Gość marcin 2614 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Witam Wszystkich.Mam problem z corsa c 1,7DI.Zaczynają spadac obroty zarówno na biegu jałowym jak i przy obciązeniu.Nastepuje to przy obrotach 2200obr/min i spadają do 1800obr/min zaczynaja falowac po dalszym wcisnieciu gazu jest ok.Niejest to charakterystyczne dławienie silnika tylko wyrazne rozłaczenie tylko czego?Egr wyczyszczony nawet dla testu zaslepiłem,niema różnicy.Na opcomie też żadnego błędu.Co może byc przyczyną?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25264-przerywanie-corsa-17di/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcel_kk Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Miałem troszke podobny problem: wracałem do domu, miałem jeszcze do przejechania 50 km i nagle obroty spadły do 3000 pomimo wcisnietego pedału przyspieszenia na maxa. Po przejechaniu kilku kilometrów pozornie wszystko wróciło do normy i znowu zaczeły obroty spadać aż do 1500 i ledwo doturlałem sie do domu. Wstepnie myślałem, że mocno zanieczyszczony jest filtr paliwa, ale po wymianie zrobiło sie jeszcze gorzej zaczął dymic na biało jak parowóz. Zaciągłem auto do mechanika i okazało sie że jest urwane uziemienie przymocowane do silnika, które było przyczyną tego ze komputer nie otrzymywał informacji od czujnika ABS co do predkości i podawał nie taka dawke paliwa. Spróbuj obejrzec auto na kanale, może ta informacja na cos Ci sie przyda.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25264-przerywanie-corsa-17di/#findComment-123962 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcel_kk Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Miałem troszke podobny problem: wracałem do domu, miałem jeszcze do przejechania 50 km i nagle obroty spadły do 3000 pomimo wcisnietego pedału przyspieszenia na maxa. Po przejechaniu kilku kilometrów pozornie wszystko wróciło do normy i znowu zaczeły obroty spadać aż do 1500 i ledwo doturlałem sie do domu. Wstepnie myślałem, że mocno zanieczyszczony jest filtr paliwa, ale po wymianie zrobiło sie jeszcze gorzej zaczął dymic na biało jak parowóz. Zaciągłem auto do mechanika i okazało sie że jest urwane uziemienie przymocowane do silnika, które było przyczyną tego ze komputer nie otrzymywał informacji od czujnika ABS co do predkości i podawał nie taka dawke paliwa. Spróbuj obejrzec auto na kanale, może ta informacja na cos Ci sie przyda.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25264-przerywanie-corsa-17di/#findComment-125462 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin 2614 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Obejrzałem auto od spodu wszystko wygląda wporzadku połaczenia masowe ok.Wkleje logi z opcoma może ktos je odczyta.OP-COM 090714 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows Data i czas>,17/11/2009. 15:42 Dane serwisu: Tu możesz wpisać swoje dane, np. nazwę serwisu. Wybrany model>,2001,Corsa-C,Silnik,Y 17 DTL Sterownik Klucz #1: EF Klucz #2: 8F Ustawiony normalny parametr synchronizacji. VIN: W0L0XCF2523042335 RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: S001015080 ProgrammingDate: 20091019 systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0113386350 vehicleManufacturerECUHardwareNumber 97227225 DK systemSupplierECUSoftwareNumber: DYRU systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0004 exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009 systemNameOrEngineType: Y17DT Identyfikator: 1320 CalibrationDate: STRCB0A Dane z bloków pomiarowych: Status zapłonu,Zał 12V Napięcie akumulatora,14.3 V Glówny przekaznik,Aktywny Przekaznik zaworu przelewowego,Aktywny Sygnał sensora pozycji pedału gazu,12.5 % Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),1.47 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.73 V Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Nieaktywny Przeł. sym. pełnej pozycji,Nieaktywny Przepływomierz powietrza,2.31 V Przepływomierz powietrza,63.5 kg/h Ciśniemnie ładowania,2.37 V Ciśniemnie ładowania,103 kPa żądanie ciśnienia ładowania,102 kPa Ciśnienie atmosferyczne,4.78 V Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa Temperatura powietrza wlotowego,3.27 V Temperatura powietrza wlotowego,26 °C Temperatura cieczy chłodzącej,1.04 V Temperatura cieczy chłodzącej,87 °C Temperatura paliwa,33 °C Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny Ciśnienie oleju,Normalne Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr. Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.00 V Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0 kPa Kodowanie systemu klimatyzacji (A/C),Nie wykr. sys kl Rzeczywisty początek wtrysku,23 CA Masa paliwa,2.0 mg/suw Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,5.1 % Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),53.6 % Prędkość pompy,781 obr/min Prędkość silnika,1 564 obr/min Pożądana prędkość jałowa,850 obr/min Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywny Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,Nie zaprogr. Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny Puls prędkości pojazdu,Nie odebrane Prędkość pojazdu,0 km/h Lampka kontrolna,Wył Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny Temperatura zewnętrzna,12.5 °C Przekaźnik 1 wentylatora,Nieaktywny Przekaźnik 2 wentylatora,Nieaktywny Przekaznik 3 wentylatora,Nieaktywny   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25264-przerywanie-corsa-17di/#findComment-123042 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin 2614 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Obejrzałem auto od spodu wszystko wygląda wporzadku połaczenia masowe ok.Wkleje logi z opcoma może ktos je odczyta.OP-COM 090714 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows Data i czas>,17/11/2009. 15:42 Dane serwisu: Tu możesz wpisać swoje dane, np. nazwę serwisu. Wybrany model>,2001,Corsa-C,Silnik,Y 17 DTL Sterownik Klucz #1: EF Klucz #2: 8F Ustawiony normalny parametr synchronizacji. VIN: W0L0XCF2523042335 RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: S001015080 ProgrammingDate: 20091019 systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0113386350 vehicleManufacturerECUHardwareNumber 97227225 DK systemSupplierECUSoftwareNumber: DYRU systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0004 exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009 systemNameOrEngineType: Y17DT Identyfikator: 1320 CalibrationDate: STRCB0A Dane z bloków pomiarowych: Status zapłonu,Zał 12V Napięcie akumulatora,14.3 V Glówny przekaznik,Aktywny Przekaznik zaworu przelewowego,Aktywny Sygnał sensora pozycji pedału gazu,12.5 % Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),1.47 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.73 V Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Nieaktywny Przeł. sym. pełnej pozycji,Nieaktywny Przepływomierz powietrza,2.31 V Przepływomierz powietrza,63.5 kg/h Ciśniemnie ładowania,2.37 V Ciśniemnie ładowania,103 kPa żądanie ciśnienia ładowania,102 kPa Ciśnienie atmosferyczne,4.78 V Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa Temperatura powietrza wlotowego,3.27 V Temperatura powietrza wlotowego,26 °C Temperatura cieczy chłodzącej,1.04 V Temperatura cieczy chłodzącej,87 °C Temperatura paliwa,33 °C Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny Ciśnienie oleju,Normalne Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr. Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.00 V Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0 kPa Kodowanie systemu klimatyzacji (A/C),Nie wykr. sys kl Rzeczywisty początek wtrysku,23 CA Masa paliwa,2.0 mg/suw Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,5.1 % Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),53.6 % Prędkość pompy,781 obr/min Prędkość silnika,1 564 obr/min Pożądana prędkość jałowa,850 obr/min Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywny Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,Nie zaprogr. Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny Puls prędkości pojazdu,Nie odebrane Prędkość pojazdu,0 km/h Lampka kontrolna,Wył Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny Temperatura zewnętrzna,12.5 °C Przekaźnik 1 wentylatora,Nieaktywny Przekaźnik 2 wentylatora,Nieaktywny Przekaznik 3 wentylatora,Nieaktywny   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25264-przerywanie-corsa-17di/#findComment-124542 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Log wygląda ok, chociaż lepiej było zrobić na jałowym i przy 2500 tys/obr i przy 3500.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25264-przerywanie-corsa-17di/#findComment-122674 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin 2614 Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 OP-COM 090714 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows Data i czas>,17/11/2009. 15:47 Dane serwisu: Tu możesz wpisać swoje dane, np. nazwę serwisu. Wybrany model>,2001,Corsa-C,Silnik,Y 17 DTL Sterownik Klucz #1: EF Klucz #2: 8F Ustawiony normalny parametr synchronizacji. VIN: W0L0XCF2523042335 RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: S001015080 ProgrammingDate: 20091019 systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0113386350 vehicleManufacturerECUHardwareNumber 97227225 DK systemSupplierECUSoftwareNumber: DYRU systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0004 exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009 systemNameOrEngineType: Y17DT Identyfikator: 1320 CalibrationDate: STRCB0A Dane z bloków pomiarowych: Status zapłonu,Zał 12V Napięcie akumulatora,14.3 V Glówny przekaznik,Aktywny Przekaznik zaworu przelewowego,Aktywny Sygnał sensora pozycji pedału gazu,0.0 % Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.98 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.49 V Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Aktywny Przeł. sym. pełnej pozycji,Nieaktywny Przepływomierz powietrza,2.02 V Przepływomierz powietrza,23.7 kg/h Ciśniemnie ładowania,2.29 V Ciśniemnie ładowania,100 kPa żądanie ciśnienia ładowania,100 kPa Ciśnienie atmosferyczne,4.76 V Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa Temperatura powietrza wlotowego,2.84 V Temperatura powietrza wlotowego,36 °C Temperatura cieczy chłodzącej,0.96 V Temperatura cieczy chłodzącej,90 °C Temperatura paliwa,33 °C Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny Ciśnienie oleju,Normalne Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr. Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.00 V Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0 kPa Kodowanie systemu klimatyzacji (A/C),Nie wykr. sys kl Rzeczywisty początek wtrysku,17 CA Masa paliwa,4.0 mg/suw Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,5.1 % Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),74.5 % Prędkość pompy,422 obr/min Prędkość silnika,844 obr/min Pożądana prędkość jałowa,850 obr/min Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywny Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,Nie zaprogr. Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny Puls prędkości pojazdu,Nie odebrane Prędkość pojazdu,0 km/h Lampka kontrolna,Wył Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny Temperatura zewnętrzna,12.5 °C Przekaźnik 1 wentylatora,Nieaktywny Przekaźnik 2 wentylatora,Nieaktywny Przekaznik 3 wentylatora,Nieaktywny [ Dodano: Sro Lis 25, 2009 18:20 ] OP-COM 090714 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows Data i czas>,17/11/2009. 15:45 Dane serwisu: Tu możesz wpisać swoje dane, np. nazwę serwisu. Wybrany model>,2001,Corsa-C,Silnik,Y 17 DTL Sterownik Klucz #1: EF Klucz #2: 8F Ustawiony normalny parametr synchronizacji. VIN: W0L0XCF2523042335 RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: S001015080 ProgrammingDate: 20091019 systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0113386350 vehicleManufacturerECUHardwareNumber 97227225 DK systemSupplierECUSoftwareNumber: DYRU systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0004 exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009 systemNameOrEngineType: Y17DT Identyfikator: 1320 CalibrationDate: STRCB0A Dane z bloków pomiarowych: Status zapłonu,Zał 12V Napięcie akumulatora,14.3 V Glówny przekaznik,Aktywny Przekaznik zaworu przelewowego,Aktywny Sygnał sensora pozycji pedału gazu,17.6 % Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),1.55 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.76 V Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Nieaktywny Przeł. sym. pełnej pozycji,Aktywny Przepływomierz powietrza,2.55 V Przepływomierz powietrza,88.7 kg/h Ciśniemnie ładowania,2.49 V Ciśniemnie ładowania,107 kPa żądanie ciśnienia ładowania,105 kPa Ciśnienie atmosferyczne,4.76 V Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa Temperatura powietrza wlotowego,2.94 V Temperatura powietrza wlotowego,33 °C Temperatura cieczy chłodzącej,1.02 V Temperatura cieczy chłodzącej,89 °C Temperatura paliwa,33 °C Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny Ciśnienie oleju,Normalne Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr. Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.00 V Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0 kPa Kodowanie systemu klimatyzacji (A/C),Nie wykr. sys kl Rzeczywisty początek wtrysku,24 CA Masa paliwa,1.0 mg/suw Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,5.1 % Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),51.6 % Prędkość pompy,1 006 obr/min Prędkość silnika,2 011 obr/min Pożądana prędkość jałowa,850 obr/min Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywny Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,Nie zaprogr. Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny Puls prędkości pojazdu,Nie odebrane Prędkość pojazdu,0 km/h Lampka kontrolna,Wył Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny Temperatura zewnętrzna,12.5 °C Przekaźnik 1 wentylatora,Nieaktywny Przekaźnik 2 wentylatora,Nieaktywny Przekaznik 3 wentylatora,Nieaktywny [ Dodano: Sro Lis 25, 2009 18:27 ] Sterownik pompy podmieniony,sterownik silnika ECU podmieniony,przepływomierz podmieniony,elektrozawór cisnienia doładowania nowy.Został jeszcze do sprawdzenia czujnik wału,pedał gazu,czujnik cisniena bezwzglednego w kolektorze ssacym.Sprubuje to znalesc na szrocie i podmienic na próbe chyba że ma ktoś inny pomysł prosze o rade. [ Dodano: Czw Lis 26, 2009 18:39 ] logi przy 2500obr/minOP-COM 090714 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows Data i czas>,26/11/2009. 17:45 Dane serwisu: Tu możesz wpisać swoje dane, np. nazwę serwisu. Wybrany model>,2001,Corsa-C,Silnik,Y 17 DTL Sterownik Klucz #1: EF Klucz #2: 8F Ustawiony normalny parametr synchronizacji. VIN: W0L0XCF2523042335 RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: S001015080 ProgrammingDate: 20091019 systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0113386350 vehicleManufacturerECUHardwareNumber 97227225 DK systemSupplierECUSoftwareNumber: DYRU systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0004 exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009 systemNameOrEngineType: Y17DT Identyfikator: 1320 CalibrationDate: STRCB0A Dane z bloków pomiarowych: Status zapłonu,Zał 12V Napięcie akumulatora,14.3 V Glówny przekaznik,Aktywny Przekaznik zaworu przelewowego,Aktywny Sygnał sensora pozycji pedału gazu,29.3 % Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),1.88 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.94 V Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Nieaktywny Przeł. sym. pełnej pozycji,Nieaktywny Przepływomierz powietrza,2.96 V Przepływomierz powietrza,141.8 kg/h Ciśniemnie ładowania,2.71 V Ciśniemnie ładowania,116 kPa żądanie ciśnienia ładowania,125 kPa Ciśnienie atmosferyczne,4.76 V Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa Temperatura powietrza wlotowego,3.33 V Temperatura powietrza wlotowego,24 °C Temperatura cieczy chłodzącej,1.00 V Temperatura cieczy chłodzącej,89 °C Temperatura paliwa,26 °C Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny Ciśnienie oleju,Normalne Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr. Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.00 V Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0 kPa Kodowanie systemu klimatyzacji (A/C),Nie wykr. sys kl Rzeczywisty początek wtrysku,25 CA Masa paliwa,6.0 mg/suw Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,5.1 % Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),0.0 % Prędkość pompy,1 293 obr/min Prędkość silnika,2 589 obr/min Pożądana prędkość jałowa,850 obr/min Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywny Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,Nie zaprogr. Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny Puls prędkości pojazdu,Nie odebrane Prędkość pojazdu,0 km/h Lampka kontrolna,Wył Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny Temperatura zewnętrzna,11.0 °C Przekaźnik 1 wentylatora,Nieaktywny Przekaźnik 2 wentylatora,Nieaktywny Przekaznik 3 wentylatora,Nieaktywny [ Dodano: Czw Lis 26, 2009 18:40 ] logi przy 3500obr/minOP-COM 090714 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows Data i czas>,26/11/2009. 17:46 Dane serwisu: Tu możesz wpisać swoje dane, np. nazwę serwisu. Wybrany model>,2001,Corsa-C,Silnik,Y 17 DTL Sterownik Klucz #1: EF Klucz #2: 8F Ustawiony normalny parametr synchronizacji. VIN: W0L0XCF2523042335 RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: S001015080 ProgrammingDate: 20091019 systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0113386350 vehicleManufacturerECUHardwareNumber 97227225 DK systemSupplierECUSoftwareNumber: DYRU systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0004 exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009 systemNameOrEngineType: Y17DT Identyfikator: 1320 CalibrationDate: STRCB0A Dane z bloków pomiarowych: Status zapłonu,Zał 12V Napięcie akumulatora,14.3 V Glówny przekaznik,Aktywny Przekaznik zaworu przelewowego,Aktywny Sygnał sensora pozycji pedału gazu,42.2 % Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),2.16 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),1.08 V Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Nieaktywny Przeł. sym. pełnej pozycji,Aktywny Przepływomierz powietrza,3.51 V Przepływomierz powietrza,198.4 kg/h Ciśniemnie ładowania,2.98 V Ciśniemnie ładowania,128 kPa żądanie ciśnienia ładowania,139 kPa Ciśnienie atmosferyczne,4.76 V Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa Temperatura powietrza wlotowego,3.18 V Temperatura powietrza wlotowego,27 °C Temperatura cieczy chłodzącej,0.92 V Temperatura cieczy chłodzącej,92 °C Temperatura paliwa,27 °C Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny Ciśnienie oleju,Normalne Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr. Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.00 V Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0 kPa Kodowanie systemu klimatyzacji (A/C),Nie wykr. sys kl Rzeczywisty początek wtrysku,34 CA Masa paliwa,7.0 mg/suw Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,5.1 % Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),0.0 % Prędkość pompy,1 780 obr/min Prędkość silnika,3 564 obr/min Pożądana prędkość jałowa,850 obr/min Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywny Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,Nie zaprogr. Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny Puls prędkości pojazdu,Nie odebrane Prędkość pojazdu,0 km/h Lampka kontrolna,Wył Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny Temperatura zewnętrzna,11.0 °C Przekaźnik 1 wentylatora,Nieaktywny Przekaźnik 2 wentylatora,Nieaktywny Przekaznik 3 wentylatora,Nieaktywny [ Dodano: Czw Lis 26, 2009 18:44 ] Dzis jak zaczełem sprawdzac logi na biegu jałowym zaczeły pływac obroty.Bez dodawania gazu było wyraznie słychac po pracy silnika i wskazan obrotomierza.Załącze logi z nagrania wolnych obrotów widac wyrazne skoki predkosci.[PROGVER],OP-COM 090714 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows [TIMESTAMP],26/11/2009. 17:49 [WSINFO],Tu możesz wpisać swoje ,dane, ,np. nazwę serwisu.,, [MODELINFO],2001,Corsa-C,Silnik,Y 17 DTL [ECUINFO],Klucz #1: EF,Klucz #2: 8F,Ustawiony normalny parametr synchronizacji.,VIN: W0L0XCF2523042335,RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: S001015080,ProgrammingDate: 20091019,systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0113386350,vehicleManufacturerECUHardwareNumber 97227225 DK,systemSupplierECUSoftwareNumber: DYRU,systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0004,exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009,systemNameOrEngineType: Y17DT ,Identyfikator: 1320,CalibrationDate: STRCB0A , [MBLOCKSINFORMATION] [sELINFO],1,2,3,4,5,6,7,8,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0, Idő,Status zapłonu,Napięcie akumulatora,Glówny przekaznik,Przekaznik zaworu przelewowego,Sygnał sensora pozycji pedału gazu,Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Przeł. sym. pełnej pozycji,Przepływomierz powietrza,Przepływomierz powietrza,Ciśniemnie ładowania,Ciśniemnie ładowania,żądanie ciśnienia ładowania,Ciśnienie atmosferyczne,Ciśnienie atmosferyczne,Temperatura powietrza wlotowego,Temperatura powietrza wlotowego,Temperatura cieczy chłodzącej,Temperatura cieczy chłodzącej,Temperatura paliwa,Przełącznik 1 hamulców,Przełącznik 2 hamulców,Przełącznik sprzęgła,Ciśnienie oleju,Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),Kodowanie systemu