Skocz do zawartości

Przerywanie Corsa 1,7DI


Rekomendowane odpowiedzi

Gość marcin 2614

Witam Wszystkich.Mam problem z corsa c 1,7DI.Zaczynają spadac obroty zarówno na biegu jałowym jak i przy obciązeniu.Nastepuje to przy obrotach 2200obr/min i spadają do 1800obr/min zaczynaja falowac po dalszym wcisnieciu gazu jest ok.Niejest to charakterystyczne dławienie silnika tylko wyrazne rozłaczenie tylko czego?Egr wyczyszczony nawet dla testu zaslepiłem,niema różnicy.Na opcomie też żadnego błędu.Co może byc przyczyną?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25264-przerywanie-corsa-17di/
Udostępnij na innych stronach

Miałem troszke podobny problem: wracałem do domu, miałem jeszcze do przejechania 50 km i nagle obroty spadły do 3000 pomimo wcisnietego pedału przyspieszenia na maxa. Po przejechaniu kilku kilometrów pozornie wszystko wróciło do normy i znowu zaczeły obroty spadać aż do 1500 i ledwo doturlałem sie do domu. Wstepnie myślałem, że mocno zanieczyszczony jest filtr paliwa, ale po wymianie zrobiło sie jeszcze gorzej zaczął dymic na biało jak parowóz. Zaciągłem auto do mechanika i okazało sie że jest urwane uziemienie przymocowane do silnika, które było przyczyną tego ze komputer nie otrzymywał informacji od czujnika ABS co do predkości i podawał nie taka dawke paliwa.

Spróbuj obejrzec auto na kanale, może ta informacja na cos Ci sie przyda.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25264-przerywanie-corsa-17di/#findComment-123962
Udostępnij na innych stronach

Miałem troszke podobny problem: wracałem do domu, miałem jeszcze do przejechania 50 km i nagle obroty spadły do 3000 pomimo wcisnietego pedału przyspieszenia na maxa. Po przejechaniu kilku kilometrów pozornie wszystko wróciło do normy i znowu zaczeły obroty spadać aż do 1500 i ledwo doturlałem sie do domu. Wstepnie myślałem, że mocno zanieczyszczony jest filtr paliwa, ale po wymianie zrobiło sie jeszcze gorzej zaczął dymic na biało jak parowóz. Zaciągłem auto do mechanika i okazało sie że jest urwane uziemienie przymocowane do silnika, które było przyczyną tego ze komputer nie otrzymywał informacji od czujnika ABS co do predkości i podawał nie taka dawke paliwa.

Spróbuj obejrzec auto na kanale, może ta informacja na cos Ci sie przyda.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25264-przerywanie-corsa-17di/#findComment-125462
Udostępnij na innych stronach

Gość marcin 2614

Obejrzałem auto od spodu wszystko wygląda wporzadku połaczenia masowe ok.Wkleje logi z opcoma może ktos je odczyta.OP-COM 090714 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows

 

Data i czas>,17/11/2009. 15:42

 

Dane serwisu:

 

Tu możesz wpisać swoje

dane,

np. nazwę serwisu.

 

 

Wybrany model>,2001,Corsa-C,Silnik,Y 17 DTL

 

Sterownik

 

Klucz #1: EF

Klucz #2: 8F

Ustawiony normalny parametr synchronizacji.

VIN: W0L0XCF2523042335

RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: S001015080

ProgrammingDate: 20091019

systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0113386350

vehicleManufacturerECUHardwareNumber 97227225 DK

systemSupplierECUSoftwareNumber: DYRU

systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0004

exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009

systemNameOrEngineType: Y17DT

 

Identyfikator: 1320

 

CalibrationDate: STRCB0A

 

Dane z bloków pomiarowych:

 

