Gość iver1982 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Turbina raczej jest w porządku, dalej słychać charakterystyczny świst podczas jazdy, tylko mocy nie ma tej co jeszcze wczoraj rano Jako tako zaczyna ciągnąć dopiero koło 3000 obrotów, a tak zbierał się już przy 2000.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24216-spadek-mocy-vectra-c-22-dti/page/2/#findComment-135343 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 mysle ze to nie turbina, bo by bylo widac cos wiecej albo by wyskoczyl blad moze byc pare rzeczy naraz...a co do auta - nie kupiles nowego z salonu, wiec takie rzeczy sie zdarzaja... ja z tego powodu zamienilem forda na opla a'propos zgasniecia - sprawdz akku, klemy i jak mozesz altka - akku i altka sprawdz dynamicznie co do spadku mocy/zwiekszonego spalania - moze byc przeplywka, egr badz jakies lewe powietrze w tych silnikach tez czujnik walka rozrzadu pada... warto poczytac na forum   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24216-spadek-mocy-vectra-c-22-dti/page/2/#findComment-135332 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iver1982 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 ja już nic innego dzisiaj nie robię ja tylko siedzę na forum i czytam wszystkie tematy z podobnymi objawami nic zacznę od przeczyszczenia EGR i pozostałych modułów, posprawdzam co mogę i zobaczymy co z tego wyjdzie. [ Dodano: Sro Paź 14, 2009 07:46 ] Co dzień to gorzej. O ile wczoraj cały czas paliła mi się kontrolka kluczyka i kręcił się do 3000 obrotów, to dzisiaj z rana kluczyka już nie ma za to cały czas świeci mi się check ingine i kręci już tylko do 2500. Wlekę się jak stara furmanka po drodze. Do tego zauważyłem dziwne bicia na kierownicy podczas jazdy od 2 dni. Na 9.00 samochód do mechanika na przeczyszczenie EGR i Elektrozaworów. Po południu napisze czy to coś dało. Czy zmianę palącej się kontrolki powoduje ta sama usterka?? Ma to wpływ na te bicie kierownicy?? [ Dodano: Sro Paź 14, 2009 18:32 ] Samochód odebrany. Mechanik przeczyścił EGR i wszystkie elektrozawory. EGR był cały u.... Po wszystkim jednak kontrolka nie zgasła. Podłączyliśmy pod komputer, żeby skasować jeszcze raz błędy i okazało się że p0400 już się nie pokazuje ale ciągle świeci kluczyk z powodu p0100 - Słabe napięcie na przepływomierzu powietrza. Odpięliśmy wtyczkę, wsadzili z powrotem jeszcze raz skasowali błędy i kontrolka zgasła. Na razie ponownie się nie zapaliła i autko kręci się już na ponad 3000 obrotów ale.... No właśnie mam takie wrażenie że tej mocy jakby ciągle było trochę mniej niż przed pierwszym zapaleniem kontrolki i przejściem na tryb awaryjny. Jest to możliwe że żadne błędy narazie nie wyskakują ale coś jeszcze powoduje niewielki spadek mocy??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24216-spadek-mocy-vectra-c-22-dti/page/2/#findComment-135320 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.