klimatyzacji (A/C),Rzeczywisty początek wtrysku,Masa paliwa,Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),Prędkość pompy,Prędkość silnika,Pożądana prędkość jałowa,Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Puls prędkości pojazdu,Prędkość pojazdu,Lampka kontrolna,Lampka kontrolna czasu żarzenia,Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Temperatura zewnętrzna,Przekaźnik 1 wentylatora,Przekaźnik 2 wentylatora,Przekaznik 3 wentylatora, sec,,V,,,%,V,V,,,V,kg/h,V,kPa,kPa,V,kPa,V,°C,V,°C,°C,,,,,,V,kPa,,CA,mg/suw,%,%,obr/min,obr/min,obr/min,,,,,km/h,,,,°C,,,, 0.25,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.88,24.3,2.25,98,100,4.76,100,3.20,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,427,855,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 0.60,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.80,24.6,2.25,98,100,4.76,100,3.20,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,432,864,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 0.94,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.00,24.9,2.25,98,100,4.76,100,3.20,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,422,841,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 1.28,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.98,25.2,2.25,98,100,4.76,100,3.20,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,422,845,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 1.63,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.96,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.20,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,432,863,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 1.97,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.73,24.8,2.25,98,100,4.76,100,3.20,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,420,845,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 2.32,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.49,25.2,2.25,98,100,4.76,100,3.20,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,422,843,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 2.66,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.06,25.2,2.25,98,100,4.76,100,3.20,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,430,861,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 3.00,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.10,25.1,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,424,848,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 3.35,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,0.98,24.9,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,6.0,5.1,74.5,408,817,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 3.69,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.88,25.2,2.25,98,100,4.76,100,3.20,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,18,4.0,5.1,74.5,439,878,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 4.03,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.04,25.4,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,423,848,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 4.38,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.37,24.7,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,6.0,5.1,74.5,406,817,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 4.72,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.20,24.8,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,18,4.0,5.1,74.5,439,874,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 5.07,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.37,25.4,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,427,858,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 5.41,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.04,25.1,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,412,826,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 5.75,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.76,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,436,865,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 6.10,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.24,25.4,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,429,865,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 6.44,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.82,25.4,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,416,833,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 6.78,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.90,24.7,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,423,848,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 7.13,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.80,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,434,868,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 7.47,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.02,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,417,842,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 7.82,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.08,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,419,838,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 8.16,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.00,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,18,4.0,5.1,74.5,437,873,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 