Gość esol3 Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 jak dodaje gazu to moja zośka rozpędza się powoli tak do 2,5 tyś obrotów i tu nagle dostaje kopa... czy to normalne? czy może coś jest nie tak? zmieniłem tytuł/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 moze uzupelnij profil kolego bo nie wiem czy masz 2.0 turbo czu 2.0 turbo diesla strzelam ze to drugie i akurat od 2500 zaczyna turbina pompowac odpowiednie cisnienei dlatego do 2500 nie jedzie a pozniej dostajesz kopa   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość esol3 Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 czyli tak ma być?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 u mnie problem polega na braku mocy z dołu... Kopa dostaje dopiero jak włączy sie turbina (2 tys)a do tego czasu to MUŁ! Ruszanie z 1 musi być delikatnie bo inaczj zgaśnie a z 2 biegu mogę zapomnieć. Mam wrażenie że ciągnę na stałe przyczepkę Brak błędów w kompie, zapala bez problemu, równo pracuje... Czy może cie mnie ukierunkować w poszukiwaniach?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Na początek należało by sprawdzić przepływomierz, potem układ podciśnieniowy a na koniec wyczyścić kolektor dolotowy (ssący).   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość esol3 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 może kolega jaśniej w jaki sposób sprawdzić te poszczególne elementy?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Przepływomierz najprościej podmienić od kolegi ze sprawnego autka, układ podciśnieniowy manometr o nazwie vakuometr sprawdzamy podciśnienie w pompie podciśnieniowej (vakupompa) -0.9 bara i za elektrozaworkami od EGR, turbo - 0.8 bara, jeśli pompa ma poniżej -0.6 bara to kiepsko. Kolektor ssący to raczej rozkręcenie i czyszczenie. To wszystko jest na forum opisane opcja szukaj "P400".   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.