Skocz do zawartości

błędy P0725 i 1335 w silniku 2.0 DI (X20DTL)


Rekomendowane odpowiedzi

Byłem na diagnostyce dzisiaj i spisałem wszystkie błędy jakie mi wykazało.

Akurat się złożyło że jak jechałem na diagnostykę to dał znać o sobie mój problem.

 

1) P1125 - brak sygnału zaworu regulacji ciśnienia doładowania

2) 1110 - obwód elektrozaworu 1, brak sygnału

3) 1635 - Układ kontroli silnika, sterownik ECM

4) P0400 - Układ recyrkulacji spalin, błędny przepływ

5) P0725 - obwód wejściowy prędkości silnika - usterka

6) P1335 - moduł kontroli pompy.

 

Po skasowaniu błędów i ponownym odpaleniu auta i ponownym sprawdzeniu błędów wykazało już tylko 2 błędy.

5) P0725 - obwód wejściowy prędkości silnika - usterka

6) P1335 - moduł kontroli pompy.

 

Miałem naprawiany sterownik pompy wtrysku więc wydaje mi się, że dlatego pokazuje ten błąd P1335.

Macie jakieś doświadczenie z tego typu problemami???

 

Mi się wydaje że gdyby to było coś skopane z zaworem egr lub pompą vacu to by silnik nie miał takich "pojaranych" ( nierównych obrotów) jeśli już się zapali ta lampka.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25339-b%C5%82%C4%99dy-p0725-i-1335-w-silniku-20-di-x20dtl/page/2/#findComment-123536
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Byłem na diagnostyce dzisiaj i spisałem wszystkie błędy jakie mi wykazało.

Akurat się złożyło że jak jechałem na diagnostykę to dał znać o sobie mój problem.

 

1) P1125 - brak sygnału zaworu regulacji ciśnienia doładowania

2) 1110 - obwód elektrozaworu 1, brak sygnału

3) 1635 - Układ kontroli silnika, sterownik ECM

4) P0400 - Układ recyrkulacji spalin, błędny przepływ

5) P0725 - obwód wejściowy prędkości silnika - usterka

6) P1335 - moduł kontroli pompy.

 

Po skasowaniu błędów i ponownym odpaleniu auta i ponownym sprawdzeniu błędów wykazało już tylko 2 błędy.

5) P0725 - obwód wejściowy prędkości silnika - usterka

6) P1335 - moduł kontroli pompy.

 

Miałem naprawiany sterownik pompy wtrysku więc wydaje mi się, że dlatego pokazuje ten błąd P1335.

Macie jakieś doświadczenie z tego typu problemami???

 

Mi się wydaje że gdyby to było coś skopane z zaworem egr lub pompą vacu to by silnik nie miał takich "pojaranych" ( nierównych obrotów) jeśli już się zapali ta lampka.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25339-b%C5%82%C4%99dy-p0725-i-1335-w-silniku-20-di-x20dtl/page/2/#findComment-125036
Udostępnij na innych stronach

Może sprawdź czujnik położenia wału, w tej wtyczce obok kolektora ssącego lubi się kabelek przetrzeć, a reszta błędów proponowałbym czyszczenie kolektora ssącego. U mnie wywalało 1125, 400 po czyszczeniu mam spokój.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25339-b%C5%82%C4%99dy-p0725-i-1335-w-silniku-20-di-x20dtl/page/2/#findComment-123522
Udostępnij na innych stronach

Poczytałem na różnych forach o silnikach diesla i wszyscy prawie jednogłośnie mówią, że to sprawka Czujnika prędkości wału korbowego.

 

Mam takie pytanko do was czy macie jakiś zaufany sklep na allegro lub w toruniu albo bydgoszczy. Oczywiście za niewygórowaną cenę.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25339-b%C5%82%C4%99dy-p0725-i-1335-w-silniku-20-di-x20dtl/page/2/#findComment-123336
Udostępnij na innych stronach

Poczytałem na różnych forach o silnikach diesla i wszyscy prawie jednogłośnie mówią, że to sprawka Czujnika prędkości wału korbowego.

 

Mam takie pytanko do was czy macie jakiś zaufany sklep na allegro lub w toruniu albo bydgoszczy. Oczywiście za niewygórowaną cenę.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25339-b%C5%82%C4%99dy-p0725-i-1335-w-silniku-20-di-x20dtl/page/2/#findComment-124836
Udostępnij na innych stronach

Na początek sprawdź kable.

Hadzii, właśnie wróciłem z oględzin. Znalazłem jedną wtyczkę nie podłączoną do niczego, Nie mam pojęcia od czego ona może być. Zobaczcie sami. Strzałką zaznaczone jest miejsce gdzie ją mniej więcej odnalazłem.

 

Dołączona grafika

(Zdjęcie zapożyczone)

a tu ta wtyczka.

 

Dołączona grafika

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25339-b%C5%82%C4%99dy-p0725-i-1335-w-silniku-20-di-x20dtl/page/2/#findComment-123016
Udostępnij na innych stronach

Na początek sprawdź kable.

Hadzii, właśnie wróciłem z oględzin. Znalazłem jedną wtyczkę nie podłączoną do niczego, Nie mam pojęcia od czego ona może być. Zobaczcie sami. Strzałką zaznaczone jest miejsce gdzie ją mniej więcej odnalazłem.

 

Dołączona grafika

(Zdjęcie zapożyczone)

a tu ta wtyczka.

 

Dołączona grafika

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25339-b%C5%82%C4%99dy-p0725-i-1335-w-silniku-20-di-x20dtl/page/2/#findComment-124516
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie pomogę ja też mam taką wtyczkę i pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodniczego jeszcze dwie ale nie dociekam po co one są.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25339-b%C5%82%C4%99dy-p0725-i-1335-w-silniku-20-di-x20dtl/page/2/#findComment-122985
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wymieniłem czujnik prędkości wału. Jeszcze nie wiem czy pomogło bo nie testowałem jeszcze ale po dłuższej jeździe napiszę skutki :mrgreen:

W Astrze 2.0 DTL strasznie ciężko odkręcić tą śrubkę od czujnika. Bardzo dużo gimnastyki niestety.

 

Spostrzeżenia: Po wymianie czujnika prędkości wału korbowego wszystko ok. Lecz po miesiącu jazdy znowu to samo się stało.

 

Rada: Kupcie oryginalny czujnik boscha. Ja za pierwszym razem kupilem niewiadomego pochodzenia i musiałem jeszcze raz kupować.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25339-b%C5%82%C4%99dy-p0725-i-1335-w-silniku-20-di-x20dtl/page/2/#findComment-121440
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności