Gość Anonymous Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Witam Panowie. Mam dla panów zadanie domowe:) co się może dziać? co obstawiacie na podstawie waszych doświadczeń? A więc jest tak: Moje auto : Opel Astra I kombi rok 93 1,7 Diesel ( bez turbo) Objawy: -bardzo trudo pali na zimnym silniku - jak już cudem zapali to słychać jak trzęsie całą budą na biegu jałowym - praca silnika uspokaja się dopiero po rozgrzaniu No i UWAGA! teraz to co najgorsze: - totalny spadek mocy podczas jazdy jest strasznie słaby - oraz DYMIENIE totalne kopcenie na czarno , wypluwa czarny syf zwłaszcza jak zwiękwsze obroty Panowie co podejrzewacie ? Gdzie uderzyć ? ewentualnie z jakimi kosztami się liczyć? Marcin Kraków   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25243-opel-astra-i-17-diesel-bez-turbiny/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 ten diesel jest na pasku czy lancuchu. i kiedy rozrzad byl ostatnio sprawdzany, przegladany jak tam swiece zarowe? jaki przebieh masz kata? podejrzewam ze nawet nie zagladnales na forum zeby poszukac o swoim problemie...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25243-opel-astra-i-17-diesel-bez-turbiny/#findComment-126229 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Objawy: -bardzo trudo pali na zimnym silniku =Zapewne świece żarowe,lub sterownik podgrzewania świec jak już cudem zapali to słychać jak trzęsie całą budą na biegu jałowym =Dopuki się nie zagrzeje to normalka(ten typ tak ma) ja zazwyczaj przy pierwszej minucie trzymam swojego na 1500 obr/min totalny spadek mocy podczas jazdy jest strasznie słaby - oraz DYMIENIE totalne kopcenie na czarno , wypluwa czarny syf zwłaszcza jak zwiękwsze obroty =Możliwe iż padają wtryskiwacze lub pompa wtryskowa do regulacji jesli nie do wymiany jeszcze jesli kolega by podał przebieg to moze by to cos wnioslo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25243-opel-astra-i-17-diesel-bez-turbiny/#findComment-126134 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 ELO_WARIAT, jak musisz utrzymywać gazem obroty na zimnym to zajmij się przyspieszaczem obrotów "sam naprawiam" str 120   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25243-opel-astra-i-17-diesel-bez-turbiny/#findComment-126042 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Nie musze trzymac obrotów mam w normie tylko po tej operacji nie trzesie mi juz tak buda.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25243-opel-astra-i-17-diesel-bez-turbiny/#findComment-124431 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Nie musze trzymac obrotów mam w normie tylko po tej operacji nie trzesie mi juz tak buda.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25243-opel-astra-i-17-diesel-bez-turbiny/#findComment-125931 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Witam, moi rodzice posiadaja takie auto od nowosci, tez kombi 1.7D oplowski silnik. Autko niezawodne ale do czasu... Pierwsza podstawowa sprawa sprawdzic swiece zarowe jak ktos pisal wtedy wiadomo ze rozruch utrudniony i jesli spalone sa 2 lub wiecej to bedzie mial nierowne obroty po odpaleniu przez jakis czas...polecam swiece Bosha bo zamienniki po kruciutkim czasie uzytkowania zaczynaja juz nierowno grzac i trzeba kilka razy podgrzewac zeby normalnie opalic. Po drugie i najbardziej prawdopodobne silnik sie konczy, my tak wlasnie mielismy i juz wymiana swiec, cudowanie i modzenie nic nie pomoglo. Radze sprawdzic cisnienie na cylindrach. W naszej asterce tylko na jednym cylindrze nie trzymalo cisnienia a rozruch w zimne dni byl bardzo bardzo utrudniony i nie pomogly zmiany tulejek w rozruszniku, akumulatorow na nowsze czy oleji na rzadsze... Przy wiekszych morozach to juz skutkowalo odpalanie na "zaciag" a wiadomo ze pasek rozrzadu morze przeskoczyc dlatego nie polecam takiej opcji. Kapitalny remont tez sie nie oplaca. My zakupilismy duzo mlodszy silnik ze sprowadzonego anglika, oryginalne oplowskie filtry, oryginalny rozrzad swiadczacy o serwisowaniu w ASO do konca uzytkowania. AUtko pali teraz w najwieksze mrozy, ma duzo duzo wiecej sily, jest jak nowe. Juz 3 rok siwietnie sie sprawuje, pamietac tylko trzeba o terminowych zmianach oleju bo te silniki sa na to bardzo wrazliwe. Pozdrawiam i mam nadzieje ze uda sie rozwiazac problem:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25243-opel-astra-i-17-diesel-bez-turbiny/#findComment-124421 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Witam, moi rodzice posiadaja takie auto od nowosci, tez kombi 1.7D oplowski silnik. Autko niezawodne ale do czasu... Pierwsza podstawowa sprawa sprawdzic swiece zarowe jak ktos pisal wtedy wiadomo ze rozruch utrudniony i jesli spalone sa 2 lub wiecej to bedzie mial nierowne obroty po odpaleniu przez jakis czas...polecam swiece Bosha bo zamienniki po kruciutkim czasie uzytkowania zaczynaja juz nierowno grzac i trzeba kilka razy podgrzewac zeby normalnie opalic. Po drugie i najbardziej prawdopodobne silnik sie konczy, my tak wlasnie mielismy i juz wymiana swiec, cudowanie i modzenie nic nie pomoglo. Radze sprawdzic cisnienie na cylindrach. W naszej asterce tylko na jednym cylindrze nie trzymalo cisnienia a rozruch w zimne dni byl bardzo bardzo utrudniony i nie pomogly zmiany tulejek w rozruszniku, akumulatorow na nowsze czy oleji na rzadsze... Przy wiekszych morozach to juz skutkowalo odpalanie na "zaciag" a wiadomo ze pasek rozrzadu morze przeskoczyc dlatego nie polecam takiej opcji. Kapitalny remont tez sie nie oplaca. My zakupilismy duzo mlodszy silnik ze sprowadzonego anglika, oryginalne oplowskie filtry, oryginalny rozrzad swiadczacy o serwisowaniu w ASO do konca uzytkowania. AUtko pali teraz w najwieksze mrozy, ma duzo duzo wiecej sily, jest jak nowe. Juz 3 rok siwietnie sie sprawuje, pamietac tylko trzeba o terminowych zmianach oleju bo te silniki sa na to bardzo wrazliwe. Pozdrawiam i mam nadzieje ze uda sie rozwiazac problem:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25243-opel-astra-i-17-diesel-bez-turbiny/#findComment-125921 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 To jest ten diesel 1,7 produkcji opla nie ma on za dobrej opiniii.... po pierwsze zacząc od zmierzenia śiwec zarowych, ;potem pompe, wtryskiwacze i ogólnie cały układ paliwowy.... proponoweałbym też jechac zmierzyć w jakim stanie jest silnik kosztio ok 30zł a będize mnie więcej wiadomo co iak...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25243-opel-astra-i-17-diesel-bez-turbiny/#findComment-124417 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 To jest ten diesel 1,7 produkcji opla nie ma on za dobrej opiniii.... po pierwsze zacząc od zmierzenia śiwec zarowych, ;potem pompe, wtryskiwacze i ogólnie cały układ paliwowy.... proponoweałbym też jechac zmierzyć w jakim stanie jest silnik kosztio ok 30zł a będize mnie więcej wiadomo co iak... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25243-opel-astra-i-17-diesel-bez-turbiny/#findComment-125917 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.