Gość kgorka Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Witaj! Mi mechanik doradzil zeby zalozyc przed filtrem i na powrocie z pompy na tym kawalku gumowego weza tylko nie wiem po co akurat na powrot co to ma dac. Srednica to 8mm do 10mm pasuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/2/#findComment-176017 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 ylko nie wiem po co akurat na powrot co to ma dac Widzę że logicznie rozumujesz! .Przecież na powrocie jest już zawor na pompie!!..według mnie to ja nigdy zaworów nie polecam! tylko i wyłącznie!! szczelny uklad zasilania! .Bo co dadzą zawory jak będzie walniety trawers! Nic !prawda!!.Jedynie pociete przewody! które i tak w ASO wymienia na nowe !bo inaczej nie podejmą sie żadnej naprawy w tym kierunku! Więc po co koszty sami sobie stwarzamy!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/2/#findComment-175936 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kgorka Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Dokladnie sie z toba zgadzam tylko musialem dac te zawory bo autko swiezo co kupione i musi byc na chodzie, bedzie wiecej czasu to i z tym bedzie trza walczyc. Poki co auto odpala i narazie jest ok. Zobaczymy z czasem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/2/#findComment-175923 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Poki co auto odpala i narazie jest ok. Jezeli masz znaczącą poprawe to świadczy ze masz nieszczelnosc na pokrywie filtra! lob na przewodach wchodzących do niego!. Gdyby to były nadmiary lob trawersy! .To nic by nie dały te zawory!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/2/#findComment-175914 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kgorka Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Ok dziekuje, bede szukac tam przyczyny. Teraz mam inny problem z kontrolka "czek" bo zapalila sie powyzej 140km/h i teraz juz nie gasnie no i mul sie zrobil. Silnik 2.0 dtl. Teraz przeszukuje forum zeby tam zadac pytanie ewentualnie cos doczytac hehe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/2/#findComment-175675 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 pytanie ewentualnie cos doczytac hehe. Przy tych zaworach widocznie zwaliłeś jakis przewod podciśnienia! lub wtyczka z elektrozaworu poluzowana!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/2/#findComment-175638 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kgorka Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 hmm całkiem mozliwe tylko caly czas bylo ok az nie wjechalem na autostrade i nie pocislem 140, kontrolka ktora sie swieci to nie jest ta "autko z kluczykiem"tylko taka pomaranczowa w kształcie silnika czy pompy. Szukam i szukam ale nic nie znalazlem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/2/#findComment-175637 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sławek47 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 kgorka Najprawdopodobniej masz coś z podciśnieniem, a poprzez to także z ciśnieniem doładowania turbiny ale jak nic gołym okiem nie widać to tylko komp i odczytanie błędów. Innej sensownej drogi nie ma.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/2/#findComment-175567 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kgorka Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Wężyki przy zaworze przy turbinie mialem na odwrot, zobaczymy jak teraz bedzie. Ciekawe kto to tak podłączyl.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/2/#findComment-175452 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kgorka Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 A da sie dojść do tego oringa bez wyjmowania pompy i czy w x20dtl on tez jest jesli tak to gdzie dokladnie, jesli mozesz pokaz na jakims zdjeciu bo mysle ze warto to sprawdzic. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/2/#findComment-175203 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.