Skocz do zawartości

sintra nie odpala


Gość rafraf

Rekomendowane odpowiedzi

mam problem z moją sintrą nie odpala, po przekręceniu kluczyka słychać pstrykanie lub pikanie ono jest słyszalne również pod maską w okolicy bezpieczników, sprawdziłem pompę paliwa jest ok, również akumulator i wszystkie przewody paliwa pomocy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

witam, tez tydzień temu mieliśmy taki problem, po zgaszeniu silnika nie chciał juz ponownie odpali, słychac było opisywane wyżej pstykanie przy bezpiecznikch. odpalil na pych :znudzony: i chciałaby sie dowiedziec jaka mogła byc przyczyna, przy okazji radio sie zresetowalo, a jak odpalila na pych to swiecila sie ciagle kontrolka abs. sintra 97, 2,2, benzyna+gaz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Tych samochodow oprócz diesla nie odpala się na popych bo można popaść w koszty.

A czy rozrusznik kręci , bo ani ty ani kolega wcześniej zapomnieliście otym małym szczeguliku wspomnieć.

Pozdr.

 

Jak się radio zresetowało to albo padł akumulator całkiem albo gdzieś przerwa na głównym zasilaniu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

Witam

 

Jak cykało pod maską (zakładam że rozrusznik nie kręcił) to stawiam na zaśniedziałe przewody które idą do rozrusznika elektromagnes stukał tylko prąd na wirnik nie szedł, elektromagnes popsuty, szczotki się skonczyły, klema na akumulatorze itp. Na pych sie nie odpala bo Ci rozrząd może przeskoczyć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mig, i rafraf, czy możecie zaspokoić ciekawość i napisać co tak naprawdę było przyczyną waszych problemów? Chyba że problem dalej nie rozwiązany?

Z góry dzięki. Pozdrawiam :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Gość pytlar

u mnie Sintra często strzelała fochy i nie chciała odpalić. Najczęściej dojeżdżało się na miejsca i po zgaszeniu nie chciała odpalić. Winna okazała sie wtyczka pod lewymi tylnymi drzwiami, w której są kable od pompy paliwa, czujnika poziomu paliwa itp. poprostu styki jakoś sie oblizowały i nie do końca stykały - wszystko poodginałem, poczyściłem, nasmarowałem i porządnie wciśnięte i jak narazie spokój...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam

Odświeże temat, mam problem taki sam jak w tytule. Sprawdzałem już chyba wszystko co można sprawdzić domowym sposobem i również wymieniłem: cewkę, przewody wysokiego nap., świece i pompę paliwa. Jest iskra na świecach( tylko może moje złudzenie ale jakaś taka słaba- zarówna na starej cewce, przewodach i świecach jak i na nowych) na listwie wtryskowej jest paliwo pompa pracuje, rozrusznik kręci kontrolka check gaśnie a samochód nie chce zapalić. Odłanczałem akumulator nawet na 8 godzin żeby skasować błedy w komputerze :piwo: (taką dostałem radę od elektryka) równierz bez powodzenia. I tu moje pytanie czy ktoś miał podobny problem i zna jakieś rozwiązanie. :COOL:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności