Gość Anonymous Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Witam. W mojej Viki miałem ostatnio dziwną sytuacje.... Jadę sobie i wszystko jest ok ale chwilę później chce skręcić kierownicą na skrzyżowaniu. Pierwszy obrót kierownicy poszedł elegancko a następy bardzo ciężko tak jakby stracił wspomaganie, jak wyprostowałem kierownice to było juz wszystko ok. Działo sie tak tylko przy większych skrętach kierownicą. Sprawdziłem szybko zbiorniczek z olejem i miał na min, dolałem ale problem się powtórzył. jadąc wieczorem zauważyłem że światła i całe podświetlenie wnętrza robi się ciemniejsze tak jakby miał słabe ładowanie... Po ok 5 min wszystko wracało do normy. Zauważyłem że auto traciło wspomaganie własnie w czasie kiedy światła przygasają a kiedy śą normalne to wspomaganie chodzi elegancko. Czy problem tkwi w luźnym pasku klinowym? pomóżcie koledzy bo nie chce tak jezdzić bo obawiam sie że mogę przez takie coś rozwalic całą pompe wspomagania   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Sprawdź ładowanie alternatora przy pełnym obciążeniu i pełnym zakresie obrotów.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.