Status zapłonu,Zał 12V

Napięcie akumulatora,14.3 V

Glówny przekaznik,Aktywny

Przekaznik zaworu przelewowego,Aktywny

Sygnał sensora pozycji pedału gazu,12.5 %

Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),1.47 V

Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.73 V

Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Nieaktywny

Przeł. sym. pełnej pozycji,Nieaktywny

Przepływomierz powietrza,2.31 V

Przepływomierz powietrza,63.5 kg/h

Ciśniemnie ładowania,2.37 V

Ciśniemnie ładowania,103 kPa

żądanie ciśnienia ładowania,102 kPa

Ciśnienie atmosferyczne,4.78 V

Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa

Temperatura powietrza wlotowego,3.27 V

Temperatura powietrza wlotowego,26 °C

Temperatura cieczy chłodzącej,1.04 V

Temperatura cieczy chłodzącej,87 °C

Temperatura paliwa,33 °C

Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny

Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny

Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny

Ciśnienie oleju,Normalne

Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr.

Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.00 V

Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0 kPa

Kodowanie systemu klimatyzacji (A/C),Nie wykr. sys kl

Rzeczywisty początek wtrysku,23 CA

Masa paliwa,2.0 mg/suw

Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,5.1 %

Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),53.6 %

Prędkość pompy,781 obr/min

Prędkość silnika,1 564 obr/min

Pożądana prędkość jałowa,850 obr/min

Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywny

Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,Nie zaprogr.

Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny

Puls prędkości pojazdu,Nie odebrane

Prędkość pojazdu,0 km/h

Lampka kontrolna,Wył

Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V

Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny

Temperatura zewnętrzna,12.5 °C

Przekaźnik 1 wentylatora,Nieaktywny

Przekaźnik 2 wentylatora,Nieaktywny

Przekaznik 3 wentylatora,Nieaktywny

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25264-przerywanie-corsa-17di/#findComment-123042
Udostępnij na innych stronach

Gość marcin 2614

Obejrzałem auto od spodu wszystko wygląda wporzadku połaczenia masowe ok.Wkleje logi z opcoma może ktos je odczyta.OP-COM 090714 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows

 

Data i czas>,17/11/2009. 15:42

 

Dane serwisu:

 

Tu możesz wpisać swoje

dane,

np. nazwę serwisu.

 

 

Wybrany model>,2001,Corsa-C,Silnik,Y 17 DTL

 

Sterownik

 

Klucz #1: EF

Klucz #2: 8F

Ustawiony normalny parametr synchronizacji.

VIN: W0L0XCF2523042335

RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: S001015080

ProgrammingDate: 20091019

systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0113386350

vehicleManufacturerECUHardwareNumber 97227225 DK

systemSupplierECUSoftwareNumber: DYRU

systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0004

exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009

systemNameOrEngineType: Y17DT

 

Identyfikator: 1320

 

CalibrationDate: STRCB0A

 

Dane z bloków pomiarowych:

 

Status zapłonu,Zał 12V

Napięcie akumulatora,14.3 V

Glówny przekaznik,Aktywny

Przekaznik zaworu przelewowego,Aktywny

Sygnał sensora pozycji pedału gazu,12.5 %

Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),1.47 V

Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.73 V

Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Nieaktywny

Przeł. sym. pełnej pozycji,Nieaktywny

Przepływomierz powietrza,2.31 V

Przepływomierz powietrza,63.5 kg/h

Ciśniemnie ładowania,2.37 V

Ciśniemnie ładowania,103 kPa

żądanie ciśnienia ładowania,102 kPa

Ciśnienie atmosferyczne,4.78 V

Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa

Temperatura powietrza wlotowego,3.27 V

Temperatura powietrza wlotowego,26 °C

Temperatura cieczy chłodzącej,1.04 V

Temperatura cieczy chłodzącej,87 °C

Temperatura paliwa,33 °C

Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny

Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny

Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny

Ciśnienie oleju,Normalne

Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr.

Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.00 V

Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0 kPa

Kodowanie systemu klimatyzacji (A/C),Nie wykr. sys kl

Rzeczywisty początek wtrysku,23 CA

Masa paliwa,2.0 mg/suw

Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,5.1 %

Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),53.6 %

Prędkość pompy,781 obr/min

Prędkość silnika,1 564 obr/min

Pożądana prędkość jałowa,850 obr/min

Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywny

Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,Nie zaprogr.

Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny

Puls prędkości pojazdu,Nie odebrane

Prędkość pojazdu,0 km/h

Lampka kontrolna,Wył

Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V

Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny

Temperatura zewnętrzna,12.5 °C

Przekaźnik 1 wentylatora,Nieaktywny

Przekaźnik 2 wentylatora,Nieaktywny

Przekaznik 3 wentylatora,Nieaktywny

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25264-przerywanie-corsa-17di/#findComment-124542
Udostępnij na innych stronach

Gość marcin 2614

OP-COM 090714 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows

 

Data i czas>,17/11/2009. 15:47

 

Dane serwisu:

 

Tu możesz wpisać swoje

dane,

np. nazwę serwisu.

 

 

Wybrany model>,2001,Corsa-C,Silnik,Y 17 DTL

 

Sterownik

 

Klucz #1: EF

Klucz #2: 8F

Ustawiony normalny parametr synchronizacji.

VIN: W0L0XCF2523042335

RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: S001015080

ProgrammingDate: 20091019

systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0113386350

vehicleManufacturerECUHardwareNumber 97227225 DK

systemSupplierECUSoftwareNumber: DYRU

systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0004

exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009

systemNameOrEngineType: Y17DT

 

Identyfikator: 1320

 

CalibrationDate: STRCB0A

 

Dane z bloków pomiarowych:

 

Status zapłonu,Zał 12V

Napięcie akumulatora,14.3 V

Glówny przekaznik,Aktywny

Przekaznik zaworu przelewowego,Aktywny

Sygnał sensora pozycji pedału gazu,0.0 %

Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.98 V

Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.49 V

Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Aktywny

Przeł. sym. pełnej pozycji,Nieaktywny

Przepływomierz powietrza,2.02 V

Przepływomierz powietrza,23.7 kg/h

Ciśniemnie ładowania,2.29 V

Ciśniemnie ładowania,100 kPa

żądanie ciśnienia ładowania,100 kPa

Ciśnienie atmosferyczne,4.76 V

Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa

Temperatura powietrza wlotowego,2.84 V

Temperatura powietrza wlotowego,36 °C

Temperatura cieczy chłodzącej,0.96 V

Temperatura cieczy chłodzącej,90 °C

Temperatura paliwa,33 °C

Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny

Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny

Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny

Ciśnienie oleju,Normalne

Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr.

Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.00 V

Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0 kPa

Kodowanie systemu klimatyzacji (A/C),Nie wykr. sys kl

Rzeczywisty początek wtrysku,17 CA

Masa paliwa,4.0 mg/suw

Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,5.1 %

Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),74.5 %

Prędkość pompy,422 obr/min

Prędkość silnika,844 obr/min

Pożądana prędkość jałowa,850 obr/min

Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywny

Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,Nie zaprogr.

Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny

Puls prędkości pojazdu,Nie odebrane

Prędkość pojazdu,0 km/h

Lampka kontrolna,Wył

Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V

Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny

Temperatura zewnętrzna,12.5 °C

Przekaźnik 1 wentylatora,Nieaktywny

Przekaźnik 2 wentylatora,Nieaktywny

Przekaznik 3 wentylatora,Nieaktywny

 

[ Dodano: Sro Lis 25, 2009 18:20 ]

OP-COM 090714 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows

 

Data i czas>,17/11/2009. 15:45

 

Dane serwisu:

 

Tu możesz wpisać swoje

dane,

np. nazwę serwisu.

 

 

Wybrany model>,2001,Corsa-C,Silnik,Y 17 DTL

 

Sterownik

 

Klucz #1: EF

Klucz #2: 8F

Ustawiony normalny parametr synchronizacji.

