Skocz do zawartości

Corsa 1.2 1995 duże spalanie.


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Posiadam od miesiąca corsę jak w temacie... w tym tygodniu zabrakło mi już 3 razy paliwa :beer: jako ze jestem studentem tankuję sobie po 25 zł :beer: i zawsze robiłem na tym ok 80 km teraz zrobiłem 57 a dziś 48 :beer: nie wiem co jest tego przyczyną .... ale ta Corsa i to 1.2 pali jak jakieś BMW 2.0 :beer: Co może być tego powodem i jak mogę to sam sprawdzić ewentualnie naprawić ? Dodam ze jężdze po mieście i ze słychać tak jakby miała przepalony tłumik ale go nie ma i obroty wolno spadają jak się doda gazu....

 

 

 

poprawiłem tytuł/rafaln1

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok miło ale co to są kable WN ?? gdzie są ?:beer: jak poznam ze są zużyte ?

a jeśli chodzi o tą sondę to jaki ona ma wpływ na spalanie czym się zajmuję gdzie się znajduję ? ile kosztują nowe bo może lepiej jak sprzedam:P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok miło ale co to są kable WN ?? gdzie są ?:beer: jak poznam ze są zużyte ?

a jeśli chodzi o tą sondę to jaki ona ma wpływ na spalanie czym się zajmuję gdzie się znajduję ? ile kosztują nowe bo może lepiej jak sprzedam:P