Skocz do zawartości

Silnik gaśnie po zejściu z wysokich obrotów.


Rekomendowane odpowiedzi

 

Myślę tak dlatego że to zawór elektryczny a nie hydrauliczny,

Asterix27,wiem,jestem elektrykiem, co prawda nie samochodowym ,a jednak :/

Dlatego jestem na 100% pewny ,że to nie problem silniczka po stronie np. uzwojeń,a ordynarnego syfu w nim (między tłoczkiem a tuleją).

Pomoczymy,poczyścimy i zobaczymy :drunk:

Mam czas,lubię się bawić,i żaden egr za ch... mnie robł nie będzie :wesoly:

 

  • Odpowiedzi 45
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Co powoduje podpięcie zasilacza o którym pisałeś ? Grzybek zaworu jest na stałe wysunięty czy chowa się i wysuwa ? Może trzeba doprowadzić do sytuacji żeby był na stałe zupełnie wysunięty i w takim stanie go moczyć całą noc w ekstrakcyjnej ?:/ Uszczelkę pod zawór dałeś nową czy zostawiłeś starą ?

 

Asterix27,mój egr (twój też silniki te same),po podaniu napięcia ,wysuwa grzybek,to znaczy gdy jest zabudowany jest w pozycji przepuszczającej gazy.

Pomysł niezły,gdy znowu zacznie świrować tak zrobię,moczenie jak będzie otwarty.

Co do uszczelki,nie było jej,jest ni to guma ,ni silikon,wlepiony w mocowanie,widać fabrycznie,nie sądzę aby przepuszczało fałszywe powietrze.

Trzeci dzień,bez gaśnięcia, :drunk:

 

Co do uszczelki,nie było jej,jest ni to guma ,ni silikon,wlepiony w mocowanie,widać fabrycznie,nie sądzę aby przepuszczało fałszywe powietrze.

Powinna być metalowa uszczelka. Tak jest u mnie, a ja mam w samochodzie jeszcze wszystko oryginalne, oplowskie. Widać ktoś go uszczelniał metodami partyzanckimi :drunk: Jak wygląda u Ciebie spód zaworu EGR ? Czy otwór w którym jest grzybek jest okrągły a ten drugi w kształcie litery U zamkniętej łukiem ?

 

Dokładnie taki kształt,możliwe że ktoś uszczelniał,ale jak na moje oko,to wyglądało na orginalne uszczelnienie....

Grunt ,że chyba mam źródło problemu.

Dodatkowy plus,auto rusza z jedynki jakoś płynniej,taki bzdet a tyle problemów :drunk:

 

2001,kurde zastrzeliłeś mnie,w egr na 100% jedno okrągłe (to gdzie pracuje grzybek to jasne),i jedno łukowate,w gnieździe jedno okrągłe (grzybka),i na 90% łukowate.

Nie pamiętam ,bawiłem się egrem,gniazdo trochę olałem :drunk:

 

U mnie w gnieździe oba okrągłe :drunk: To mnie trochę dziwi. Zawór: 1 okrągłe, 1 U-łuk, Uszczelka: 1 okrągłe, 1 U-łuk, a Gniazdo: 2 okrągłe. Uszczelka pasuje do zaworu a później to zakłada się na gniazdo. Przy okazji zwróć uwagę.

 

Miałem ten sam problem u siebie, autko gaslo gdy schodził z obrotów. Komputer nie pokazywal zadnych bledow, wiec wyczyscilem egr profilaktycznie, a po 3 dniach autko calkiem padlo. Wymienilem wtedy EGR na nowy i teraz juz smiga :wesoly:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności