Gość Anonymous Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Witam, Mam problem z moim oplem Astra II 2002 Kombi. Od jakiegoś czasu coś sie tucze w przedniej częsci samochodu ale tylko jak jade po nierównej drodze. Odgłos przypomina stukanie płaskiego metalu o metal. Częstotliwość stukania zależy od prędkości i nierówności. Sprawdzałem: - luzy na kołach (na podnośniku i na postawionym samochodzie) - gałki - amortyzatory Podejżenie pada na coś w układzie kierowniczymy (podobno jest tam jakaś maglownica) Z góry dzięki za odpowiedź.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Nie wiem co masz na myśli pisząc (zwłaszcza gałki): sprawdzałem: - luzy na kołach (na podnośniku i na postawionym samochodzie) - gałki - amortyzatory Podejżenie pada na coś w układzie kierowniczymy (podobno jest tam jakaś maglownica) Bardzo często w astrach w przednim zawieszeniu winę za stuki ponoszą końcówki drążków kierowniczych lub łączniki stabilizatora albo tulejki (poduszki) stabilizatora. Zaś maglownica czyli inaczej przekładnia kierownicza także odpowiada za stuki w zawieszeniu ale z reguły stuki są odczuwalne na kole kierownicy zwłaszcza na postoju gdy robimy szybkie ruchy kierownicą.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 A jak stuki dla różnych osób dochodzą z różnych miejsc. Tzn jechał ze mną kumpel i mówił ze jak dla niego to tłucze sie z tyłu. Pytałem kolegę co ma Vectre i mówił coś o łączniku stabilizatora - wtedy podobno nie wiadomo skąd dochodzą stuki.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 stuki dla różnych osób dochodzą z różnych miejsc.... podjedź na szarpaki - i wszystko jasne ...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 ja już chciałem maglownicę wymieniać bo coś stukało z okolic lewego wahacza.Na szarpakach wyszło że się poluzowała śruba horyzontalna prawego wahacza i to dawało znać   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.