Gość darkside13 Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Witam bylem dziś w Centrym Galaxy żeby wjechać na parking wjeżdza się pod takie górki i trzeba na maxa skrecac kierownica w lewo, no to jade skrecam jest ok , a gdy juz skrecilem na maxa to tak jakby bylo jakieś szorowanie cieżko to okrelij i auto lekko drżało odbiłem kierownica lekko w prawo i ok ,znów w lewo na maxa to samo takie jak by szorowanie, opona o nic w nadkolu nie obciera , sprawdzałem. Na co dzień nie skrecam tak kierownica na maxa przy normalnej jeżdzie wiec jest ok , myslalem że to wina Przeguba, ale to by raczej strzelalo bo wiem jak u znajomego w peugeocie 106 bylo slychac jak mial trzasniete przeguby. Dodam ze jadac po normalnym asfalcie skrecilem kierownica na maxa w lewo nie bylo tego slychac a otworzyłem okno i wychyliłem jeszcze głowe, i tak to wszystko ok ,tylko na tym parkingu w Galaxy Szczecin tak sie działo , sam nie wiem jak teraz do tego podchodzic czy jest ok czy raczej nie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Cześć Kolego. Spróbuj może naciągnąć mocniej pasek od alternatora bo może to on przeskakuje i to jego tak słychać.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Spróbuj może naciągnąć mocniej pasek od alternatora bo może to on przeskakuje i to jego tak słychać. Nie ma mowy o przeskoczeniu bo to pasek klinowy. gdyby był zużyty to by piszczał a nie szorował i nie miałoby to nic wspólnego ze skręcaniem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darkside13 Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 moze to maglownica czy jak to sie tam nazywa ?? ma jakies luzy ??i kola nie skrecaja równomiernie ?? drozki kierownicze wymienione i zbierznosc ustawnione sa ok   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 nie miałoby to nic wspólnego ze skręcaniem Masz rację że pasek by piszczał. Ale jak wytłumaczyć co piszczy w autach przy całkowitym skręceniu kół? Bo jak u mnie piszczało przy skręcaniu to naciągnąłem pasek i przestało piszczeć Pozdro.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 a jak jest na postoju? max skręcie w drugą stronę? wspomaganie jest?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darkside13 Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 hmm to nie jest takie piszczenie tzw jak pasek jest lużny od alternatora http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif tylko jak by sie coś łamało hmmm naprawde to ciezko opisac hmmm inaczej nie jeden z nas ogladal jakies filmy wojenne o łodziach podwodnych http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/tongue.gif i nie raz byla scena jak Łódź schodzi na duża głębokość i sa takie trzaski jak woda naciska na kadłub , sorka za durne porownanie ale nie wiedzialem jak to opisac u mnie wlasnie jest taki dzwięk i jeszcze zaczelo trzasc autem i kierownica tak lekko ale odczuwalnie , odbiłem kierownica lekko w prawo i już bylo ok , skret max i to samo na postoju jest ok jak jade po miescie normalna droga to nie widze zadnego problemu, brak wspomagania teraz sobie przypomnialem może to jednak przegłub , bo jechalem dzis z ciotka a ciotka waży hmmm z 80kg i jak skrecilem na maxa do podjazdu to tak sie zaczeło dziać takie strzelanie jak by rozpieralo metal , a jak jechalem sam to już tego dzwieku nie bylo bo sam waze 77kg a to żadne obciążenie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Instruktor poinformował mnie, że tak się dzieje gdy kręci sie często kierownicą, ze wspomaganiem, do oporu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 wkonopczynski, powyżej jest info: brak wspomagania   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darkside13 Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 na jednej ze stron wyczytalem objawy wlnietego przeguba ze moze przy skrecie pod obciazeniem tak strzelac i rozpierac wiec to może byc poczatek konca u mnie przegubu z lewej strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.