Gość Sargath Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Witam Przerzuciłem troche tematów nie tylko tu na forum - wiadomo budowa hamulców jest podobna w kazdym aucie i wszędzie trzeba cofnąć tłoczki które mają za zadanie dociskanie do tarczy klocków. Praktycznie w każdym opisie jest napisane że to ciężka czynność i stosyją łomy , ściski stolarskie itd... I tu moje pytanie - czy gdy dojdziemy do momentu konieczności wciśnięcia tłoczka, w ramach ułatwienie mozna było by przekrecić kluczyk w stacyjce w położenie zapłon, czy wtedy tłoczki nie były by luźniejsze ? w końcu załączyło by się wspomaganie. Poszę o opinie na ten temat. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25122-t%C5%82oczki-hamulcowe-cofni%C4%99cie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 totalny bezsens odkrecasz zbiornicek plynu przy zamontowanych jeszcze klockach wciskasz tloczki (uwaga w oplu vectrze C trzeba je wciskac wkrecajac zarazem) zadnego odpalania silnika ani przekrecania kluczyka i nic nie bedzie luzniejsze kolego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25122-t%C5%82oczki-hamulcowe-cofni%C4%99cie/#findComment-127491 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sargath Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 szkoda tak tylko myślałem, bo jak pompuję hamulec bez włączonego zapłonu to jest twady, po odpaleniu robi się miekki no ale widać nic z tego dzięki i pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25122-t%C5%82oczki-hamulcowe-cofni%C4%99cie/#findComment-127372 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 jak pompuję hamulec bez włączonego zapłonu to jest twady, po odpaleniu robi się miekkitak ma być bo serwo działa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25122-t%C5%82oczki-hamulcowe-cofni%C4%99cie/#findComment-127349 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sargath Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 tak ma być bo serwo działa no właśnie dlatego myślałem że dzięki temu tłoczek będzie luźniejszy a tak przy okazji jakie są konsekwencje nie odkręcenia zbiorniczka podczas wymiany tarcz i klocków? pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25122-t%C5%82oczki-hamulcowe-cofni%C4%99cie/#findComment-127329 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 nic się nie stanie przecież w korku są otworki tyle że lepiej odkręcić bo jak wciśniesz cylinderek poziom płynu się podniesie i może się wylać a pewnie wiesz że on szkodzi na lakier   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25122-t%C5%82oczki-hamulcowe-cofni%C4%99cie/#findComment-127326 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.