Gość Anonymous Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Witam Może ktoś z Was będzie mi w stanie pomóc. Jestem właścicielką Tigry 1.6 z roku 1995. Miesiąc temu zatankowałam ochrzczone paliwo – auto przerywało – z trudem dało się jechać. Wspomniane paliwo wylałam z baku i nalałam porządną benzynę. Niestety po tym incydencie auto zaczęło mi gasnąć w trakcie jazdy bez żadnego szarpnięcia czy pyknięcia chociażby – w zasadzie tylko podczas redukcji biegów (bez różnicy czy z 3 na 2, czy z 5 na 4). Wymieniłam więc filtr paliwa, zatankowałam wysokooktanowe paliwo i przegoniłam auto na trasie. Pomogło – ale tylko na tydzień. Auto znowu zaczęło gasnąć. Tigra gaśnie tylko do poziomu zapłonu - niezależnie od temperatury silnika. Mogę przejechać 300km bez zgaśnięcia w jednym ciągu, a innego dnia wybiorę się na kilkukilometrową przejażdżkę i zgaśnie. Auto w czasie jazdy, czy na biegu jałowym nie krztusi się, nie przerywa, nie szarpie, nie kopci, nie czuć zapachu benzyny, nic nie syczy pod maską, obroty są w normie – nie falują, a linka prędkościomierza nie jest zerwana. Ponowne odpalenie auta nie stanowi żadnego problemu. Na diagnostyce nie wykazało żadnych błędów. Poza tymi gaśnięciami auto sprawuje się idealnie… Mechanicy nie wiedzą w czym może być problem, a auto nie „daje” żadnych wskazówek. Wiem że za regulacje obrotów jest odpowiedzialny krokowiec… - ale czy w tym przypadku jeśli coś byłoby nie tak – nie wyświetliłoby błędu? Do wadliwej cewki czy egr objawy nie pasują. Pompa paliwa jest w porządku. Czytałam też inne pobliskie wątki - ale opisy w nich zawarte różnią się szczegółami w nich zawartymi. Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25336-problem-z-silnikiem/#findComment-123780 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Witam Może ktoś z Was będzie mi w stanie pomóc. Jestem właścicielką Tigry 1.6 z roku 1995. Miesiąc temu zatankowałam ochrzczone paliwo – auto przerywało – z trudem dało się jechać. Wspomniane paliwo wylałam z baku i nalałam porządną benzynę. Niestety po tym incydencie auto zaczęło mi gasnąć w trakcie jazdy bez żadnego szarpnięcia czy pyknięcia chociażby – w zasadzie tylko podczas redukcji biegów (bez różnicy czy z 3 na 2, czy z 5 na 4). Wymieniłam więc filtr paliwa, zatankowałam wysokooktanowe paliwo i przegoniłam auto na trasie. Pomogło – ale tylko na tydzień. Auto znowu zaczęło gasnąć. Tigra gaśnie tylko do poziomu zapłonu - niezależnie od temperatury silnika. Mogę przejechać 300km bez zgaśnięcia w jednym ciągu, a innego dnia wybiorę się na kilkukilometrową przejażdżkę i zgaśnie. Auto w czasie jazdy, czy na biegu jałowym nie krztusi się, nie przerywa, nie szarpie, nie kopci, nie czuć zapachu benzyny, nic nie syczy pod maską, obroty są w normie – nie falują, a linka prędkościomierza nie jest zerwana. Ponowne odpalenie auta nie stanowi żadnego problemu. Na diagnostyce nie wykazało żadnych błędów. Poza tymi gaśnięciami auto sprawuje się idealnie… Mechanicy nie wiedzą w czym może być problem, a auto nie „daje” żadnych wskazówek. Wiem że za regulacje obrotów jest odpowiedzialny krokowiec… - ale czy w tym przypadku jeśli coś byłoby nie tak – nie wyświetliłoby błędu? Do wadliwej cewki czy egr objawy nie pasują. Pompa paliwa jest w porządku. Czytałam też inne pobliskie wątki - ale opisy w nich zawarte różnią się szczegółami w nich zawartymi. Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25336-problem-z-silnikiem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaQ Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Kto wpadnie na to co jest tego przyczyną ma 4paka ode mnie na ogólnopolskim - jeden z typów to krokowiec do czyszczenia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25336-problem-z-silnikiem/#findComment-123151 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaQ Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Kto wpadnie na to co jest tego przyczyną ma 4paka ode mnie na ogólnopolskim - jeden z typów to krokowiec do czyszczenia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25336-problem-z-silnikiem/#findComment-124651 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miły Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 A jak zgaśnie to bez problemu można odpalić ? czy trzeba dłużej kręcić aż zaskoczy ? kontroli w tym czasie świecą czy też gasną ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25336-problem-z-silnikiem/#findComment-123110 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miły Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 A jak zgaśnie to bez problemu można odpalić ? czy trzeba dłużej kręcić aż zaskoczy ? kontroli w tym czasie świecą czy też gasną ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25336-problem-z-silnikiem/#findComment-124610 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Przecież napisał zę odpala bez niczego.... ja proponuję zacząć od dokładnego czyszczenia krokówki i zobaczyc co się będize działo.... (krokowiec nie musi wywalać błędu konecznie)....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25336-problem-z-silnikiem/#findComment-123104 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Przecież napisał zę odpala bez niczego.... ja proponuję zacząć od dokładnego czyszczenia krokówki i zobaczyc co się będize działo.... (krokowiec nie musi wywalać błędu konecznie)....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25336-problem-z-silnikiem/#findComment-124604 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miły Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 kurcze - faktycznie, nie doczytałem Ale to na 100% nie jest wina krokowego. raczej jakaś usterka z elektryką - brak masy, albo gdzieś prąd chwilowo ucieka. Może zaśniedziałe styki w kostkach, do ECU, czujników itp.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25336-problem-z-silnikiem/#findComment-123005 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miły Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 kurcze - faktycznie, nie doczytałem Ale to na 100% nie jest wina krokowego. raczej jakaś usterka z elektryką - brak masy, albo gdzieś prąd chwilowo ucieka. Może zaśniedziałe styki w kostkach, do ECU, czujników itp. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25336-problem-z-silnikiem/#findComment-124505 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.