VIN: W0L0XCF2523042335

RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: S001015080

ProgrammingDate: 20091019

systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0113386350

vehicleManufacturerECUHardwareNumber 97227225 DK

systemSupplierECUSoftwareNumber: DYRU

systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0004

exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009

systemNameOrEngineType: Y17DT

 

Identyfikator: 1320

 

CalibrationDate: STRCB0A

 

Dane z bloków pomiarowych:

 

Status zapłonu,Zał 12V

Napięcie akumulatora,14.3 V

Glówny przekaznik,Aktywny

Przekaznik zaworu przelewowego,Aktywny

Sygnał sensora pozycji pedału gazu,17.6 %

Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),1.55 V

Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.76 V

Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Nieaktywny

Przeł. sym. pełnej pozycji,Aktywny

Przepływomierz powietrza,2.55 V

Przepływomierz powietrza,88.7 kg/h

Ciśniemnie ładowania,2.49 V

Ciśniemnie ładowania,107 kPa

żądanie ciśnienia ładowania,105 kPa

Ciśnienie atmosferyczne,4.76 V

Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa

Temperatura powietrza wlotowego,2.94 V

Temperatura powietrza wlotowego,33 °C

Temperatura cieczy chłodzącej,1.02 V

Temperatura cieczy chłodzącej,89 °C

Temperatura paliwa,33 °C

Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny

Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny

Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny

Ciśnienie oleju,Normalne

Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr.

Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.00 V

Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0 kPa

Kodowanie systemu klimatyzacji (A/C),Nie wykr. sys kl

Rzeczywisty początek wtrysku,24 CA

Masa paliwa,1.0 mg/suw

Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,5.1 %

Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),51.6 %

Prędkość pompy,1 006 obr/min

Prędkość silnika,2 011 obr/min

Pożądana prędkość jałowa,850 obr/min

Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywny

Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,Nie zaprogr.

Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny

Puls prędkości pojazdu,Nie odebrane

Prędkość pojazdu,0 km/h

Lampka kontrolna,Wył

Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V

Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny

Temperatura zewnętrzna,12.5 °C

Przekaźnik 1 wentylatora,Nieaktywny

Przekaźnik 2 wentylatora,Nieaktywny

Przekaznik 3 wentylatora,Nieaktywny

 

[ Dodano: Sro Lis 25, 2009 18:27 ]

Sterownik pompy podmieniony,sterownik silnika ECU podmieniony,przepływomierz podmieniony,elektrozawór cisnienia doładowania nowy.Został jeszcze do sprawdzenia czujnik wału,pedał gazu,czujnik cisniena bezwzglednego w kolektorze ssacym.Sprubuje to znalesc na szrocie i podmienic na próbe chyba że ma ktoś inny pomysł prosze o rade.

 

[ Dodano: Czw Lis 26, 2009 18:39 ]

logi przy 2500obr/minOP-COM 090714 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows

 

Data i czas>,26/11/2009. 17:45

 

Dane serwisu:

 

Tu możesz wpisać swoje

dane,

np. nazwę serwisu.

 

 

Wybrany model>,2001,Corsa-C,Silnik,Y 17 DTL

 

Sterownik

 

Klucz #1: EF

Klucz #2: 8F

Ustawiony normalny parametr synchronizacji.

VIN: W0L0XCF2523042335

RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: S001015080

ProgrammingDate: 20091019

systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0113386350

vehicleManufacturerECUHardwareNumber 97227225 DK

systemSupplierECUSoftwareNumber: DYRU

systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0004

exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009

systemNameOrEngineType: Y17DT

 

Identyfikator: 1320

 

CalibrationDate: STRCB0A

 

Dane z bloków pomiarowych:

 

Status zapłonu,Zał 12V

Napięcie akumulatora,14.3 V

Glówny przekaznik,Aktywny

Przekaznik zaworu przelewowego,Aktywny

Sygnał sensora pozycji pedału gazu,29.3 %

Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),1.88 V

Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.94 V

Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Nieaktywny

Przeł. sym. pełnej pozycji,Nieaktywny

Przepływomierz powietrza,2.96 V

Przepływomierz powietrza,141.8 kg/h

Ciśniemnie ładowania,2.71 V

Ciśniemnie ładowania,116 kPa

żądanie ciśnienia ładowania,125 kPa

Ciśnienie atmosferyczne,4.76 V

Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa

Temperatura powietrza wlotowego,3.33 V

Temperatura powietrza wlotowego,24 °C

Temperatura cieczy chłodzącej,1.00 V

Temperatura cieczy chłodzącej,89 °C

Temperatura paliwa,26 °C

Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny

Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny

Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny

Ciśnienie oleju,Normalne

Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr.

Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.00 V

Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0 kPa

Kodowanie systemu klimatyzacji (A/C),Nie wykr. sys kl

Rzeczywisty początek wtrysku,25 CA

Masa paliwa,6.0 mg/suw

Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,5.1 %

Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),0.0 %

Prędkość pompy,1 293 obr/min

Prędkość silnika,2 589 obr/min

Pożądana prędkość jałowa,850 obr/min

Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywny

Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,Nie zaprogr.

Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny

Puls prędkości pojazdu,Nie odebrane

Prędkość pojazdu,0 km/h

Lampka kontrolna,Wył

Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V

Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny

Temperatura zewnętrzna,11.0 °C

Przekaźnik 1 wentylatora,Nieaktywny

Przekaźnik 2 wentylatora,Nieaktywny

Przekaznik 3 wentylatora,Nieaktywny

 

[ Dodano: Czw Lis 26, 2009 18:40 ]

logi przy 3500obr/minOP-COM 090714 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows

 

Data i czas>,26/11/2009. 17:46

 

Dane serwisu:

 

Tu możesz wpisać swoje

dane,

np. nazwę serwisu.

 

 

Wybrany model>,2001,Corsa-C,Silnik,Y 17 DTL

 

Sterownik

 

Klucz #1: EF

Klucz #2: 8F

Ustawiony normalny parametr synchronizacji.

VIN: W0L0XCF2523042335

RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: S001015080

ProgrammingDate: 20091019

systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0113386350

vehicleManufacturerECUHardwareNumber 97227225 DK

systemSupplierECUSoftwareNumber: DYRU

systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0004

exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009

systemNameOrEngineType: Y17DT

 

Identyfikator: 1320

 

CalibrationDate: STRCB0A

 

Dane z bloków pomiarowych:

 

Status zapłonu,Zał 12V

Napięcie akumulatora,14.3 V

Glówny przekaznik,Aktywny

Przekaznik zaworu przelewowego,Aktywny

Sygnał sensora pozycji pedału gazu,42.2 %

Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),2.16 V

Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),1.08 V

Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Nieaktywny

Przeł. sym. pełnej pozycji,Aktywny

Przepływomierz powietrza,3.51 V

Przepływomierz powietrza,198.4 kg/h

Ciśniemnie ładowania,2.98 V

Ciśniemnie ładowania,128 kPa

żądanie ciśnienia ładowania,139 kPa

Ciśnienie atmosferyczne,4.76 V

Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa

Temperatura powietrza wlotowego,3.18 V

Temperatura powietrza wlotowego,27 °C

Temperatura cieczy chłodzącej,0.92 V

Temperatura cieczy chłodzącej,92 °C

Temperatura paliwa,27 °C

Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny

Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny

Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny

Ciśnienie oleju,Normalne

Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr.

Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.00 V

Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0 kPa

Kodowanie systemu klimatyzacji (A/C),Nie wykr. sys kl

Rzeczywisty początek wtrysku,34 CA

Masa paliwa,7.0 mg/suw

Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,5.1 %

Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),0.0 %

Prędkość pompy,1 780 obr/min

Prędkość silnika,3 564 obr/min

Pożądana prędkość jałowa,850 obr/min

Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywny

Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,Nie zaprogr.

Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny

Puls prędkości pojazdu,Nie odebrane

Prędkość pojazdu,0 km/h

Lampka kontrolna,Wył

Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V

Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny

Temperatura zewnętrzna,11.0 °C

Przekaźnik 1 wentylatora,Nieaktywny

Przekaźnik 2 wentylatora,Nieaktywny

Przekaznik 3 wentylatora,Nieaktywny

 

[ Dodano: Czw Lis 26, 2009 18:44 ]

Dzis jak zaczełem sprawdzac logi na biegu jałowym zaczeły pływac obroty.Bez dodawania gazu było wyraznie słychac po pracy silnika i wskazan obrotomierza.Załącze logi z nagrania wolnych obrotów widac wyrazne skoki predkosci.[PROGVER],OP-COM 090714 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows

[TIMESTAMP],26/11/2009. 17:49

[WSINFO],Tu możesz wpisać swoje ,dane, ,np. nazwę serwisu.,,

[MODELINFO],2001,Corsa-C,Silnik,Y 17 DTL

[ECUINFO],Klucz #1: EF,Klucz #2: 8F,Ustawiony normalny parametr synchronizacji.,VIN: W0L0XCF2523042335,RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: S001015080,ProgrammingDate: 20091019,systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0113386350,vehicleManufacturerECUHardwareNumber 97227225 DK,systemSupplierECUSoftwareNumber: DYRU,systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0004,exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009,systemNameOrEngineType: Y17DT ,Identyfikator: 1320,CalibrationDate: STRCB0A ,

[MBLOCKSINFORMATION]

 

[sELINFO],1,2,3,4,5,6,7,8,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,

Idő,Status zapłonu,Napięcie akumulatora,Glówny przekaznik,Przekaznik zaworu przelewowego,Sygnał sensora pozycji pedału gazu,Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Przeł. sym. pełnej pozycji,Przepływomierz powietrza,Przepływomierz powietrza,Ciśniemnie ładowania,Ciśniemnie ładowania,żądanie ciśnienia ładowania,Ciśnienie atmosferyczne,Ciśnienie atmosferyczne,Temperatura powietrza wlotowego,Temperatura powietrza wlotowego,Temperatura cieczy chłodzącej,Temperatura cieczy chłodzącej,Temperatura paliwa,Przełącznik 1 hamulców,Przełącznik 2 hamulców,Przełącznik sprzęgła,Ciśnienie oleju,Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),Kodowanie systemu klimatyzacji (A/C),Rzeczywisty początek wtrysku,Masa paliwa,Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),Prędkość pompy,Prędkość silnika,Pożądana prędkość jałowa,Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Puls prędkości pojazdu,Prędkość pojazdu,Lampka kontrolna,Lampka kontrolna czasu żarzenia,Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Temperatura zewnętrzna,Przekaźnik 1 wentylatora,Przekaźnik 2 wentylatora,Przekaznik 3 wentylatora,

sec,,V,,,%,V,V,,,V,kg/h,V,kPa,kPa,V,kPa,V,°C,V,°C,°C,,,,,,V,kPa,,CA,mg/suw,%,%,obr/min,obr/min,obr/min,,,,,km/h,,,,°C,,,,

0.25,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.88,24.3,2.25,98,100,4.76,100,3.20,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,427,855,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

0.60,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.80,24.6,2.25,98,100,4.76,100,3.20,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,432,864,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

0.94,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.00,24.9,2.25,98,100,4.76,100,3.20,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,422,841,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

1.28,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.98,25.2,2.25,98,100,4.76,100,3.20,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,422,845,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

1.63,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.96,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.20,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,432,863,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

1.97,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.73,24.8,2.25,98,100,4.76,100,3.20,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,420,845,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

2.32,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.49,25.2,2.25,98,100,4.76,100,3.20,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,422,843,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

2.66,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.06,25.2,2.25,98,100,4.76,100,3.20,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,430,861,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

3.00,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.10,25.1,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,424,848,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

3.35,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,0.98,24.9,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,6.0,5.1,74.5,408,817,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

3.69,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.88,25.2,2.25,98,100,4.76,100,3.20,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,18,4.0,5.1,74.5,439,878,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

4.03,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.04,25.4,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,423,848,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

4.38,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.37,24.7,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,6.0,5.1,74.5,406,817,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

4.72,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.20,24.8,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,18,4.0,5.1,74.5,439,874,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

5.07,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.37,25.4,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,427,858,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

5.41,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.04,25.1,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,412,826,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

5.75,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.76,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,436,865,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

6.10,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.24,25.4,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,429,865,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

6.44,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.82,25.4,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,416,833,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

6.78,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.90,24.7,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,423,848,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

7.13,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.80,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,434,868,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

7.47,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.02,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,417,842,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

7.82,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.08,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,419,838,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

8.16,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.00,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,18,4.0,5.1,74.5,437,873,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

8.50,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.84,24.7,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,419,840,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

8.85,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.04,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,417,832,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

9.19,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.06,24.9,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,18,4.0,5.1,74.5,437,874,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

9.53,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.02,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,423,846,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

9.88,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.45,24.8,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,421,845,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

10.22,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.20,25.1,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,431,861,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

10.57,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.73,25.5,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,420,841,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

10.91,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.84,24.8,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,412,826,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

11.25,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.12,25.1,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,435,865,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

11.60,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.51,25.3,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,427,858,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

11.94,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.06,24.9,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,418,835,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

12.28,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.71,24.7,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,426,851,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

12.63,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.49,24.7,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,431,866,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

12.97,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.51,25.2,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,419,844,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

13.32,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.96,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,419,839,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

13.66,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.65,24.6,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,434,868,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

14.00,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.04,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,421,845,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

14.35,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.02,25.2,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,423,843,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

14.69,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.04,24.7,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,430,861,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

15.03,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.73,24.6,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,413,828,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

15.38,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.71,24.9,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,427,855,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

15.72,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.78,25.3,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,434,868,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

16.07,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.88,24.6,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,418,838,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

16.41,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,0.98,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,423,843,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

16.75,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.45,25.1,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,435,866,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

17.10,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.92,25.3,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,420,842,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

17.44,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.84,24.6,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,420,839,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

17.78,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.29,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,432,862,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

18.13,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,0.98,25.1,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,424,847,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

18.47,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.92,24.9,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,6.0,5.1,74.5,408,818,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

18.82,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.57,24.9,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,438,874,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

19.16,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.41,24.8,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,426,857,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

 

[ Dodano: Wto Gru 01, 2009 21:52 ]

Z tego co widac z odczytów podczas jazdy jest róznica w predkosci pomiedzy czujnikiem z pompy a czujnikiem wału przewaznie jest koło4-5 obr/min ale znalazłem też różnice 1304obr/min a 642obr/min,To juz jest o 10 obr/min.Niejestem jednak pewien czy ma byc aż tak dokladnie czyli 1:2. Prosze o pomoc bo podejrzewam czujnik wału?

 

[ Dodano: Pią Gru 04, 2009 19:30 ]

Kolega z forum po analizie logów stwierdził ze :

przy obrotach 1500obr/min

poczatek wtrysku 23CA

masa paliwa 3,0mg/suw

przepływomierz 66,1kg/h

 

przy obrotach 1800obr/min

poczatek wtrysku 20CA

masa paliwa 4,0mg/suw

przrpływomierz 57,8kg/h

 

przy obrotach 2000obr/min

poczatek wtrysku 24CA

masa paliwa 1,0mg/suw

przeplywomierz 94,4kg/h

 

Dalej już jest dobrze czyli rosnie poczatek wtrysku i masa paliwa cos jest nietak w tym przedziale obrotów.Co jest odpowiedzialne za podanie wartosci kąta wtrysku i masy paliwa?

 

[ Dodano: Pią Gru 11, 2009 19:50 ]

Dzis pozamieniałem wszystko na próbe czyli: sterownik silnika ECU,sterownik pompy,przepływke,czujnik cisnienia doładowania,czujnik wału korbowego, i nic wciąz to samo.Więc został mi jeszcze do podmiany pedał gazu i pompa wtryskowa.Ale mysle że raczej to drugie czyli cos nietak z pompą wtryskową.Może ktos ma jakis pomysł?

