Gość Anonymous Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Witam. Mam problem z elektryka. Podczas postoju gdy wlacze obojetnie jakie urzadenie elektryczne to spadaja mi gwaltownie obroty nawet do 500 ob/min. Mierzylem napiecie akumulatora i wyszlo mi: -13,1 na wylaczonym silniku -14,5 na wlaczonym silniku -13,7 na wlaczonym silniku i urzadzeniu elektrycznym (np. podgrzanie tylnej szyby czy krecenie kierownica) Czy tak powinno byc? Jezeli nie to jaka moze byc przyczyna takiego zachowania? Pozdrawiam!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24817-problem-z-elektryka/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 akurat podgrzewane szybu potrafoia niezle obciazyc altka wazne czy trzyma 13.1 na akku to dosc duzo IMHO czy przy przegazowywaniu przy wyzszych obrotach wartosci wskazuja 14.4V? moze akumulator ci pada?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24817-problem-z-elektryka/#findComment-130269 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 ale czy krecenie kierownica jak i wlaczenie switel, nawiewu itp tez tak obciazaja akumulator? pamietam ze miesiac temu tak nie bylo a niedawno zwrocilem na to uwage i strsznie mnie to irytuje. Czasem w miejscu jak krece kierownica to silnik gasnie. Przy gazowaniu nie sprawdzalem napiecia. Akumulator ma 10miesiecy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24817-problem-z-elektryka/#findComment-130265 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chmuraro Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 mnie przy skręcaniu w miejscu kierownicą lekko przygasają światła ale jest to spowodowane tym że wspomaganie kierownicy jest zasilane elektrycznie ale silnik raczej nie powinien gasnąć,jeśli się mylę proszę mnie poprawić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24817-problem-z-elektryka/#findComment-130260 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzechu 76* Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 A według mnie trzeba by sprawdzić regulator napięcia. 14,5 na włączonym silniku to za dużo, a co się dzieje jak przygazujesz 16? W maluchu takie rzeczy to była normalka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24817-problem-z-elektryka/#findComment-127475 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Witek1952 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Witam. Jak mierzyłeś napięcie zaraz po wyłączeniu silnika to 13,1 jest akurat. Dopiero po kilku godzinach spada do przepisowych dla dobrego akumulatora 12,6 V. Inne wartości są absolutnie w porzadku. Ładowanie masz wzorcowe. Zobacz jakie napięcie widzi komputer ale do tego potrzebujesz Techa. Problem może być w zaśniedziałych połączeniach. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24817-problem-z-elektryka/#findComment-124200 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Witek1952 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Witam. Jak mierzyłeś napięcie zaraz po wyłączeniu silnika to 13,1 jest akurat. Dopiero po kilku godzinach spada do przepisowych dla dobrego akumulatora 12,6 V. Inne wartości są absolutnie w porzadku. Ładowanie masz wzorcowe. Zobacz jakie napięcie widzi komputer ale do tego potrzebujesz Techa. Problem może być w zaśniedziałych połączeniach. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24817-problem-z-elektryka/#findComment-125700 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.