Gość Mariusz_760301 Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Jawor36 - to może być wina za słabej wydajności pompy, dlatego pisałem o zwiększeniu tej dawki rozruchowej. Objawy podobne jak u kolegi i wszystko sprawdzone kilka razy. Pompa z czasem (przebiegiem) nie ma już pierwotnego ciśnienia i wydajności. Jest to szczególnie odczuwalne przy niskich obrotach (starcie silnika) - więc producent zadbał by można to było korygować dawką rozruchową, dlaczego by więc z tego nie skorzystać   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/4/#findComment-150831 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Panowie a co powiecie na to mam atstrę 2.0 DI 1998/99 padła pompa wtryskowa ("szczęśliwy posiadacz opla po wymianie pompy wtryskowej") i od tego czasu jest masakra najpierw po wlaniu oleju uciekał do zbiornika wymienione metalowo gumowe oringi przy wtryskach. Problem z paleniem po dłuższym postoju (a jak stoi pod górkę lub na prostym to trzeba zmordować rozrusznik) po pewnym czasie był jakiś wyszczał tak jak by "bąka puścił" obroty na max-a biała chmura, smród zgasł! A teraz podnoszę bagnet a tam dwa stany oleju pół na pół z ropą!! Jak już zapali jedzie normalne bez żadnych ceregieli jak tak chwile postoi na niskich obrotach zapala się cheak engine ale przy gazówka jedna druga i gaśnie, przez ten moment taki jest zamulony ale po chwili jedzie normalnie?! Byłem u mechanika i winę zwalił na te oringi że one puszczają że źle zamontowane itd.. posprawdzał ciśnienie na wtryskach na tłokach i mówi że mają po 15 i że jest OK Wymienił oringi wyssał stary olej zalał nowy skasował 600zł + części (dużo czy mało za wymianę metalowo gumowych oringów??) no i że ma być. Jadę do domu wszystko OK rano patrzę na bagnet a tu niespodzianka dwa razy więcej oleju niż wcześniej olej z ropą do połowy bagnetu!! Oddałem więc auto z powrotem. powiedzcie mi proszę co ma zrobić jeżeli auto będzie dalej nie sprawne?? żądać zwrotu pieniędzy bo nigdy się nie spotkałem z taką sytuacją z jednej strony auto miał dziłać nie działa. Nie wiem doradźcie mi co ja mam robić z ta astra?? No i z tym fantem?? [ Dodano: Wto Sie 18, 2009 20:59 ]   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/4/#findComment-146067 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Ja zauważyłem u sibeie taką prawidłowość, że jak jest duża wilgoć (deszcz ) to po kilkunastogodzinnym i dłuższym postoju nie odpala tak dobrze jak przy dobrej pogodzie (ciepło, sucho) - wtedy pali od strzała. Dzisiaj rano idąc do samochodu czulem, że będzie coś nie tak (stał 2 dni na deszczu) i faktycznie....odpalił za 3cim podejściem, ale obroty falowały, a silnik chodził głośno, wiec zgasiłem go po kilkunastu sekundach. Niestety potem już nie odpalił...Co myślicie koledzy? Czy winą może być mała ilość paliwa w zbiorniku?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/4/#findComment-135182 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Czy winą może być mała ilość paliwa w zbiorniku bartekus, to nas pytasz??? Ile masz w zbiorniku paliwa!! sam przecież masz przed nosem wskaźnik! . A gdy masz malo w zbiorniku! To sam sobie odpowiedziałes Dlaczego nie pali!.Chociaż nie jest to regułą! Może byc pełny a zwalone trawersy lub przewody powrotu i nie zapali!! Ale sa tematy obszerne wiec nic nie pozostało jak czytac i jeszcze raz czytac! Lub ASO   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/4/#findComment-135090 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Nie jasno się wyraziłem, oczywiście wiem ile mam paliwa, komputer pokazywał, że wystarczy na 25 kilometrów, czyli szacuje, że było około 1-2 litry. Natomiast pytałem, czy taka ilość może stwarzać problemy z odpaleniem. Już wiem, że może, bo skoczyłem na stację i przyniosłem w baniaczku 10 litrów, chwilę pokręciłem i odpalił a tyle razy sobie obiecywałem, że nie będę jeździł na oparach...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/4/#findComment-134957 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 a tyle razy sobie obiecywałem, że nie będę jeździł na oparach... Aby nie jexdzic z duszą na ramieniu .To w oplach jest to 1/3 zbiornika .Tak jest skonstruowany układ zasilania ze może to sie skończyć naprawą pompy! . A u Ciebie bylo już stanowczo za malo!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/4/#findComment-134885 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 witam wszystkich forumowiczów.mam ten sam problem z astrą, rano pali po ok 10 s gasnie i potem dopiero zapali za 4-tą, 5-tą próbą. jak ciepły problemu nie ma. oczywiście problemu takiego nie ma też jeżeli auto stoi "tyłkiem" wyżej niż przód. wymienione zostały przelewy, oringi na wtryskach. Sprawdzona szczelność przewodów i filtra w ASO w Bydgoszczy( mówią oczywiście że na 90% pompa) więc auto zabrałem bo dadatkowo uszkodzili mi dwie rzeczy. myśle jeszcze o tej śrubie-zaworku zwrotnym na pompie bo więcej pomysłów nie mam. co myślicie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/4/#findComment-130693 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Aktimel Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Właśnie przed chwilą rozmawiałem z sąsiadem którego często odwiedza teść Astrą G 2000 1,7 Dti, przed tygodniem zauważyłem że astra stoi tyłem na skalniaczku a przodem na ulicy, myślałem że z przypadku ale przez ok 2 tyg, odkąd zrobiło się chłodniej ciężko paliła i gasła. Wymiana, przewodów paliwa, filtrów i samego paliwa nie pomogła, świec i aku też, auto stoi na warsztacie bo pompa padła i dawała za małe ciśnienie. Pech..!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/4/#findComment-130678 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 witam mam opla astre 2.0 dti i nie chce odpalic po dłuższym postoju tzn. po nocy pompa wtryskowa została zregenerowana zapalil pojezdzilem jeden dzien i to samo po dluzszym postoju nie zapalil nie ma zadnych wyciekow na przewodach ktore wczesniej zostaly wymienione na pompie to samo sucho swiece ok przy filtrze paliwa mechanik zalozyl zaworek zwrotny a i tak nie pali filtr paliwa wymieniony juz nie wiem co to moze byc gdzie dostaje sie to cholerne powietrze bo za kazdym razem zbiorniczek filtra nie jest pełny prosze o pomoc i jakies pomysly   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/4/#findComment-129180 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Aktimel Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Rozumiem że zaworek na doprowadzeniu z baku? czy na zasilaniu na pompę? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/4/#findComment-129100 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.