Skocz do zawartości

końcówka drążka


Gość zazu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

mam do wymiany końcówki drążka i patrzyłem na katalogu intercars i jest tam pełno różnych rodzajów tych końcówek ( taki gwint, taki skręt) i mam pytanie:

Czy te końcówki są aż tak bardzo zróżnicowane czy występuję w większości jeden rodzaj, bo chciałem kupić w ciemno a póżniej dopiero rozbierać a nie odwrotnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Jutro jadę wymienić końcówki drążków. Pytanie dotyczy zbieżności, wiem, że trzeba ją zrobić, tylko gdzie najlepiej? na stacjach diagnostycznych w krakowie chcą 70zł. Mój mechanik to facet, który robi auta już prawie 40 lat, mówił że przy okazji wymiany ustawi mi zbieżność za 20zł. Czy taki doświadczony mechanik może porządnie to zrobić bez komputerów, laserów itp:P? Czy lepiej pojechać na stacje diagnostyczną?

Dzięki za porady

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie filozofią ile zwojów wykręci tyle wkręci

ale to żadna regulacja, tylko do przyjęcia jako wstępna

W zależności od producenta części mogą występować pewne różnice

i tyczyć się mogą chociażby długości

Jeśli chcesz być pewny, to pożądane będzie ustawienie na przyrządach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pożądane będzie ustawienie na przyrządach.

... oczywiście nie muszą to być lasery - może ten mechanik ma sprzęt do ustawiania zbieżności (starszego typu ) ....

w krakowie chcą 70zł

... a cena nowych opon itd. :/:wesoly: ... Pozdro ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, że 70zł warto dać, ale tylko jeśli jest taka potrzeba, nie znam się na tym, stąd pytanie czy on to ustawi tak, że nie będzie trzeba jechać na stacje, czy traktować to jak rozwiązanie na dojazd na zbieżność. Za godzinę jadę odebrać samochód, wiec zapytam go jakie ma zabawki do ustawiania:)

 

 

Ostatecznie nie wiem jakie miał narzędzia, ale wiem, że żeby jechać prosto muszę mieć skręconą kierownicę:wesoly: w poniedziałek jadę się tym zająć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jakie miał narzędzia, ale wiem, że żeby jechać prosto muszę mieć skręconą kierownicę

... to błąd mechanika - najpierw powinien ustawić kierownicę ,,na wprost'' i dopiero ustawiać zbieżność ... będziesz miał kłopoty z odbijaniem kierunków ... raczej juz wizyta na stacji gdzie ustawiają geometrię ... bo jak ma Ci ktoś ustawiać a potem trzeba to skontrolować - bezsens ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności