne objawy jak u mnie, włacznie z checkiem. Zanim zdecydujesz sie wydać 114 zł w ASO za nowy, to upewnij sie aby na pewno włącznik: Przekręć kluczyk w stacyjke na pozycję zapłon i sprawdź, czy jest napięcie 12V, na czarnym kablu. Jeśli tak, to wciśnij sprzęgło, żeby włącznik zadziałał i sprawdź, czy jest napięcie na szarym kablu włącznika. Zawsze moge Ci sprzedać sprawny, który niepotrzebnie zdemontowałem po błednej diagnozie Techem 2. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23519-opadaj%C4%85ce-zegary-i-kontrolka-niebezpiecze%C5%84stwa/#findComment-140571 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.