Skocz do zawartości

problem z modułem


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć map problem z moją astra 1,7DTI 2001r.Mam ją już 2,5 roku i już dwa razy miałem wymieniany moduł pompy wtryskowej.Za pierwszym razem po prostu pewnego dnia go nie odpaliłem za drugim razem już wiedziałem że to jest to samo i wymieniem szybciej za każdym razem podczas jazdy silnik co jakiś czas przerywał nie reagował na gaz i teraz po 7 miesiącach od naprawy znowu to samo może ktoś miał taki sam problem i go jakoś rozwiązał?(każda naprawa kosztowała 450zł to niezbyt miłe http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/sad.gif Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc

 

 

Ort/rafaln1

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24799-problem-z-modu%C5%82em/
Udostępnij na innych stronach

Cześć map problem z moją astra 1,7DTI 2001r.Mam ją już 2,5 roku i już dwa razy miałem wymieniany moduł pompy wtryskowej.Za pierwszym razem po prostu pewnego dnia go nie odpaliłem za drugim razem już wiedziałem że to jest to samo i wymieniem szybciej za każdym razem podczas jazdy silnik co jakiś czas przerywał nie reagował na gaz i teraz po 7 miesiącach od naprawy znowu to samo może ktoś miał taki sam problem i go jakoś rozwiązał?(każda naprawa kosztowała 450zł to niezbyt miłe :D Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc

 

 

Ort/rafaln1

Cześć;

 

Czasami chytry dwa razy traci http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif

Za każdym razem pada Ci elektronika którą naprawiasz!!!

A dlaczego nie naprawiłeś źródła palenia się elektroniki?

Jeżeli się nie mylę, to niech mnie ktoś poprawi, ale przeważnie pali się sterownik bo pada mechanicznie pompa. Blokuje się tzw wałek kata wtrysku( jakoś tak) a jak on się zaciera to przegrzewa się tranzystor i po zabawie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24799-problem-z-modu%C5%82em/#findComment-130360
Udostępnij na innych stronach

Omnibs czyli według ciebie co miałbym zrobić żeby problem znikł.Naprawiał mi elektryk polecony przez moich znajomych i raczej jest to dobry fachowiec nikt na niego nie narzeka.Mówił mi że to właśnie się dzieje od temperatury ale nic po za tym

 

[ Dodano: Pon Lis 02, 2009 18:48 ]

rostex tak to jest silnik 1,7 isuzu i takie objawy mam za każdym razem a jak mi za pierwszym razem całkowicie padł komputer pokazał ze siadła pompa wtryskowa za drugim razem żadnego błędu nie było bo jak mi tylko zaczął przerywać to od razu go dałem do elektryka zrobił i było ok

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24799-problem-z-modu%C5%82em/#findComment-130316
Udostępnij na innych stronach

Masz dwa wyjścia:

 

1) Zrobić ponownie elektrykę i czekać na ponowną awarię albo

2) Wywalić ok 2500 zł i zrobić pełną regeneracje pompy tzn. mechanikę i moduł sterujący

 

Wybór należy do ciebie.

 

Jak chcesz auto sprzedać to rób elektrykę( ale to nieetyczne) jak dla siebie to ja bym robił komplet.

 

Jak się zaciera lub stanie tłoczek kąta wtrysku to następuje wzrost temperatury i przegrzanie tranzystora który robi pa pa http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/crying.gif

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24799-problem-z-modu%C5%82em/#findComment-130308
Udostępnij na innych stronach

Omnibs, kolejny raz opisujesz problemy dotyczące dwulitrowych diesli. W 1.7 Isuzu jest inna pompa i tu nie ma zacierających się tłoczków i palących od tego sterowników.

Tutaj przyczną są zimne luty oraz uszkodzenia kondensatorów na skutek drgań oraz wysokiej temperatury otoczenia sterownika.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24799-problem-z-modu%C5%82em/#findComment-130291
Udostępnij na innych stronach

Omnibs, kolejny raz opisujesz problemy dotyczące dwulitrowych diesli. W 1.7 Isuzu jest inna pompa i tu nie ma zacierających się tłoczków i palących od tego sterowników.

Tutaj przyczną są zimne luty oraz uszkodzenia kondensatorów na skutek drgań oraz wysokiej temperatury otoczenia sterownika.

No cóż może masz racje. Tylko nasuwa się pytanie dlaczego tak szybko pada ten moduł. Znam kilka osób które mają silniki 1,7 i u nich przebiegi są po 200 250 tyś. i moduł nie padł.

Najlepiej wg. mnie zadzwonić do zakładu specjalizującego się w naprawach takich pomp i zapytać co wchodzi w zakres regeneracji pompy. Czy aby na pewno tylko przylutowują same kondenstory/tranzystory, czy też coś z mechaniką robią.

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24799-problem-z-modu%C5%82em/#findComment-130253
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności