Skocz do zawartości

Problem z odpalaniem zapowietrzenie , pompa ?


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mariusz_760301

Jawor36 - to może być wina za słabej wydajności pompy, dlatego pisałem o zwiększeniu tej dawki rozruchowej.

 

Objawy podobne jak u kolegi i wszystko sprawdzone kilka razy.

Pompa z czasem (przebiegiem) nie ma już pierwotnego ciśnienia i wydajności. Jest to szczególnie odczuwalne przy niskich obrotach (starcie silnika) - więc producent zadbał by można to było korygować dawką rozruchową, dlaczego by więc z tego nie skorzystać :shock:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/4/#findComment-150831
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 43
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie a co powiecie na to mam atstrę 2.0 DI 1998/99 padła pompa wtryskowa ("szczęśliwy posiadacz opla po wymianie pompy wtryskowej") i od tego czasu jest masakra najpierw po wlaniu oleju uciekał do zbiornika wymienione metalowo gumowe oringi przy wtryskach. Problem z paleniem po dłuższym postoju (a jak stoi pod górkę lub na prostym to trzeba zmordować rozrusznik) po pewnym czasie był jakiś wyszczał tak jak by "bąka puścił" obroty na max-a biała chmura, smród zgasł! A teraz podnoszę bagnet a tam dwa stany oleju pół na pół z ropą!! Jak już zapali jedzie normalne bez żadnych ceregieli jak tak chwile postoi na niskich obrotach zapala się cheak engine ale przy gazówka jedna druga i gaśnie, przez ten moment taki jest zamulony ale po chwili jedzie normalnie?! Byłem u mechanika i winę zwalił na te oringi że one puszczają że źle zamontowane itd.. posprawdzał ciśnienie na wtryskach na tłokach i mówi że mają po 15 i że jest OK Wymienił oringi wyssał stary olej zalał nowy skasował 600zł + części (dużo czy mało za wymianę metalowo gumowych oringów??) no i że ma być. Jadę do domu wszystko OK rano patrzę na bagnet a tu niespodzianka dwa razy więcej oleju niż wcześniej olej z ropą do połowy bagnetu!! Oddałem więc auto z powrotem. powiedzcie mi proszę co ma zrobić jeżeli auto będzie dalej nie sprawne?? żądać zwrotu pieniędzy bo nigdy się nie spotkałem z taką sytuacją z jednej strony auto miał dziłać nie działa. Nie wiem doradźcie mi co ja mam robić z ta astra?? No i z tym fantem??

 

[ Dodano: Wto Sie 18, 2009 20:59 ]

:lol:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/4/#findComment-146067
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja zauważyłem u sibeie taką prawidłowość, że jak jest duża wilgoć (deszcz :beer:) to po kilkunastogodzinnym i dłuższym postoju nie odpala tak dobrze jak przy dobrej pogodzie (ciepło, sucho) - wtedy pali od strzała. Dzisiaj rano idąc do samochodu czulem, że będzie coś nie tak (stał 2 dni na deszczu) i faktycznie....odpalił za 3cim podejściem, ale obroty falowały, a silnik chodził głośno, wiec zgasiłem go po kilkunastu sekundach. Niestety potem już nie odpalił...Co myślicie koledzy? Czy winą może być mała ilość paliwa w zbiorniku?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/4/#findComment-135182
Udostępnij na innych stronach

Czy winą może być mała ilość paliwa w zbiorniku

bartekus, to nas pytasz??? Ile masz w zbiorniku paliwa!! sam przecież masz przed nosem wskaźnik! . A gdy masz malo w zbiorniku! To sam sobie odpowiedziałes Dlaczego nie pali!.Chociaż nie jest to regułą! Może byc pełny a zwalone trawersy lub przewody powrotu i nie zapali!! Ale sa tematy obszerne wiec nic nie pozostało jak czytac i jeszcze raz czytac! Lub ASO :beer:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/4/#findComment-135090
Udostępnij na innych stronach

Nie jasno się wyraziłem, oczywiście wiem ile mam paliwa, komputer pokazywał, że wystarczy na 25 kilometrów, czyli szacuje, że było około 1-2 litry. Natomiast pytałem, czy taka ilość może stwarzać problemy z odpaleniem. Już wiem, że może, bo skoczyłem na stację i przyniosłem w baniaczku 10 litrów, chwilę pokręciłem i odpalił :wink:

a tyle razy sobie obiecywałem, że nie będę jeździł na oparach...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/4/#findComment-134957
Udostępnij na innych stronach

a tyle razy sobie obiecywałem, że nie będę jeździł na oparach...

Aby nie jexdzic z duszą na ramieniu .To w oplach jest to 1/3 zbiornika .Tak jest skonstruowany układ zasilania ze może to sie skończyć naprawą pompy! . A u Ciebie bylo już stanowczo za malo! :wink::wino:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/4/#findComment-134885
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

witam wszystkich forumowiczów.mam ten sam problem z astrą, rano pali po ok 10 s gasnie i potem dopiero zapali za 4-tą, 5-tą próbą. jak ciepły problemu nie ma. oczywiście problemu takiego nie ma też jeżeli auto stoi "tyłkiem" wyżej niż przód. wymienione zostały przelewy, oringi na wtryskach. Sprawdzona szczelność przewodów i filtra w ASO w Bydgoszczy( mówią oczywiście że na 90% pompa) więc auto zabrałem bo dadatkowo uszkodzili mi dwie rzeczy. myśle jeszcze o tej śrubie-zaworku zwrotnym na pompie bo więcej pomysłów nie mam. co myślicie

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/4/#findComment-130693
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przed chwilą rozmawiałem z sąsiadem którego często odwiedza teść Astrą G 2000 1,7 Dti, przed tygodniem zauważyłem że astra stoi tyłem na skalniaczku a przodem na ulicy, myślałem że z przypadku ale przez ok 2 tyg, odkąd zrobiło się chłodniej ciężko paliła i gasła. Wymiana, przewodów paliwa, filtrów i samego paliwa nie pomogła, świec i aku też, auto stoi na warsztacie bo pompa padła i dawała za małe ciśnienie.:wesoly: Pech..!!

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/4/#findComment-130678
Udostępnij na innych stronach

witam mam opla astre 2.0 dti i nie chce odpalic po dłuższym postoju tzn. po nocy

pompa wtryskowa została zregenerowana zapalil pojezdzilem jeden dzien i to samo po dluzszym postoju nie zapalil nie ma zadnych wyciekow na przewodach ktore wczesniej zostaly wymienione na pompie to samo sucho swiece ok przy filtrze paliwa mechanik zalozyl zaworek zwrotny a i tak nie pali filtr paliwa wymieniony juz nie wiem co to moze byc gdzie dostaje sie to cholerne powietrze bo za kazdym razem zbiorniczek filtra nie jest pełny prosze o pomoc i jakies pomysly

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/4/#findComment-129180
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności