Skocz do zawartości

Astra po rozgrzniu pali na 3 gary


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,pozwolicie że podepnę się pod temat kolegi,bo mam podobny problem ze swoim autkiem.Problem polega na tym że rano odpala bez problemu i nic złego się nie dzieje,problem pojawia się znienacka najczęściej na światłach jak trzeba ruszyć wówczas silnik zaczyna pracować nie równo i traci na mocy aż zgaśnie.Odpala w sumie po chwili a tylko z wciśniętym gazem do oporu i nie dzieje się to regularnie,czasami przez tydzień nie dzieje się nic a czasami potrafi tak zrobić parę razy podczas jednego przejazdy.Wrażenie jest takie jakby nie palił na wszystkie świece (świece są wymienione) paliwa też bym raczej nie winił bo tankuję ad lat praktycznie tylko na jednej stacji,zastanawiam się nad kopułką i palcem bo jak czyściłem kopułkę to odniosłem wrażenie że styki mają wyżłobienia i może palec nie styka,tylko dlaczego dzieję się tak co pewien czas a nie regularnie.Podczas tych nie domagań kontrolka błędów silnika nie zaświeca się więc nie wiem co może być tego przyczyną.Może ktoś z forumowiczów spotkał się z takim problemem i podpowie mi gdzie szukać przyczyny.Pozdrawiam i czekam na podpowiedź

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Koledzy mam jeszcze takie pytanie.Poczytalem troche i tez wydaje mi sie ze wine moze ponosic kopulka,ale czemu na zimnym silniku jest wszystko ok a jak sie nagrzeje to nie pali na jeden gar?Z gory dzieki :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dawidwwo,

I jak sprawa działania poprawnego silnika?

Czy wymieniłeś cewkę WN, kopułkę z przewodami czy też inny element i autki już śmiga?

 

Tak sobie przypomniałem, że kideyś krótko po wymianie świec też miałem problem z obrotami. Było to jeszcze na Fiacie Cinquecento. Okazało się, że pękła porcelana na jednej z dwóch świec i jak się autko rozgrzało to świeca przestawała działać. Po wymianie na nową problem zniknął.

 

Skoro zdjąłeś fajkę z jednej ze świec, to podepnij pod nią inną świecę i daj gwint do masy silnika. Niech ktoś uruchomi silnik, a ty obserwój, czy na tej świecy jest iskra. Jak będzie, to świeca w tym cylindrze do wymiany.

 

Z nierówną pracą silnika spotkałem się w innym aucie (VW) gdzie wypalił się przewodnik w kabku WN. Kabel skróciłem i problem zniknął.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności