Gość Anonymous Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Cześć map problem z moją astra 1,7DTI 2001r.Mam ją już 2,5 roku i już dwa razy miałem wymieniany moduł pompy wtryskowej.Za pierwszym razem po prostu pewnego dnia go nie odpaliłem za drugim razem już wiedziałem że to jest to samo i wymieniem szybciej za każdym razem podczas jazdy silnik co jakiś czas przerywał nie reagował na gaz i teraz po 7 miesiącach od naprawy znowu to samo może ktoś miał taki sam problem i go jakoś rozwiązał?(każda naprawa kosztowała 450zł to niezbyt miłe http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/sad.gif Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc Ort/rafaln1   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24799-problem-z-modu%C5%82em/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Nieskuteczna naprawa jest przyczyną Twoich problemów. U kogo naprawiałeś? Jakieś błędy się pojawiają na pewno, jakie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24799-problem-z-modu%C5%82em/#findComment-130369 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Cześć map problem z moją astra 1,7DTI 2001r.Mam ją już 2,5 roku i już dwa razy miałem wymieniany moduł pompy wtryskowej.Za pierwszym razem po prostu pewnego dnia go nie odpaliłem za drugim razem już wiedziałem że to jest to samo i wymieniem szybciej za każdym razem podczas jazdy silnik co jakiś czas przerywał nie reagował na gaz i teraz po 7 miesiącach od naprawy znowu to samo może ktoś miał taki sam problem i go jakoś rozwiązał?(każda naprawa kosztowała 450zł to niezbyt miłe Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc Ort/rafaln1 Cześć; Czasami chytry dwa razy traci http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif Za każdym razem pada Ci elektronika którą naprawiasz!!! A dlaczego nie naprawiłeś źródła palenia się elektroniki? Jeżeli się nie mylę, to niech mnie ktoś poprawi, ale przeważnie pali się sterownik bo pada mechanicznie pompa. Blokuje się tzw wałek kata wtrysku( jakoś tak) a jak on się zaciera to przegrzewa się tranzystor i po zabawie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24799-problem-z-modu%C5%82em/#findComment-130360 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Mówimy o silniku 1.7 produkcji Isuzu. Opisane przez Ciebie objawy to 2.0 dtl/dti.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24799-problem-z-modu%C5%82em/#findComment-130359 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Omnibs czyli według ciebie co miałbym zrobić żeby problem znikł.Naprawiał mi elektryk polecony przez moich znajomych i raczej jest to dobry fachowiec nikt na niego nie narzeka.Mówił mi że to właśnie się dzieje od temperatury ale nic po za tym [ Dodano: Pon Lis 02, 2009 18:48 ] rostex tak to jest silnik 1,7 isuzu i takie objawy mam za każdym razem a jak mi za pierwszym razem całkowicie padł komputer pokazał ze siadła pompa wtryskowa za drugim razem żadnego błędu nie było bo jak mi tylko zaczął przerywać to od razu go dałem do elektryka zrobił i było ok   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24799-problem-z-modu%C5%82em/#findComment-130316 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Masz dwa wyjścia: 1) Zrobić ponownie elektrykę i czekać na ponowną awarię albo 2) Wywalić ok 2500 zł i zrobić pełną regeneracje pompy tzn. mechanikę i moduł sterujący Wybór należy do ciebie. Jak chcesz auto sprzedać to rób elektrykę( ale to nieetyczne) jak dla siebie to ja bym robił komplet. Jak się zaciera lub stanie tłoczek kąta wtrysku to następuje wzrost temperatury i przegrzanie tranzystora który robi pa pa http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/crying.gif Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24799-problem-z-modu%C5%82em/#findComment-130308 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Omnibs, kolejny raz opisujesz problemy dotyczące dwulitrowych diesli. W 1.7 Isuzu jest inna pompa i tu nie ma zacierających się tłoczków i palących od tego sterowników. Tutaj przyczną są zimne luty oraz uszkodzenia kondensatorów na skutek drgań oraz wysokiej temperatury otoczenia sterownika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24799-problem-z-modu%C5%82em/#findComment-130291 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Omnibs, kolejny raz opisujesz problemy dotyczące dwulitrowych diesli. W 1.7 Isuzu jest inna pompa i tu nie ma zacierających się tłoczków i palących od tego sterowników. Tutaj przyczną są zimne luty oraz uszkodzenia kondensatorów na skutek drgań oraz wysokiej temperatury otoczenia sterownika. No cóż może masz racje. Tylko nasuwa się pytanie dlaczego tak szybko pada ten moduł. Znam kilka osób które mają silniki 1,7 i u nich przebiegi są po 200 250 tyś. i moduł nie padł. Najlepiej wg. mnie zadzwonić do zakładu specjalizującego się w naprawach takich pomp i zapytać co wchodzi w zakres regeneracji pompy. Czy aby na pewno tylko przylutowują same kondenstory/tranzystory, czy też coś z mechaniką robią. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24799-problem-z-modu%C5%82em/#findComment-130253 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.