Gość Anonymous Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 WITAM Posiadam Opla Corse b 98 1.0 12V . Z prawej strony tylnego zawieszenia (okolice koła) dochodzi metaliczny dźwięk, przy nieznacznym obciążeniu lub przy dużych uskokach na drodze. http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif amor i sprężyn tylnego zawieszenia wymieniłem i dalej to samo ;(gumowe uszczelki wachaczów są dobre, chyba że uszkodzenie jest nie widoczne?. Jeżeli ktoś zna temat bardzo proszę o odpowiedź : Co takiego mogło tam paść w tym zawieszeniu? Z góry dzięki za odpowiedż.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Rura tłumika stuka o belkę zawieszenia na dużych nierównościach i przy większym obciążeniu. Taki urok CB. Sprawdzone doświawdczalnie na kanale. Wielu pisało o tym na forum.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Witaj Dzięki za odpowiedź. A rozmiar opon ma znaczenie w takiej sytuacji http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif Mam założone 155/70/r13, wcześniej były 80. Czy da się jakoś to stukanie wyeliminować . Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Pewnie utwardzone lub podwyższone zawieszenie coś by dało. Ale coś za coś-zamiast stuków bolące plecy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony_corsarz Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 u mnie cos wali przy nierównościach (wgłębieniach w jezdni) i okazuje się że to rura wydechowa (w środku pojazdu w takim najgrubrzym miejscu) uderza o metalową osłonę podłogi.... wystarczy silnie złapać ją za końcówe i sprawnie poruszać na boki sprawdź u siebie mechanik powiedział, że mocowanie jej z silnikiem (kołnierz) jest przerdzewiały i śruby nie dadzą się odkręcić, może macie pomysł jak co się z tym robi i ile może kosztować?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.