Gość Anonymous Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Byłem na diagnostyce dzisiaj i spisałem wszystkie błędy jakie mi wykazało. Akurat się złożyło że jak jechałem na diagnostykę to dał znać o sobie mój problem. 1) P1125 - brak sygnału zaworu regulacji ciśnienia doładowania 2) 1110 - obwód elektrozaworu 1, brak sygnału 3) 1635 - Układ kontroli silnika, sterownik ECM 4) P0400 - Układ recyrkulacji spalin, błędny przepływ 5) P0725 - obwód wejściowy prędkości silnika - usterka 6) P1335 - moduł kontroli pompy. Po skasowaniu błędów i ponownym odpaleniu auta i ponownym sprawdzeniu błędów wykazało już tylko 2 błędy. 5) P0725 - obwód wejściowy prędkości silnika - usterka 6) P1335 - moduł kontroli pompy. Miałem naprawiany sterownik pompy wtrysku więc wydaje mi się, że dlatego pokazuje ten błąd P1335. Macie jakieś doświadczenie z tego typu problemami??? Mi się wydaje że gdyby to było coś skopane z zaworem egr lub pompą vacu to by silnik nie miał takich "pojaranych" ( nierównych obrotów) jeśli już się zapali ta lampka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25339-b%C5%82%C4%99dy-p0725-i-1335-w-silniku-20-di-x20dtl/page/2/#findComment-123536 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Byłem na diagnostyce dzisiaj i spisałem wszystkie błędy jakie mi wykazało. Akurat się złożyło że jak jechałem na diagnostykę to dał znać o sobie mój problem. 1) P1125 - brak sygnału zaworu regulacji ciśnienia doładowania 2) 1110 - obwód elektrozaworu 1, brak sygnału 3) 1635 - Układ kontroli silnika, sterownik ECM 4) P0400 - Układ recyrkulacji spalin, błędny przepływ 5) P0725 - obwód wejściowy prędkości silnika - usterka 6) P1335 - moduł kontroli pompy. Po skasowaniu błędów i ponownym odpaleniu auta i ponownym sprawdzeniu błędów wykazało już tylko 2 błędy. 5) P0725 - obwód wejściowy prędkości silnika - usterka 6) P1335 - moduł kontroli pompy. Miałem naprawiany sterownik pompy wtrysku więc wydaje mi się, że dlatego pokazuje ten błąd P1335. Macie jakieś doświadczenie z tego typu problemami??? Mi się wydaje że gdyby to było coś skopane z zaworem egr lub pompą vacu to by silnik nie miał takich "pojaranych" ( nierównych obrotów) jeśli już się zapali ta lampka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25339-b%C5%82%C4%99dy-p0725-i-1335-w-silniku-20-di-x20dtl/page/2/#findComment-125036 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Może sprawdź czujnik położenia wału, w tej wtyczce obok kolektora ssącego lubi się kabelek przetrzeć, a reszta błędów proponowałbym czyszczenie kolektora ssącego. U mnie wywalało 1125, 400 po czyszczeniu mam spokój.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25339-b%C5%82%C4%99dy-p0725-i-1335-w-silniku-20-di-x20dtl/page/2/#findComment-123522 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Poczytałem na różnych forach o silnikach diesla i wszyscy prawie jednogłośnie mówią, że to sprawka Czujnika prędkości wału korbowego. Mam takie pytanko do was czy macie jakiś zaufany sklep na allegro lub w toruniu albo bydgoszczy. Oczywiście za niewygórowaną cenę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25339-b%C5%82%C4%99dy-p0725-i-1335-w-silniku-20-di-x20dtl/page/2/#findComment-123336 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Poczytałem na różnych forach o silnikach diesla i wszyscy prawie jednogłośnie mówią, że to sprawka Czujnika prędkości wału korbowego. Mam takie pytanko do was czy macie jakiś zaufany sklep na allegro lub w toruniu albo bydgoszczy. Oczywiście za niewygórowaną cenę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25339-b%C5%82%C4%99dy-p0725-i-1335-w-silniku-20-di-x20dtl/page/2/#findComment-124836 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Na początek sprawdź kable.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25339-b%C5%82%C4%99dy-p0725-i-1335-w-silniku-20-di-x20dtl/page/2/#findComment-123069 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Na początek sprawdź kable. Hadzii, właśnie wróciłem z oględzin. Znalazłem jedną wtyczkę nie podłączoną do niczego, Nie mam pojęcia od czego ona może być. Zobaczcie sami. Strzałką zaznaczone jest miejsce gdzie ją mniej więcej odnalazłem. (Zdjęcie zapożyczone) a tu ta wtyczka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25339-b%C5%82%C4%99dy-p0725-i-1335-w-silniku-20-di-x20dtl/page/2/#findComment-123016 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Na początek sprawdź kable. Hadzii, właśnie wróciłem z oględzin. Znalazłem jedną wtyczkę nie podłączoną do niczego, Nie mam pojęcia od czego ona może być. Zobaczcie sami. Strzałką zaznaczone jest miejsce gdzie ją mniej więcej odnalazłem. (Zdjęcie zapożyczone) a tu ta wtyczka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25339-b%C5%82%C4%99dy-p0725-i-1335-w-silniku-20-di-x20dtl/page/2/#findComment-124516 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Niestety nie pomogę ja też mam taką wtyczkę i pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodniczego jeszcze dwie ale nie dociekam po co one są.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25339-b%C5%82%C4%99dy-p0725-i-1335-w-silniku-20-di-x20dtl/page/2/#findComment-122985 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Dzisiaj wymieniłem czujnik prędkości wału. Jeszcze nie wiem czy pomogło bo nie testowałem jeszcze ale po dłuższej jeździe napiszę skutki W Astrze 2.0 DTL strasznie ciężko odkręcić tą śrubkę od czujnika. Bardzo dużo gimnastyki niestety. Spostrzeżenia: Po wymianie czujnika prędkości wału korbowego wszystko ok. Lecz po miesiącu jazdy znowu to samo się stało. Rada: Kupcie oryginalny czujnik boscha. Ja za pierwszym razem kupilem niewiadomego pochodzenia i musiałem jeszcze raz kupować. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25339-b%C5%82%C4%99dy-p0725-i-1335-w-silniku-20-di-x20dtl/page/2/#findComment-121440 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.