Skocz do zawartości

Astra G - LPG koltec - PROBLEM


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Astra II 2003r, instalacja fabryczna LPG Koltec.

 

Samchód gasł mi na gazie, więc oddałem go do gazownika na przegląd instalacji LPG i czyszczenie dystrybutora LPG.

 

W trakcie przeglądu gazownik zauważył, że samchód, mimo sygnalizacji diodami o przełączeniu na LPG, faktycznie w ogóle NIE przełącza się na LPG!!

(Co potwierdza również szybki ubytek benzyny, która standardowo służy tylko na start)

 

Mimo, całodziennych kombinacji i spekulacji, w warsztacie nie doszli o co chodzi.

 

Proszę o jakieś sugestie, w czym może być problem??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Części kupujesz na allegro i samodzielnie robisz regenerację parownika, dodatkowo czyścisz dystrybutor. Jeśli chodzi o silniczek krokowy to do dystrybutora pasuje któryś od Astry F ewentualnie Lanosa.

Wszystkie informacje znajdziesz tutaj http://minibo.aei.polsl.pl/~pz/NECAM/

 

Pozdrawiam

Michał

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na mechanice się nie znam, a gazowników, którzy chcą mieć do czynienia z koltekiem jak na lekarstwo. Ten silniczek krokowy (który jak twierdzi gazownik z Legionowa całkiem rozwalony) kupie na allegro (250zł) i chyba dam gościowi z piaseczna do zrobienia, bo innych poza złodziejskim ASO w okolicach Wawy pewnie nie znajdę?

 

PS. z linka z instrukcją (dziękuję:) wynika, że zamiast silniczka krokowego dedykowanego specjalnie dla instalacji gazowej Kolteca (takiego jak tu LINK można zastosować silniczek z astry g, czyli np taki LINK 2 ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. z linka z instrukcją (dziękuję;) wynika, że zamiast silniczka krokowego dedykowanego specjalnie dla instalacji gazowej Kolteca (takiego jak tu LINK można zastosować silniczek z astry g, czyli np taki LINK 2 ??

Z tego co pamiętam, to powinien być silniczek od Astry F ale nie pomnę, który silnik. Zawsze możesz wykręcić krokowca i na benzynce śmignąć do sklepu, gdzie pokażesz sprzedawcy wymontowany silnik, a on dobierze ci właściwy.

 

chyba dam gościowi z piaseczna

Mówisz pewnie o warsztacie na Wiśniowej. Byłem tam raz i mam bardzo mieszane uczucia na ich temat. Sporo życzą sobie za nowe części -za oryginalnego krokowca 400 PLN.

 

Pod warszawą jest jeszcze jeden warsztat, który robi te instalacje mianowicie - w Ząbkach firma InterGaz na Tetmajera 4. Jeśli się zdecydujesz na wizytę u nich, to daj znać jak się skończyła wizyta - ile w portfelu ubyło :)

 

I na koniec jeszcze jeden link, najwięcej informacji o Koltecu w internecie, nomen omen też posiadaczy Opla http://forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=12470

 

Pozdrawiam i życzę miłej lektury.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Witajcie

Oddałem samochód do Intergazu w Ząbkach - okazało się, ze problem stwarzał komputer odpowiedzialny za instalacje gazową - naprawa ograniczyła się do wymiany jakiegoś układu w komputerze (oraz silnika krokowego, który prawdopodobnie załatwili fachowcy z Legionowa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności