Gość Anonymous Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Witam wszystkich Czytałem o podobnych przypadkach, tyle że u mnie objawy nieco bardziej niepokojące. Po czyszczeniu i EGR'u i kolektora dolotowego, który wyglądał tak: , coś odbiło mojej Zafirce i nie odpala W ogóle nie grzeje świec, włącza się wentylator, świeci kontrolka ABS i ASR. Ople TECH nie może nawiązać połączenia ze sterownikiem silnika a w usterkach elektryki wywala błędy: 166 Aktywny Obieg prądowy temperatury płynu chłodzącego silnika - za mocne wejście 163 Aktywny Nieznana usterka 17 Aktywny Nieznana usterka   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Ano kolego...dałeś ciała przy składaniu lub rozbieraniu!!! Też walczyłem przy swoim autku po czyszczeniu kolektora. A poważnie błąd 163 - to brak sygnału z czujnika temperatury płynu chłodniczego.( musiałeś albo uszkodzić przewód albo go nie podłączyłeś) i może dlatego pracuje wentylator. Sprawdź czy wszystkie przewody podłączyłeś prawidłowo bo może któryś nie zaskoczył i stąd problem. Sprawdź wtyczkę pompy bo może nie zaskoczyła. A odpowietrzyłeś układ paliwowy?? Bo jak nie to lipa...kręcąc na sucho spalisz sterownik pompy. Pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zafirek Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 witam. mam pytanko -czy pod tą pokrywą jest jakas uszczelka pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Wszystkie kable podlaczone, odpinalem tylko 2 od EGR'u i od kolektrora dolotowego. Ten od EGRu ciezko wchodzil ale po malych kombinacjach zaskoczyl.Czujnika temperatury wogole nie ruszalem. A o wrażliwości pompy paliwowej wiem, wiec nie krece na sucho. ZAFIREK: na tej co widac na zdjeciu jest, wiec trzeba ostroznie zdejmowac kolektro by jej nie uszkodzic, chociaz i tak najlepiej bylo by ja wymienic...koszt 25 zl   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zafirek Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 dzięki robYn   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Ustarka wykryta Uszkodzone gniazdo i sterownik pompy wtryskowej Ide czytac tematy o wymianie pompy i szukac dobrego mechanika, a moze opre sie o serwis. Macie jakies doswiadczenia serwisowe z wymiana pompy? Glownie chodzi mi o koszty.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Ustarka wykryta Uszkodzone gniazdo i sterownik pompy wtryskowej Ide czytac tematy o wymianie pompy i szukac dobrego mechanika, a moze opre sie o serwis. Macie jakies doswiadczenia serwisowe z wymiana pompy? Glownie chodzi mi o koszty. A możesz powiedzieć na jakiej podstawie ustaliłeś że padła pompa? Co było, że źle podpiąłeś wtyczkę i spaliłeś tranzystor ale wtyczki się nie da źle podpiąć bo ma prowadzenie i zatrzask. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Niestety uszkodzenie jest mechaniczne   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.