Gość Anonymous Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 witam po pojawieniu sie ostatnio pierwszych przymrozków zauważyłem że moja Meriva trudniej odpala, tzn trzeba dłużej ja "kręcić" ale w koncu sie udaje. Wystarczy raz przekrecic klucz i dłużej przytrzymać go na rozruchu i w koncu odpali ale wczesniej od kopa zapalała. wygląda to tak jakby rozrusznik słabiej kręcił. sprawdzałem akumulator jest w idealnym stanie, zawór Denso wymieniałem wiosną więc to odpada a zreszta nie ma innych objawów jego uszkodzenia. inna sprawa ze silnik chodzi glosniej po odpaleniu a jego dzwiek ma taki metaliczny charakter. rozumiem ze ten typ tak ma i zima jest to bardziej widoczne ( a raczej słyszalne) ale niepokoi mnie ten dluzszy moment rozruchowy. kupilem zimowy dodatek do diesla i bede dodawal do paliwa ale czy to cos pomoze? co moze byc przyczyna? miał ktos podobne problemy? z góry wielkie dzieki sorry zapomnialem najwazniejszego: Meriva 1,7 CDTI (101KM) 2004 r.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Woźny Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Czytałem gdzieś w gazecie ze świece żarowe powinny być dłużej nagrzewane to ze w Diesl Meriva 1,7 cdti (ja taka mam tez miałem z tym problem) i ja robiłem to tak przekrecałem kluczyk 3 razy i odpaliłem bez zazutu pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Kto leje dodatki do nowych diesli.Wysterczy tankowac dobre paliwko i jest ok,przeciez te silniki 1.7 od Isuzu slyna z tego ze maja latwy rozruch w zime.wysterczy poczekac az swiece zarowe sie podgrzeja i zapalac chyba ze swiece niesprawne.pozdrawiam .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Mi gasł silnik w czasie jazdy podczas mrozów. Dolałem dodatek do ropy po zatankowaniu całego baku i problem w zasadzie minął.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gawon Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 mi wtamtym roku paliwo z orlenu plus środek dezela i przy -25 się zmydliło wymiana filtra i czyszcenie przewodów było.poźniej się dowiedziałem że ten chyba ekodiesel czy jakoś tak(normalny)na orlenie jest do -20 tylko co do świec to one grzeją nawet jak kontrolka nie świeci wiec nie ma sensu chyba powtarzać tego po parę razy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Woźny Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 a no to ok to nie wiedziałem spróbuje tak jak pisze GAWON zobaczymy czy da rede   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 nie radze lac ecodiesela do silnikow z systemem CR.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gawon Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 eco ten z orlenu ma od 10 do 15% rzepaku mi zamarzł w tamtym roku bioester jeszcze jest to prawie sam rzepak ale tego nie lałem nawet   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 ,po dolaniu denaturatu 250 mil na połowę zbiornika problem zniknął A nie lepiej lać dobrej jakości paliwo a nie faszerować silnika denaturatem,system CR może nie wytrzymać tego.TDCI-silniki forda.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gawon Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 idzie -30 więc pewnie dużo będzie zamarzało,po tamto rocznej niespodziance gość z opla powiedział że żadne cuda tylko spokojnie koło 5% benzyny dolewać i będzie ok! i że silnikowi nie szkodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.