8.50,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.84,24.7,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,419,840,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 8.85,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.04,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,417,832,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 9.19,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.06,24.9,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,18,4.0,5.1,74.5,437,874,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 9.53,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.02,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,423,846,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 9.88,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.45,24.8,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,421,845,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 10.22,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.20,25.1,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,431,861,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 10.57,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.73,25.5,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,420,841,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 10.91,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.84,24.8,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,412,826,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 11.25,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.12,25.1,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,435,865,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 11.60,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.51,25.3,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,427,858,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 11.94,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.06,24.9,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,418,835,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 12.28,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.71,24.7,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,426,851,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 12.63,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.49,24.7,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,431,866,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 12.97,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.51,25.2,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,419,844,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 13.32,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.96,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,419,839,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 13.66,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.65,24.6,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,434,868,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 14.00,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.04,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,421,845,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 14.35,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.02,25.2,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,423,843,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 14.69,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.04,24.7,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,430,861,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 15.03,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.73,24.6,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,413,828,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 15.38,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.71,24.9,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,427,855,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 15.72,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.78,25.3,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,434,868,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 16.07,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.88,24.6,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,418,838,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 16.41,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,0.98,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,423,843,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 16.75,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.45,25.1,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,435,866,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 17.10,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.92,25.3,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,420,842,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 17.44,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.84,24.6,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,420,839,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 17.78,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.29,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,432,862,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 18.13,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,0.98,25.1,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,424,847,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 18.47,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.92,24.9,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,6.0,5.1,74.5,408,818,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 