Gość Anonymous Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Witam.. W zasadzie problem się wyjaśnił lecz chcę przestrzec wszystkich oddających samochód do jakiejkolwiek naprawy czy konserwacji..żadnemu serwisowi nawet opl-owskiemu czy znanemu sobie mechanikowi nie patrząc mu na ręce samochodu nie zostawię..przy prostych czynnościach jak wymiana płynu chłodzącego czy oleju..doprowadzili by mi samochód do ruiny..czegoś nie dokręcili..olej przelali..a na pytanie czy tak może być odparto..jeździć.. Skutki.. Płyn chłodzący zważony.. Wysadziło niedokręconą chyba solidnie rurę od turbiny...nie muszę pisać co się działo z samochodem.. Narażono mnie na zakup czujnika wału rozrządu..a ten był tylko niepodpięty.. Kazano wymienić mechanizm podnoszenia szyb...że niby silnik się spalił..po zakupie http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif wyszło..że kostka pod lewarkiem źle nasadzona..nie wiem co jeszcze wyskoczy..kto może i umie niech sam naprawia..a jeśli nie umie to sprawdzi na innym warsztacie czy wszystko podkręcane..wyjątkowo jestem zniesmaczony poziomem i uczciwością naszych serwisów Zaznaczam..że wiele jeżdżę i konsultowałem awarie na paru serwisach..na każdym miałem inne odpowiedzi http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif Mam też pytanie do znawców..co może być przyczyną dławienia się samochodu przy większej prędkości..czy wlany ponad maksimum olej może być tego przyczyną? za podpowiedź dziękuję z góry..jutro i tak spuszczę trochę oleju bo obawiam się..że strzelą mi wszelkiej maści uszczelki..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24973-na-wszystko-trzeba-uwa%C5%BCa%C4%87/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 olej spusc... a ktore to warsztaty? co masz na mysli mowiac "dlawienie silnika" spadek mocy, szarpanie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24973-na-wszystko-trzeba-uwa%C5%BCa%C4%87/#findComment-129003 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Witam ponownie.. Po rozpędzeniu do 150 i więcej zaczyna się dławić..jak pisałem spadła mi rura gumowa na dole w okolicy chłodnicy..czego nie wiedziałem i nie widziałem bo niby jak http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif a podłączona jest do układu z turbiną..czy to miało związek http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif nie wiem..ale wiem..że tak samo niedobór oleju jak i jego nadmiar może wywołać niekorzystne objawy..konkretnie nadmiar bardzo wysokie ciśnienia i może wydmuchać wszelakie uszczelki..nawet zniszczyć turbinę itd. itp...a może i spowodował właśnie spadek tej rury gdyby nie przypadek turbina już by była w regeneracji bo taka diagnozę postawili zarówno Ci co mnie holowali jak i na warsztacie..a ja bym wyrywał sobie włosy..jakie koszty nie muszę pisać..czas i wogóle..lecz jeden z mechaników dostrzegł jednak i miał odwagę przed szefem powiedzieć..że to rura spadła..dokręcił..no i samochód jak nowy..dałem mu stówkę..to i tak nic z czym mogłem się liczyć..ale stwierdził też wyraźnie..że mam nadmiar oleju..w innym warsztacie (wcześniej ) jak wymieniałem olej..jakiś młody wlał go tyle ile mówi instrukcja..a potem zmierzył..wyglądało na maksimum..ale chyba było i jest go zdecydowanie więcej..a co do spuszczania no tak z 2 czy 3 setki by sprawdzić co się dzieje..nie jestem specem..ale chyba wystarczy lekko poluzować korek od misy olejowej..no innego sposobu nie znam..jeśli błądzę to podpowiedz ..z góry dziękuje..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24973-na-wszystko-trzeba-uwa%C5%BCa%C4%87/#findComment-128933 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 wez weza i duza strzukawke - mozna przez korek badz bagnet co do silnika -uzupelnij prosze profil bo nie wiadomo o czym my rozmawiamy za podobne objawy (brak mocy, szarpanie) w silnikach Y odpowiedzialny jest czesto czujnik polozenia a w silnikach Y i Z EGR   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24973-na-wszystko-trzeba-uwa%C5%BCa%C4%87/#findComment-128929 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 A co do warsztatów...napisze tylko.. - od czujnika jeden z serwisów opla kupiłem i pojechałem wymienić na znanym sobie warsztacie..resztę znacie.. - mechanizm..serwis opla i warsztat specjalizujący się w oplu.. Zakupiłem więc mechanizm na allegro i zawiozłem na najbliższy mi warsztat do montażu..mówiąc co i jak..po zdarciu tapicerki itd. kiedy szyba nie ruszyła mechanik podniósł przykrywkę z kostkami.. http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif opieprzył mnie..że na licho cała ta robota..skąd pomysł..że to mechanizm http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif powiedziałem mu..że sprawdzane było to dwukrotnie jak wyżej.. - a teraz turbina..gdyby nie uczciwy przechodzący mechanik pewnie bym płacił.. Nazw nie podam bo nie mam dowodów..a to i tak tylko zestaw z ostatnich dwóch tygodni..wcześniej i inne były..ale czy tylko ja mam takie "zezowate szczęście" ..chyba nie.. silnik 2.0 Diesel Vectra B Kombi 1999   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24973-na-wszystko-trzeba-uwa%C5%BCa%C4%87/#findComment-128927 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.