Gość Anonymous Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 powiedzcie mi co trzeba wymienic aby zrobic w x12sz wtrysk wielopunktowy? czy wtrysk od nexii/lanosa bedzie pasowal? jaki bedzie przyrost mocy? ile taka zabawa moze kosztowac? warto?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/242-x12sz-z-mpi/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 ..nie warto...1.2 jest zdeka nie rozwojowy..nie ma sensu w niego sie bawić..przynajmniej takie jest moej zdanie...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/242-x12sz-z-mpi/#findComment-365562 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 slyszalem cos na temat +20hp wiec dlatego pytam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/242-x12sz-z-mpi/#findComment-365561 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 z samego mulitryesku 20ps? jakoś jestem sceptycznie do tego nastawiony... na OCFC jest do sprzedania c20ne w komplecie za 1500 zł z możlwioscia montarzu..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/242-x12sz-z-mpi/#findComment-365560 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 wiem wiem, klari sprzedaje.. ale swapowac narazie nie chce, nie mam kasy na ubezpieczenie i utrzymanie takiego żłopa ;D co do 20hp to wlasnie slyszalem ze z samego wtrysku. nie wiem czy to bajki czy nie, nie widzialem ani takiego silnika ani wykresow z hamowni. dlatego pytam tutaj mam do wziecia taki wtrysk z rozwalonej nexii.. Zynio kombinowal cos z takim wtryskiem przy c16nz http://forum.opel24.com/tematy10/185.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/242-x12sz-z-mpi/#findComment-365559 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 hmm...tzreba by sie nad tym zastanowićdo tego musiałbyś grzebnąć kolektor wydechowy..najlepiej zrobić...mam takiego znajomego sam robi doloty i wyloty.. zrobił mi w meganie i jestem zadowolony....bardziej niż bardzo...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/242-x12sz-z-mpi/#findComment-365558 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 ale NE przy tej budzie spali Ci z 7 litrów nie więcej.. toż to w omedze paliło 8 benzyny....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/242-x12sz-z-mpi/#findComment-365536 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 taa... a miales kiedys taki silnik w omedzie? bo ja z kumplem nie mamy problemow zeby spalic nim 13 mit o c20ne spalajacym 8 litrow wkladamy miedzy bajki zaraz za kubusiem puchatkiem. czlowieku, dzisiejsze dwu litrowe konstrukcje zadko spalaja w praktyce mniej niz 9-10 litrow, wiec sadzisz ze stary silnior z przelomu lat 80/90 spali mniej? lol ps. Klari, ktory sprzedaje ten silnik, mial go w corsie b i sam napisal ze spalanie ma ok 10 litrow a teraz koniec offtopicowania i wracamy do mojego pytania, czyli co zrobic aby z x12sz zrobic silnik z wtryskiem wielopunktowym   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/242-x12sz-z-mpi/#findComment-365532 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 a no właśnie że miałem taki silnik w omedze B, dokładnie X20SE - 8 zaworowy i palił mi 8 litrów benzyny i 10 litrów gazu przy normalnej jeździe. Przy jeździe na dziadka palił 7,5 litrów benzyny i 9 litrów gazu, w mieście palił od 13 do 15, przy ostrej jeździe na trasie palił 10 litrów benzyny i 12,5 gazu. I to była omega która waży 1600 kg a nie corsa... więc żadnych bajek nie opowiadam. Tylko po wymianie oleju okazało się że był zalany motodoktorem i spalanie zaczęło wzrastać i olej żarł. Miał 7 barów kompresji a powinien mieć ze 13 więc nie dziwota.... dlatego zrobiłem przekładke na 3.0, ale puki jeździł na doktorze trzymał wartości fabryczne a co do stwierdzenia żę stare silniki palą więcej niż nowe to próbujemy, bo ja ostatnio swoim 3.0 z omegi A przy jeździe na dziadka spaliłem 8 litrów na trasie przy prędkości 100 km/h..... spróbuj tego na nowiótkiej Vce.... ktoś jeszcze coś ma do starych konstrukcji??? Taki 2.0 w dobrym stanie nie pali więcej, spytaj się Tomcio palucha, ma taki sam w dobrym stanie. Jeśli kupujecie te C20Ne zakatowane i myślicie że będzie dobrze to powodzenia, ale te silniki mają po 15 lat i nie oczekuj od niego że bedzie Ci palił jak fabryka. Kup go zrób na zicher to zobaczysz co to jest stary silnik bo tak naprawde jeśli chodzi o współczynnik ekonomia/trwałość/wydajność....to u opla liczą się 3 silniki, stara 8 zaworówka, 12 zaworowy 3.0 i C30SE, reszta to z mojego punktu widzenia to chłam, bądź duży kompromis.... Ponadto, jeśli 20ne nawet troche więcej pali niż ten co był w omedze B, to polecam Ci szukać X20SE z omegi B, to taki sam silnk... pali na pewno tyle ile mówie... przy korsie wiecej nie spali....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/242-x12sz-z-mpi/#findComment-365531 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.