Gość Anonymous Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 jak jest zimno to rano nie można uruchomić .Jak sięuruchomi to cały dzień zapala bez problemu . Wymienili przewody pdpływowe nadmiaru paliwa, uszczelki pod zaworami i sprawdzili szczelność obudowy filtra paliwa - w renomowanym serwisie diesla , a i tak dalej rano jak zimno nie zapala. Już minął miesiąc jak co kilka dni bywał samochód w serwisie diesla / w międzyczasie wstawiłem zaworek zwrotny i nic / i mowią mi ,że ściągną nową pompę ale nie mają pewnością że to wina pompy i tak naprawdę nikt nie może mi nic poradzićz usterką   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 jak jest zimno to rano nie można uruchomić .Jak sięuruchomi to cały dzień zapala bez problemu . Wymienili przewody pdpływowe nadmiaru paliwa, uszczelki pod zaworami i sprawdzili szczelność obudowy filtra paliwa - w renomowanym serwisie diesla , a i tak dalej rano jak zimno nie zapala.Trzeba było zacząć od świec żarowych...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 jak jest zimno to rano nie można uruchomić .Jak sięuruchomi to cały dzień zapala bez problemu . Wymienili przewody pdpływowe nadmiaru paliwa, uszczelki pod zaworami i sprawdzili szczelność obudowy filtra paliwa - w renomowanym serwisie diesla , a i tak dalej rano jak zimno nie zapala. 1) Świeczki - sprawdzisz próbnikiem - jak będą dobre to 2) Stawiaj kilka dni autko przodem w dół( niżej) bo może dalej cofa się paliwko - jak to nic nie da to spróbuj odpowietrzyć po nocy ale przed odpaleniem. Jak odpowietrzysz i zaraz odpali to znaczy że Ci się dalej zapowietrza. 3) Sprawdzenie kompresji na cylindrach. Ja przynajmniej tak bym działał. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 świece sprawdziłem w pierwszej kolejności .Teraz już drugi dzień postawiłem samochód przodem w dół i odpalił. Rozmawiałem w serwisie i mówią coś o nieszczelności/ chociaż wcześniej mówili,że sprawdzali i jest szczelny obwód   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 świece sprawdziłem w pierwszej kolejności .Teraz już drugi dzień postawiłem samochód przodem w dół i odpalił. Rozmawiałem w serwisie i mówią coś o nieszczelności/ chociaż wcześniej mówili,że sprawdzali i jest szczelny obwód Słyszałem iż niektórzy na dolocie zakładają zaworek zwrotny aby paliwo się nie cofało do zbiornika. Czasami zakłada się również zaworek zwrotny na powrocie z pompy aby się nie zapowietrzała jak nie trzyma zaworek jednokierunkowy w pompie. Może pomyśl również o tych możliwościach. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 dzięki , spróbuję z tymi zaworami-pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Mialem identyczny problem, Zosia nie odpalala rano zaparkowana pod gorke ale ladnie odpalala z gorki. Wyczytalem na jakims forum, ze przyczyna moze byc zapowietrzenie, spowodowane zapieczonymi wtryskiwaczami. Potem czytalem, ze przyczyna moze byc tez zapieczenie sie zaworku zwrotnego w pompie wtryskowej. Zastosowale preparat do czyszczenia wtryskiwaczy STP i problemy minely na jakies pol roku, w czerwcu czy lipcu 2009r znowu zaczely sie problemy z odpalaniem, bak zalalem ponownie preparatem STP i jest OK. Moim zdaniem warto zaczac wlasnie od zastosowanie preparatow do czyszczenia ukladu paliwowego w dieslach.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 dzięki ,spróbuję dodć ten płyn do paliwa i zobaczę co będzie dalej.Pozdrowienia z Olsztyna. [ Dodano: Pią Lis 06, 2009 20:01 ] zapomniałem się spytać , ile tego płynu wlewa się do baku paliwa   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rzadki Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 na butelce powinna być instrukcja obsługi http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif każdy płyn ma inaczej http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Mam ten sam problem co Pan. Od maja mam Zafirkę i jak do tej pory bylam zadowolona ale... od pewnego czasu mam problem z odpalaniem dokladnie to co Pan opisuje. Znajomy mechanik doradził mi zebym go sprzedala bo ...te typy tak mają....co robic ? nie chcialabym sie go pozbywac bo bardzo mi sie podoba i dobrze mi sie nim jezdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.