 

[ Dodano: Pon Sty 04, 2010 20:29 ]

Podmieniony chyba ostatni element pedał gazu.Nadal to samo spadek obrotów z 2200obr/min na obroty 1800obr/min.Więc pozostaje tylko pompa wtryskowa do sprawdzenia.Będzie trzeba pojechać do dobrego pompiarza.

 

[ Dodano: Pon Sty 04, 2010 20:29 ]

Podmieniony chyba ostatni element pedał gazu.Nadal to samo spadek obrotów z 2200obr/min na obroty 1800obr/min.Więc pozostaje tylko pompa wtryskowa do sprawdzenia.Będzie trzeba pojechać do dobrego pompiarza.

 

[ Dodano: Sro Lip 28, 2010 18:39 ]

Podaje link do filmiku do obejrzenia yutube jaki wydaje silnik podczas spadku obrotówhttp://www.youtube.com/watch?v=i_g3-0DV0no

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25264-przerywanie-corsa-17di/#findComment-122545
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Nie ma nic dziwnego w tym dźwięku z filmiku, po prostu powyżej 2200 obr/min zostaje zamknięty zawór Wastegate turbosprężarki i pełne doładowanie trafia do silnika.

 

Na zimnym silniku to normalne, na ciepłym trzeba się wsłuchać, żeby to usłyszeć.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25264-przerywanie-corsa-17di/#findComment-58152
Udostępnij na innych stronach

Gość marcin 2614

Walczyłem z tym od samego po0czątku kupna auta.Powymieniałem dosłownie wszystko od czujnikow skonczywszy na sterownikach silnika i pompy.Przy 2200obr/min nastepowal spadek obrotów na jakies 1800obr/min.I to zarówno na biegu jalowym przydodawaniu gazu jaki i pod obciązeniem bylo to troche uciążliwe zwlaszcza przy rozpedzaniu auta bo zaczynal ciągnąc i przestawał.Pomogło dopiero jak kupiłem drugą pompe wtryskową i pozamieniałem ten duży zawór SPV,Ten brązowy kąta wtrysku TCV,Czujnik obrotów pompy,czujnik temp paliwa,i taki zaworek ze spreżynką i kulką na klucz 10 znajdujący sie na górze pompy odpowiada on chyba za cisnienie w pompie.CO było walnięte dokonca niewiem bo trzeby by było pojedynczo podmieniać.Teraz spadku obrotów niema wręcz po przekroczeniu 2000obr/min dostaje kopa tylko zbyt to gwaltownie przebiega w dodatku ten dzwięk pozostał.A uciebie też masz ten dzwięk mialem okazje jechac taka corsą z tym silnikiem co umnie i niema czegos takiego równięż przyspieszenie jest głatko wyczuwalne niż umnie.Jakby to by był ten zawór upustowy od turbo spreeżarki więc do sprawdzenia wystarczyło by wyciągnąc wężk z tej puszki od zaworu to by byłl cały czas zamkniety.Chyba dobrze mysle.I wtenczas posłuchać.

 

[ Dodano: Czw Sie 26, 2010 19:23 ]

Sciągłem węzyk z zaworu przy turbinie więc klapka w turbinie byłoa cały czas zamknięta.Mógł jedynie wystąpic bład przeładowania.Bo nieotwierał i całośc spalin szła na turbine.Ale dzwięk pozostał to nie to ja upieram sie cały czas ze to coś w pompie wtryskowej ale niedoszedłem jeszcze co.do 2 tys dostaje zamało paliwa a jak przejdzie 2 tys dostaje kopa.Nie wiem może to jakis przestawiacz kąta wtrysku a może tylko ten zawór spv zmieniałe co prawda go ale tez na używany wiec dokonca niewiem czy był sprawny.Może on nietylko otwiera i zamyka ale dawkuje okreslona ilosc paliwa.Na forum mazdy a to ta sama pompa co w dtl zacieraja sie te zawory.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25264-przerywanie-corsa-17di/#findComment-58110
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności