Skocz do zawartości

Spadek mocy - Vectra-C 2.2 DTi


Rekomendowane odpowiedzi

Turbina raczej jest w porządku, dalej słychać charakterystyczny świst podczas jazdy, tylko mocy nie ma tej co jeszcze wczoraj rano :? Jako tako zaczyna ciągnąć dopiero koło 3000 obrotów, a tak zbierał się już przy 2000.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24216-spadek-mocy-vectra-c-22-dti/page/2/#findComment-135343
Udostępnij na innych stronach

mysle ze to nie turbina, bo by bylo widac cos wiecej albo by wyskoczyl blad

 

moze byc pare rzeczy naraz...a co do auta - nie kupiles nowego z salonu, wiec takie rzeczy sie zdarzaja... ja z tego powodu zamienilem forda na opla :?

 

a'propos zgasniecia - sprawdz akku, klemy i jak mozesz altka - akku i altka sprawdz dynamicznie

co do spadku mocy/zwiekszonego spalania - moze byc przeplywka, egr badz jakies lewe powietrze

w tych silnikach tez czujnik walka rozrzadu pada...

 

warto poczytac na forum :(

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24216-spadek-mocy-vectra-c-22-dti/page/2/#findComment-135332
Udostępnij na innych stronach

ja już nic innego dzisiaj nie robię ja tylko siedzę na forum i czytam wszystkie tematy z podobnymi objawami :? nic zacznę od przeczyszczenia EGR i pozostałych modułów, posprawdzam co mogę i zobaczymy co z tego wyjdzie.

 

[ Dodano: Sro Paź 14, 2009 07:46 ]

Co dzień to gorzej. O ile wczoraj cały czas paliła mi się kontrolka kluczyka i kręcił się do 3000 obrotów, to dzisiaj z rana kluczyka już nie ma za to cały czas świeci mi się check ingine i kręci już tylko do 2500. Wlekę się jak stara furmanka po drodze. Do tego zauważyłem dziwne bicia na kierownicy podczas jazdy od 2 dni.

Na 9.00 samochód do mechanika na przeczyszczenie EGR i Elektrozaworów. Po południu napisze czy to coś dało.

Czy zmianę palącej się kontrolki powoduje ta sama usterka?? Ma to wpływ na te bicie kierownicy??

 

[ Dodano: Sro Paź 14, 2009 18:32 ]

Samochód odebrany. Mechanik przeczyścił EGR i wszystkie elektrozawory. EGR był cały u.... :( Po wszystkim jednak kontrolka nie zgasła. Podłączyliśmy pod komputer, żeby skasować jeszcze raz błędy i okazało się że p0400 już się nie pokazuje ale ciągle świeci kluczyk z powodu p0100 - Słabe napięcie na przepływomierzu powietrza. Odpięliśmy wtyczkę, wsadzili z powrotem jeszcze raz skasowali błędy i kontrolka zgasła. Na razie ponownie się nie zapaliła i autko kręci się już na ponad 3000 obrotów ale....

No właśnie mam takie wrażenie że tej mocy jakby ciągle było trochę mniej niż przed pierwszym zapaleniem kontrolki i przejściem na tryb awaryjny. Jest to możliwe że żadne błędy narazie nie wyskakują ale coś jeszcze powoduje niewielki spadek mocy??

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24216-spadek-mocy-vectra-c-22-dti/page/2/#findComment-135320
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności