Gość Anonymous Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Witam, nie tak dawno wymieniałem w Oplu Astra III (silnik 1.3 cDTi) olej oraz wszystkie filtry (paliwa, kabinowy, powietrza). Wymiany dokonywał sprzedawca oleju silnikowego. Od czasu wymiany pali mi się ikonka samochodu z kluczykiem, a w chwili zgaszenia silnika na chwile wyświetla się napis INSP4. Doczytałem w książce że takie zachowanie może wskazywać na wodę w filtrze paliwa... pojechałem zatem do serwisu w którym wymieniany był olej - powiedziano mi że to nie możliwe by przy wymianie filtra dostała się woda. Oczywiście nie zweryfikowali swoich przypuszczeń (być może dlatego że wyjęcie filtra z paliwa równałoby się z jego zniszczeniem - nie wiem nie znam się). Co zatem zrobił serwis - wpiął się komputerem do samochodu i zweryfikował komunikat błędu: woda w filtrze paliwa - próbowano wykasować komunikat jednak bezskutecznie. Zasugerowano mi żebym wyjeździł do końca paliwo i zatankował na "pewnej stacji" - dziwne bo przed wymianą miałem to samo paliwo, na którym jeżdżę w chwili obecnej kiedy pali się kontrolka Zauważyłem coś jeszcze jeśli odpalę samochód odczekam chwilę, kontrolka się zaświeci i nie gaśnie, jeśli zgaszę na chwilkę auto po czym zapalę - jakby nigdy nic kontrolka się nie zapala - jakby było wszystko w porządku - gdzie szukać rozwiązania problemu? Co powinienem zrobić? Proszę o poradę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24068-insp4-oraz-pomara%C5%84czowa-kontrolka-z-kluczykiem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...