18.82,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.57,24.9,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,438,874,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, 19.16,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.41,24.8,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,426,857,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny, [ Dodano: Wto Gru 01, 2009 21:52 ] Z tego co widac z odczytów podczas jazdy jest róznica w predkosci pomiedzy czujnikiem z pompy a czujnikiem wału przewaznie jest koło4-5 obr/min ale znalazłem też różnice 1304obr/min a 642obr/min,To juz jest o 10 obr/min.Niejestem jednak pewien czy ma byc aż tak dokladnie czyli 1:2. Prosze o pomoc bo podejrzewam czujnik wału? [ Dodano: Pią Gru 04, 2009 19:30 ] Kolega z forum po analizie logów stwierdził ze : przy obrotach 1500obr/min poczatek wtrysku 23CA masa paliwa 3,0mg/suw przepływomierz 66,1kg/h przy obrotach 1800obr/min poczatek wtrysku 20CA masa paliwa 4,0mg/suw przrpływomierz 57,8kg/h przy obrotach 2000obr/min poczatek wtrysku 24CA masa paliwa 1,0mg/suw przeplywomierz 94,4kg/h Dalej już jest dobrze czyli rosnie poczatek wtrysku i masa paliwa cos jest nietak w tym przedziale obrotów.Co jest odpowiedzialne za podanie wartosci kąta wtrysku i masy paliwa? [ Dodano: Pią Gru 11, 2009 19:50 ] Dzis pozamieniałem wszystko na próbe czyli: sterownik silnika ECU,sterownik pompy,przepływke,czujnik cisnienia doładowania,czujnik wału korbowego, i nic wciąz to samo.Więc został mi jeszcze do podmiany pedał gazu i pompa wtryskowa.Ale mysle że raczej to drugie czyli cos nietak z pompą wtryskową.Może ktos ma jakis pomysł? [ Dodano: Pon Sty 04, 2010 20:29 ] Podmieniony chyba ostatni element pedał gazu.Nadal to samo spadek obrotów z 2200obr/min na obroty 1800obr/min.Więc pozostaje tylko pompa wtryskowa do sprawdzenia.Będzie trzeba pojechać do dobrego pompiarza. [ Dodano: Pon Sty 04, 2010 20:29 ] Podmieniony chyba ostatni element pedał gazu.Nadal to samo spadek obrotów z 2200obr/min na obroty 1800obr/min.Więc pozostaje tylko pompa wtryskowa do sprawdzenia.Będzie trzeba pojechać do dobrego pompiarza. [ Dodano: Sro Lip 28, 2010 18:39 ] Podaje link do filmiku do obejrzenia yutube jaki wydaje silnik podczas spadku obrotówhttp://www.youtube.com/watch?v=i_g3-0DV0no   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25264-przerywanie-corsa-17di/#findComment-122545 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ibizaaa Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Witam wswzystkich.Czy rozwiązałes już problem z obrotami.Obejrzałem filmik dokladnie mam ten sam dzwięk co na filmie co to może być nikt niewie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25264-przerywanie-corsa-17di/#findComment-59193 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Nie ma nic dziwnego w tym dźwięku z filmiku, po prostu powyżej 2200 obr/min zostaje zamknięty zawór Wastegate turbosprężarki i pełne doładowanie trafia do silnika. Na zimnym silniku to normalne, na ciepłym trzeba się wsłuchać, żeby to usłyszeć.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25264-przerywanie-corsa-17di/#findComment-58152 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin 2614 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Walczyłem z tym od samego po0czątku kupna auta.Powymieniałem dosłownie wszystko od czujnikow skonczywszy na sterownikach silnika i pompy.Przy 2200obr/min nastepowal spadek obrotów na jakies 1800obr/min.I to zarówno na biegu jalowym przydodawaniu gazu jaki i pod obciązeniem bylo to troche uciążliwe zwlaszcza przy rozpedzaniu auta bo zaczynal ciągnąc i przestawał.Pomogło dopiero jak kupiłem drugą pompe wtryskową i pozamieniałem ten duży zawór SPV,Ten brązowy kąta wtrysku TCV,Czujnik obrotów pompy,czujnik temp paliwa,i taki zaworek ze spreżynką i kulką na klucz 10 znajdujący sie na górze pompy odpowiada on chyba za cisnienie w pompie.CO było walnięte dokonca niewiem bo trzeby by było pojedynczo podmieniać.Teraz spadku obrotów niema wręcz po przekroczeniu 2000obr/min dostaje kopa tylko zbyt to gwaltownie przebiega w dodatku ten dzwięk pozostał.A uciebie też masz ten dzwięk mialem okazje jechac taka corsą z tym silnikiem co umnie i niema czegos takiego równięż przyspieszenie jest głatko wyczuwalne niż umnie.Jakby to by był ten zawór upustowy od turbo spreeżarki więc do sprawdzenia wystarczyło by wyciągnąc wężk z tej puszki od zaworu to by byłl cały czas zamkniety.Chyba dobrze mysle.I wtenczas posłuchać. [ Dodano: Czw Sie 26, 2010 19:23 ] Sciągłem węzyk z zaworu przy turbinie więc klapka w turbinie byłoa cały czas zamknięta.Mógł jedynie wystąpic bład przeładowania.Bo nieotwierał i całośc spalin szła na turbine.Ale dzwięk pozostał to nie to ja upieram sie cały czas ze to coś w pompie wtryskowej ale niedoszedłem jeszcze co.do 2 tys dostaje zamało paliwa a jak przejdzie 2 tys dostaje kopa.Nie wiem może to jakis przestawiacz kąta wtrysku a może tylko ten zawór spv zmieniałe co prawda go ale tez na używany wiec dokonca niewiem czy był sprawny.Może on nietylko otwiera i zamyka ale dawkuje okreslona ilosc paliwa.Na forum mazdy a to ta sama pompa co w dtl zacieraja sie te zawory. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25264-przerywanie-corsa-17di/#findComment-58110 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.