Skocz do zawartości

Po jakim czasie od uruchomienia rusza wam się wskaźnik temp


Rekomendowane odpowiedzi

Gość barteklodz

jak widać wyraźnie spadanie o bankowo termostat

 

 

 

u mnie wystarczy 2-3 min(zamknięcie bram) pracy na jałowych i przejechanie jakiś 700-800m aby wskoczyło na niebieskie (ok 70st) , po 2km już jest licznikowe 90st

zajebiście szybko się nagrzewa

 

  • Odpowiedzi 29
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

k4rolek1991 ---- tak termostat do wymiany;)

 

[ Dodano: Sro Lis 11, 2009 23:39 ]

osyp ---- ty kolego masz termostat na 100% bo ja mialem tak samo

 

Gość k4rolek1991

aha no to dzikeki bardzo:) alle termostat wymienic chyba trzeba ingerować w rozrząd?

a myslicie że niedogrzeny silnik moze byc powodem szarpania, muła i wiekszego spalania??

Powiedzcie mi czy zawór egr pracuje ciągle? da sie usłyszec jego pracę?

bo nie wiem czy to wtryskiwacz cyka czy egr bo taki dzwiek z tamtąd dochodzi ;):twisted:

 

Sądzę, że tak jest. Ja mam tak, że jeśli silnik nie osiągnie 90 to poszarpuje na niskich obrotach, przy lekkim operowaniu gazem, przy próbie utrzymania stałej prędkości. Przy przyspieszaniu ładnie ciągnie, bez zarzutu wchodzi na obroty. Przy puszczeniu gazu też jest szarpnięcie. Gdy na dworze jest cieplej lub silnik już nagrzany, objawy nieprawidłowej pracy po prostu znikają. Mam pytanie do BUCYNKA: proszę napisz mi, czy też z powodu niedogrzania miałeś poszarpywanie, większe spalanie. Mój samochód przy obecnym spadku temperatur zaczął palić jak smok: w mieście 12 l. Wcześniej w lato 9-10. W trasie palił ładne 6,9, teraz 8,6. Coś jest na rzeczy... Będę musiał to załatwić, ale ciągle nie mam czasu. Pozdr.

 

osyp - na chłopski rozum myśle że to wina termostatu, latem jest ciepło silnik jest cieplejszy w momencie startu, jesienią jest chłodniejszy i w momencie startu mieszanka jest większa , jeśli ten stan utrzymuje sie - mówię o niedogrzanym silniku, to napewno spali więcej moje c20xe z zepsutum termo, paliło dużo, teraz przejade więcej kilometrów na baku czy to na benzynie czy na gazie,

 

[ Dodano: Czw Lis 12, 2009 10:34 ]

ale za poszarpywanie u mnie był odpowiedzialny urwany kabelek przy przepływomierzu, no ale u mnie palił się check i naprawiłem , jesli chodzi o poszarpywanie u ciebie to nie mam pojecia , spalanie to napewno termo, przynajmniej w twoim przypadku, sprawny termostat musi utrzymywac w trasie 90 - 92 st. w korku wiadomo temp. rośnie ale po załączeniu wiatraka (u mnie jest to jakieś 98 st.) temp. spada do 92.

 

Gość k4rolek1991

yyyy

a moglibbyscie odpowiedziec czy trzeba rozrząd sciągac.

I wypowiedcie sie w sprawie tego egra. A moze go zaślepić :twisted:

 

ja gdzieś na forum kiedyś czytałem że ktoś próbował zmienić termostat bez ściągania rozrządu ale nie pamiętam ja to się skończyło,poszukaj na forum

 

bez ściągania rozrządu

... trzeba zdjąć jedno koło zębate od rozrządu - str 78 w ,,sam naprawiam'' ...

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności