Gość Anonymous Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Witam. Podczas wymiany hamulców na przednich kołach złamano mi szilkę w kole i teraz mam jedną inną. W razie zmiany awaryjnej koła leże. Podobno mam do wymiany wszystkie we wszystkich 4 kołach...czy to jest możliwe? nigdy przy zmianie opon żaden z mechaników nie miał problemów. Czy cięzko wymienić szpiki w Agili?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24679-szpilki-w-agili-wymiana/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Podobno mam do wymiany wszystkie we wszystkich 4 kołachprzecież wystarczy jedną piastę wymienić a co do tych pseudo oponiarzy to spytaj go jaką siłą dokręca koła   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24679-szpilki-w-agili-wymiana/#findComment-131385 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Podczas wymiany hamulców na przednich kołach złamano mi szilkę w kole i teraz mam jedną inną. W razie zmiany awaryjnej koła leże. Czyli co?Rozwiercili urwaną szpilkę i przerobili na większa i rozkalibrowali otwór w feldze?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24679-szpilki-w-agili-wymiana/#findComment-131338 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 kiedyś szpilki były na wieloklin można było wybić starą i wstawić nową   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24679-szpilki-w-agili-wymiana/#findComment-131213 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Modar40 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Szpilki w Agili są wymienialne. Widocznie u ciebie mechanik nie miał orginalnej to dorobił inna którą miał. Szpilki na kołach są bardzo delikatne i łatwo je przeciągnąć, ponieważ koła w Agili dokręca się z siła ok. 80 Nm, a przeważnie automaty do dokręcania ustawione są na ok. 100 Nm. Po kilku operacjach przekładki opon, szpilki są zazwyczaj do wymiany. Ja po siedmiu latach eksploatacji Agili musiałem wynienić 100% szpilek. Nie natrafiłem na zamienniki i musiałek kupić w serwisie po 10 zł sztuka oraz też wymieniłem nakrętki (w serwisie 15 zł sztuka na Allegro 4 zł sztuka). Jak możecie sobie policzyć koszt to 224 materiały i za robociznę zapłaciłem 100 zł. Tyle minimum kosztuje nas "wynalazek" importu japońskiej technologii do prawie niemieckiego auta :0.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24679-szpilki-w-agili-wymiana/#findComment-130393 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafal111 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Na pocieszenie wam powiem że w tej nowej Astrze IV są też szpilki. Ale w sumie może to jest lepsze rozwiązanie bo łatwiej wymienić taką szpilkę niż całą piastę jak się krzywo wkręci śrubę. A w serwisach oponiarskich się to zdarza jak wkręcają pneumatem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24679-szpilki-w-agili-wymiana/#findComment-130335 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.