Gość Anonymous Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Potrzebna Porada!!! Mam problem z Astrą II,1.7TD. Podczas jazdy zapala się kontrolka SILNIK,po uzyskaniu 2000obrotów gaśnie,a razem z tym,spada do zera wskaźnik obrotów.Wiem,że przeczyszczając zawór EGR,kontrolka nie świeci się, ale nie wiem co jest grane??? Zmieniłem tytuł, poprzedni nic nie mówił o problemie/rafaln1   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24309-problem-z-obrotomierzem-i-kontrolka-silnika/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Wiem,że przeczyszczając zawór EGR,kontrolka nie świeci się, Nie bardzo rozumiem sens tego zdania. Po przeczyszczeniu EGR'a kontrolka gaśnie? Podczas jazdy zapala się kontrolka SILNIK , Odczyt błędów się przyda.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24309-problem-z-obrotomierzem-i-kontrolka-silnika/#findComment-134612 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Wiem,że przeczyszczając zawór EGR,kontrolka nie świeci się, Nie bardzo rozumiem sens tego zdania. Po przeczyszczeniu EGR'a kontrolka gaśnie? Podczas jazdy zapala się kontrolka SILNIK , Odczyt błędów się przyda. AAAAAAA!!!Teraz to bryndza zupełna!!! Kontrolka SILNIK świeci na stałe i stanął na amen obrotomierz,nie bardzo jest czym jechać,silnik nie równo pracuje,a wszystko to się stało podczas jazdy!!! TAK   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24309-problem-z-obrotomierzem-i-kontrolka-silnika/#findComment-134576 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Wiem,że przeczyszczając zawór EGR,kontrolka nie świeci się, Nie bardzo rozumiem sens tego zdania. Po przeczyszczeniu EGR'a kontrolka gaśnie? Podczas jazdy zapala się kontrolka SILNIK , Odczyt błędów się przyda. AAAAAAA!!!Teraz to bryndza zupełna!!! Kontrolka SILNIK świeci na stałe i stanął na amen obrotomierz,nie bardzo jest czym jechać,silnik nie równo pracuje,a wszystko to się stało podczas jazdy!!! TAK Bez kodów błędów to jak u wróżki ale na mój nos to może być to wariujący czujnik obrotów silnika. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24309-problem-z-obrotomierzem-i-kontrolka-silnika/#findComment-134530 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 aaaaa tak na Twój nos...czy to mnie zrujnuje?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24309-problem-z-obrotomierzem-i-kontrolka-silnika/#findComment-134519 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 aaaaa tak na Twój nos...czy to mnie zrujnuje? zamiennik ok 100 zł...tak na mój nos ale nie daje gwarancji że to to...nos mam dobry ale bez kodu błędu trudno wyczuć Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24309-problem-z-obrotomierzem-i-kontrolka-silnika/#findComment-134393 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oizo Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Drodzy koledzy! W przypadku mojej AGX17DTL'98 sprawa wygląda tak: Po osiągnięciu temp. ok 85stC (ale nie zawsze) silnik pracuje nierówno na luzie (obroty ok 800rpm), zaświeca się check, obrotomierz nie działa. Początkowo przegazowanie na 3000rpm pozwalało powrócić do normalnej pracy. Teraz takie przegazowanie nie skutkuje i silnik wychodzi z takiego stanu po pewnym czasie gdy osiągnie niecałe 90stC lub kilkunastu minutach. W międzyczasie gazowanie auta nie skutkuje dynamicznym przyspieszaniem, wręcz osiągnięcie obrotów na poziomie 3000rpm (stwierdzam na oko bo obrotomierz w tym czasie nie działa) i powyżej tej wartości daje wrażenie jakbym wrzucił luz. Całości towarzyszy głośniejsza praca silnika charakterystyczna dla starych busów mercedesa oraz (a przynajmniej tak mi się wydaje) po podniesieniu maski ciche "buczenie" chyba z pompy wtryskowej. Astra znacznie więcej pali. Po mieście spalanie wynosi około 9-10l/100km. Zdecydowałem się sprawdzić błędy: P0725 ( - Nieprawidłowy sygnał obwodu wejścia sensora prędkości silnika P1335 (A) - Pompa wtryskowa: brak sygnału wejścia prędkości silnika z Modułu Sterującego P0400 (3) - Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedurę sprawdzania - opis kodu usterek) i... no właśnie ... dalej nie wiem co   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24309-problem-z-obrotomierzem-i-kontrolka-silnika/#findComment-132792 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Drodzy koledzy! W przypadku mojej AGX17DTL'98 sprawa wygląda tak: Po osiągnięciu temp. ok 85stC (ale nie zawsze) silnik pracuje nierówno na luzie (obroty ok 800rpm), zaświeca się check, obrotomierz nie działa. Początkowo przegazowanie na 3000rpm pozwalało powrócić do normalnej pracy. Teraz takie przegazowanie nie skutkuje i silnik wychodzi z takiego stanu po pewnym czasie gdy osiągnie niecałe 90stC lub kilkunastu minutach. W międzyczasie gazowanie auta nie skutkuje dynamicznym przyspieszaniem, wręcz osiągnięcie obrotów na poziomie 3000rpm (stwierdzam na oko bo obrotomierz w tym czasie nie działa) i powyżej tej wartości daje wrażenie jakbym wrzucił luz. Całości towarzyszy głośniejsza praca silnika charakterystyczna dla starych busów mercedesa oraz (a przynajmniej tak mi się wydaje) po podniesieniu maski ciche "buczenie" chyba z pompy wtryskowej. Astra znacznie więcej pali. Po mieście spalanie wynosi około 9-10l/100km. Zdecydowałem się sprawdzić błędy: P0725 ( - Nieprawidłowy sygnał obwodu wejścia sensora prędkości silnika P1335 (A) - Pompa wtryskowa: brak sygnału wejścia prędkości silnika z Modułu Sterującego P0400 (3) - Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedurę sprawdzania - opis kodu usterek) i... no właśnie ... dalej nie wiem co No i co dalej? Wszystko masz w podanych kodach. Jak byś poczytał na forum to są podobne tematy . Jak dla mnie to masz zwalony czujnik obrotów wału korbowego(725) a z niego wynika błąd 1335 . Co do błędu 400 to recyrkulacja ... sprawdź przewody podciśnienia i wyczyść egr. Pozdro.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24309-problem-z-obrotomierzem-i-kontrolka-silnika/#findComment-132582 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 zaczalbym od czujnika, bo moze sie okazac ze i 0400 jest powiazany z sygnalem obrotow (przeciez jest jakos sterowany)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24309-problem-z-obrotomierzem-i-kontrolka-silnika/#findComment-132575 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Oizo, tak jak koledzy powiedzieli, stawiam na czujnik obrotów wału, ja miałem takie same objawy i (jeśli mnie pamięć nie myli) błędy. Koszt z robocizną około 160zł Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24309-problem-z-obrotomierzem-i-kontrolka-silnika/#findComment-132559 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.