Skocz do zawartości

Sterownik ABS-u


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowy na tym forum a to mój 1 post.

Samochód którego dotyczy temat to opel omega 3.0 v6 z 1998 roku na pełnym wypasie. Auto nie jest moje ale musze sie coś dowiedzieć na jego temat.

Problem dotyczy sterownika abs-u. Auto zostało kupione ze spalonym sterownikiem abs-u ( nie było abs-u nie pokazywał prędkosci itp.)

Sterownik został zakupiony wraz z pompą abs-u i wymieniony pół roku temu. Mineło pół roku i znowu padł sterownik a elektryk nie moze połaczyc sie ze sterownikiem absu.

Czy to przypadek ze padł sterownik w tak krótkim czasie ? Czy moze ma ktoś na zbyciu taki sterownik sprawny ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze powiedź że pompa o symbolu DX :drunk:

Może w chwili wymiany miał już troszkę za sobą, może jeszcze jakaś nieszczelność - dodatkowa wilgoć i długo nie wytrzymał

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie wiesz jaki symbol pompy to nawet nie szukaj sterownika :drunk:

bo było ich kilka modeli i sterownik do pompy jest parowany (numeracją)

Zdarzają się awarie przy jednych mniej przy innych więcej

wystarczy że poleci któraś cewka, do wewnątrz dostanie się wilgoć, itd.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko mi przeczytać jak auto jest w berlinie :mrgreen: ale z tego co mi wiadomo to jest pompa o numerach 0 265 220 427 no i jest tam ten DX co pisałes podali mi mase numerów ale ten boshoski najważniejszy. Tyle ze sprawa podobno wyglada juz tak ze czasami jest wszystko oki przez 20 km a później abs siada i nie pokazuje prędkosci itd. To ten sterownik czy cos z kablami jest ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sterownik, czasem wtyczka, ale raczej sterownik, rzeczywiście jak licznik ni echodzi nie można sie z nim połączyć, jak lampka nie pali i licznik chodzi to da się połączyć

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mineło pół roku i znowu padł sterownik a elektryk nie moze połaczyc sie ze sterownikiem absu.

może to wina jego sprzętu

 

0 265 220 427 i dodatkowy 09 127 952

czyli pompa ze sterownikiem ABS+TC - może nie chodzić prędkościomierz i świecić będą obydwie kontrolki

Wtyczkę można odpiąć i sprawdzić ale dojście liche, z drugiej strony sama wtyczka sterownika ma takie nawet dosyć uszczelnienie.

O kilku padniętych DX słyszałem (sam też tego typu wymieniałem) ale nie chciałbym zgadywać że może padają częściej od innych, chociaż sugerują się ceną (a są one droższe od innych i kilka stów za używką trzeba zabulić) można by tak pomyśleć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności