Skocz do zawartości

Padły spryskiwacze, potemświatło STOP, komputer głupieje i n


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jak w temacie, nie ma chyba sensu rozbijać na tematy bo być może problem jest jeden?

Jakiś czas temu padł prawy STOP, ok, żarówy się przepalają. Później przestał działać spryskiwacz - wycieraczki chodzą, słychać bzzzz bzzzz a płyn nie leci... Później komputer zaczął głupieć, ciągle się resetuje i pokazuje 01.01.1992r, i temperature ok. -30 stopni.

No a dziś jeszcze zauważyłem że nie mam prawego światła - mijania i pozycyjnego. Próbowałem z bezpiecznikami ale nic to nie daje, włożyłem dobry bezpiecznik (od lewego światła) i dalej to samo. Możliwe żeby jednocześnie spaliła się żarówka mijania i pozycyjnego? Czy to może jakieś przewody albo grubsza sprawa?

Z góry dzięki za wszelkie pomocne uwagi, jestem całkiem zielony w motoryzacji i próbuję chociaż tak podstawowe rzeczy jakoś ogarnąć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słychać bzzzz bzzzz a płyn nie leci

... zdejmij wężyk przy zbiorniczku i zobacz czy pompka podaje płyn - jesli tak, to dziurawy wężyk(na przejściu karoseria klapa) lub zapchany sprysk - igła ....

nie mam prawego światła - mijania i pozycyjnego

... poruszaj kostką przy reflektorze ...

próbuję chociaż tak podstawowe rzeczy jakoś ogarnąć.

... się chwali .... :wink: pozdro ... :beer::lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Później komputer zaczął głupieć, ciągle się resetuje i pokazuje 01.01.1992r, i temperature ok. -30 stopni.

Tid ci głupieje,możliwe że coś na stykach się w nim spiep...

A masz normalne tylne lampy czy lexy??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Hej, przepraszam za zwolke! Wymienilem zarowki - okazalo sie ze jednoczesnie poszedl lewy stop i prawy przod mijania/postojowe. Dziwne troche, moze jakies przepiecie poszlo. Teraz wszystkie swiatla są ok :wink: