Gość Anonymous Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Myślę tak dlatego że to zawór elektryczny a nie hydrauliczny, Asterix27,wiem,jestem elektrykiem, co prawda nie samochodowym ,a jednak Dlatego jestem na 100% pewny ,że to nie problem silniczka po stronie np. uzwojeń,a ordynarnego syfu w nim (między tłoczkiem a tuleją). Pomoczymy,poczyścimy i zobaczymy Mam czas,lubię się bawić,i żaden egr za ch... mnie robł nie będzie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24423-silnik-ga%C5%9Bnie-po-zej%C5%9Bciu-z-wysokich-obrot%C3%B3w/page/3/#findComment-133106 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asterix27 Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Co powoduje podpięcie zasilacza o którym pisałeś ? Grzybek zaworu jest na stałe wysunięty czy chowa się i wysuwa ? Może trzeba doprowadzić do sytuacji żeby był na stałe zupełnie wysunięty i w takim stanie go moczyć całą noc w ekstrakcyjnej ? Uszczelkę pod zawór dałeś nową czy zostawiłeś starą ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24423-silnik-ga%C5%9Bnie-po-zej%C5%9Bciu-z-wysokich-obrot%C3%B3w/page/3/#findComment-133088 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 dziękóweczka:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24423-silnik-ga%C5%9Bnie-po-zej%C5%9Bciu-z-wysokich-obrot%C3%B3w/page/3/#findComment-133049 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Asterix27,mój egr (twój też silniki te same),po podaniu napięcia ,wysuwa grzybek,to znaczy gdy jest zabudowany jest w pozycji przepuszczającej gazy. Pomysł niezły,gdy znowu zacznie świrować tak zrobię,moczenie jak będzie otwarty. Co do uszczelki,nie było jej,jest ni to guma ,ni silikon,wlepiony w mocowanie,widać fabrycznie,nie sądzę aby przepuszczało fałszywe powietrze. Trzeci dzień,bez gaśnięcia,   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24423-silnik-ga%C5%9Bnie-po-zej%C5%9Bciu-z-wysokich-obrot%C3%B3w/page/3/#findComment-132929 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asterix27 Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Co do uszczelki,nie było jej,jest ni to guma ,ni silikon,wlepiony w mocowanie,widać fabrycznie,nie sądzę aby przepuszczało fałszywe powietrze. Powinna być metalowa uszczelka. Tak jest u mnie, a ja mam w samochodzie jeszcze wszystko oryginalne, oplowskie. Widać ktoś go uszczelniał metodami partyzanckimi Jak wygląda u Ciebie spód zaworu EGR ? Czy otwór w którym jest grzybek jest okrągły a ten drugi w kształcie litery U zamkniętej łukiem ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24423-silnik-ga%C5%9Bnie-po-zej%C5%9Bciu-z-wysokich-obrot%C3%B3w/page/3/#findComment-132902 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Dokładnie taki kształt,możliwe że ktoś uszczelniał,ale jak na moje oko,to wyglądało na orginalne uszczelnienie.... Grunt ,że chyba mam źródło problemu. Dodatkowy plus,auto rusza z jedynki jakoś płynniej,taki bzdet a tyle problemów   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24423-silnik-ga%C5%9Bnie-po-zej%C5%9Bciu-z-wysokich-obrot%C3%B3w/page/3/#findComment-132883 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asterix27 Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 A gniazdo zaworu ma oba otwory okrągłe ? p.s. jaki masz rocznik samochodu ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24423-silnik-ga%C5%9Bnie-po-zej%C5%9Bciu-z-wysokich-obrot%C3%B3w/page/3/#findComment-132870 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 2001,kurde zastrzeliłeś mnie,w egr na 100% jedno okrągłe (to gdzie pracuje grzybek to jasne),i jedno łukowate,w gnieździe jedno okrągłe (grzybka),i na 90% łukowate. Nie pamiętam ,bawiłem się egrem,gniazdo trochę olałem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24423-silnik-ga%C5%9Bnie-po-zej%C5%9Bciu-z-wysokich-obrot%C3%B3w/page/3/#findComment-132867 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asterix27 Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 U mnie w gnieździe oba okrągłe To mnie trochę dziwi. Zawór: 1 okrągłe, 1 U-łuk, Uszczelka: 1 okrągłe, 1 U-łuk, a Gniazdo: 2 okrągłe. Uszczelka pasuje do zaworu a później to zakłada się na gniazdo. Przy okazji zwróć uwagę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24423-silnik-ga%C5%9Bnie-po-zej%C5%9Bciu-z-wysokich-obrot%C3%B3w/page/3/#findComment-132853 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Miałem ten sam problem u siebie, autko gaslo gdy schodził z obrotów. Komputer nie pokazywal zadnych bledow, wiec wyczyscilem egr profilaktycznie, a po 3 dniach autko calkiem padlo. Wymienilem wtedy EGR na nowy i teraz juz smiga Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24423-silnik-ga%C5%9Bnie-po-zej%C5%9Bciu-z-wysokich-obrot%C3%B3w/page/3/#findComment-132645 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.