Skocz do zawartości
Pawel1924

Wymiana paska klinowego 1,7 DTI (isuzu)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam zamiar wymienić sam, pasek klinowy w astrze.

 

Co do termostatu to znalazłem tutorial jak to zrobić.

 

Ale do paska nie mogę znaleźć.

 

Czy są jakieś problemy z tym???

 

Nie mam kanału, dam radę??

 

Z tego co czytałem to astra ta ma napinacz więc sam tylko muszę założyć pasek i problem z głowy???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam zamiar wymienić sam, pasek klinowy w astrze.

 

Co do termostatu to znalazłem tutorial jak to zrobić.

 

Ale do paska nie mogę znaleźć.

 

Czy są jakieś problemy z tym???

 

Nie mam kanału, dam radę??

 

Z tego co czytałem to astra ta ma napinacz więc sam tylko muszę założyć pasek i problem z głowy???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wwwariusz

W 1,7 DTI z klimą pasek wymienisz bez kanału.Klucz nasadzasz na napinacz rolkowy i mocno ciągniesz jak gdybyś chciał dokręcić śrubę.Rolka się przesunie dzięki czemu będziesz mógł założyć pasek.

 

Nie wiem jak jest w samochodach Astra bez klimy ale prawdopodobnie tak samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wwwariusz

W 1,7 DTI z klimą pasek wymienisz bez kanału.Klucz nasadzasz na napinacz rolkowy i mocno ciągniesz jak gdybyś chciał dokręcić śrubę.Rolka się przesunie dzięki czemu będziesz mógł założyć pasek.

 

Nie wiem jak jest w samochodach Astra bez klimy ale prawdopodobnie tak samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak już założę ten pasek to napinacz mam w drugą stronę ciągnąć???

 

mam z klimą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak już założę ten pasek to napinacz mam w drugą stronę ciągnąć???

 

mam z klimą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wwwariusz

Napinacz automatycznie odbija.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyciągasz filtr powietrza jedna śrubka. Jak założysz klucz 15 z dłuuugą przedłużką na samonapinacz to naciągnij go w stronę chłodnicy i włóż w taką dziurkę nad nim wiertełko lub jakąś śrubkę to blokuje samonapinacz wówczas zdejmujesz pasek nakładasz nowy i jak kolega napisał odciągasz znowu samonapinacz wyciągasz blokadę i zrób 2 obroty wałem do przodu aby sprawdzić czy dobrze leży bo jak gdzieś się nie ułoży to wyszczerbi się. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

witam. chcialem tylko napisac ze z powyzszych opisow wszystko sie sprawdzilo i pasek juz mam zmieniony :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, czyli dla ścisłości:

- na który łeb śruby nasadzamy klucz i ciągniemy? 1 czy 2?

jeżeli na nr 2 to istnieje ryzyko zerwania gwintu śruby trzymającej rolkę...

Chyba że jest jeszcze jakiś inny sposób na poluzowanie napinacza ?

 

post-16194-0-67713100-1300967675_thumb.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.