Gość darkside13 Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Witam bylem dziś w Centrym Galaxy żeby wjechać na parking wjeżdza się pod takie górki i trzeba na maxa skrecac kierownica w lewo, no to jade skrecam jest ok , a gdy juz skrecilem na maxa to tak jakby bylo jakieś szorowanie cieżko to okrelij i auto lekko drżało odbiłem kierownica lekko w prawo i ok ,znów w lewo na maxa to samo takie jak by szorowanie, opona o nic w nadkolu nie obciera , sprawdzałem. Na co dzień nie skrecam tak kierownica na maxa przy normalnej jeżdzie wiec jest ok , myslalem że to wina Przeguba, ale to by raczej strzelalo bo wiem jak u znajomego w peugeocie 106 bylo slychac jak mial trzasniete przeguby. Dodam ze jadac po normalnym asfalcie skrecilem kierownica na maxa w lewo nie bylo tego slychac a otworzyłem okno i wychyliłem jeszcze głowe, i tak to wszystko ok ,tylko na tym parkingu w Galaxy Szczecin tak sie działo , sam nie wiem jak teraz do tego podchodzic czy jest ok czy raczej nie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23976-problem-gdy-skrece-kierownica-na-maxa-w-lewo-szorowani/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Cześć Kolego. Spróbuj może naciągnąć mocniej pasek od alternatora bo może to on przeskakuje i to jego tak słychać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23976-problem-gdy-skrece-kierownica-na-maxa-w-lewo-szorowani/#findComment-137382 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Spróbuj może naciągnąć mocniej pasek od alternatora bo może to on przeskakuje i to jego tak słychać. Nie ma mowy o przeskoczeniu bo to pasek klinowy. gdyby był zużyty to by piszczał a nie szorował i nie miałoby to nic wspólnego ze skręcaniem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23976-problem-gdy-skrece-kierownica-na-maxa-w-lewo-szorowani/#findComment-137374 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darkside13 Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 moze to maglownica czy jak to sie tam nazywa ?? ma jakies luzy ??i kola nie skrecaja równomiernie ?? drozki kierownicze wymienione i zbierznosc ustawnione sa ok   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23976-problem-gdy-skrece-kierownica-na-maxa-w-lewo-szorowani/#findComment-137364 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 nie miałoby to nic wspólnego ze skręcaniem Masz rację że pasek by piszczał. Ale jak wytłumaczyć co piszczy w autach przy całkowitym skręceniu kół? Bo jak u mnie piszczało przy skręcaniu to naciągnąłem pasek i przestało piszczeć Pozdro.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23976-problem-gdy-skrece-kierownica-na-maxa-w-lewo-szorowani/#findComment-137329 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 a jak jest na postoju? max skręcie w drugą stronę? wspomaganie jest?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23976-problem-gdy-skrece-kierownica-na-maxa-w-lewo-szorowani/#findComment-137327 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darkside13 Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 hmm to nie jest takie piszczenie tzw jak pasek jest lużny od alternatora http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif tylko jak by sie coś łamało hmmm naprawde to ciezko opisac hmmm inaczej nie jeden z nas ogladal jakies filmy wojenne o łodziach podwodnych http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/tongue.gif i nie raz byla scena jak Łódź schodzi na duża głębokość i sa takie trzaski jak woda naciska na kadłub , sorka za durne porownanie ale nie wiedzialem jak to opisac u mnie wlasnie jest taki dzwięk i jeszcze zaczelo trzasc autem i kierownica tak lekko ale odczuwalnie , odbiłem kierownica lekko w prawo i już bylo ok , skret max i to samo na postoju jest ok jak jade po miescie normalna droga to nie widze zadnego problemu, brak wspomagania teraz sobie przypomnialem może to jednak przegłub , bo jechalem dzis z ciotka a ciotka waży hmmm z 80kg i jak skrecilem na maxa do podjazdu to tak sie zaczeło dziać takie strzelanie jak by rozpieralo metal , a jak jechalem sam to już tego dzwieku nie bylo bo sam waze 77kg a to żadne obciążenie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23976-problem-gdy-skrece-kierownica-na-maxa-w-lewo-szorowani/#findComment-137317 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Instruktor poinformował mnie, że tak się dzieje gdy kręci sie często kierownicą, ze wspomaganiem, do oporu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23976-problem-gdy-skrece-kierownica-na-maxa-w-lewo-szorowani/#findComment-137290 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 wkonopczynski, powyżej jest info: brak wspomagania   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23976-problem-gdy-skrece-kierownica-na-maxa-w-lewo-szorowani/#findComment-137255 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darkside13 Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 na jednej ze stron wyczytalem objawy wlnietego przeguba ze moze przy skrecie pod obciazeniem tak strzelac i rozpierac wiec to może byc poczatek konca u mnie przegubu z lewej strony Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23976-problem-gdy-skrece-kierownica-na-maxa-w-lewo-szorowani/#findComment-137253 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.