Gość x22xe Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Mam koledzy takie pytanie wstawiłem już drugie amorki monroe refleks i mają bardzo małą sprawność ok 30% a nowe ok 50%. Czy to są jakieś innowacje czy taki typ amorka. Dodam że z poprzednimi było to samo a smochód zachowywał się normalnie. Z tyłu mam stare (patrząc na ich stan jeszcze chyba salon) normalne i sprawność wysoka. Moze ktoś coś podpowie czy mam znowu demontować i dawać na reklamacje czy te amorki gazowe takie już są.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25801-amorki-sintra/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Witam. Niewiem czy czasami monroe zdaje sobie sprawę że coś takiego istnieje. Jak kupiłem nowe to jeden ok90% drugi 47%. Niepowinien przejść testu na przeglądzie. Wymieniłem na nowy to znowu wytarła się i rozerwała osłona gumowa. Albo to podróbki (wyglądają jakby to ktoś klepał w garażu) albo firma produkuje wszystko w Chinach. Ja osobiście już się naciąłem i niewiem czy się jeszcze skusze na zakup tych amorków. Pozdr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25801-amorki-sintra/#findComment-119343 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 mają bardzo małą sprawność ok 30% a nowe ok 50% to ile masz już je zamontowane? dobre, nowe wg wskaźników to często około 80% albo trzepaki "skopane" albo amory liche ale podczas jazdy byś to czuł W najgorszym wypadku wydruk z takimi wartościami to podstawa choćby do wymiany reklamacyjnej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25801-amorki-sintra/#findComment-119279 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość x22xe Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 po półrocznej eksploatacji amorki monroe mają lewy 19% a prawy 26%. Idą do wymiany reklamacyjnej na kayabe. I napewno do żadnego wozu nie załorzę monroe.szkoda roboty tylko na montaż. Napiszcie coś o kayabie jak ktoś ma założone jak to się sprawuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25801-amorki-sintra/#findComment-119173 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Na pewno cieszą się lepszą opinią i tyczy to amorów do różnych modeli u sachs-a nie spotkałem referencji do sintry a szkoda Po ile masz możliwość kupna przodów z KYB?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25801-amorki-sintra/#findComment-119068 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość x22xe Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Na pewno cieszą się lepszą opinią i tyczy to amorów do różnych modeli u sachs-a nie spotkałem referencji do sintry a szkoda Po ile masz możliwość kupna przodów z KYB? 390zł za szt-780 kpl.- rabat10%   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25801-amorki-sintra/#findComment-119010 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lesuch Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Na pewno cieszą się lepszą opinią i tyczy to amorów do różnych modeli u sachs-a nie spotkałem referencji do sintry a szkoda Po ile masz możliwość kupna przodów z KYB? 390zł za szt-780 kpl.- rabat10%Witam,Ja u siebie wymieniłem prawy, ale musiałem przerwać zakładanie, bo okazało się, że mam urwane mocowania górne, prawe i lewe. Niedawno wróciłem z delegacji w USA to nawiozłem trochę klamotów do wymiany i teraz czeka mnie robota przy zawieszeniu. Amorki uratowałem przed złomowaniem w mojej firmie, nikt nie wiedział do jakiego auta są, a mnie wydawały się jakieś znajome. Zdemontowałem jeden i założyłem nowy(ale muszę wymienić górne mocowanie). Wprawdzie talerz sprężyny jest trochę wyżej od oryginalnego (10mm), ale nie zauważyłem różnicy w prowadzeniu i myślę, że po wymianie drugiego będzie całkiem fajnie. Uratowałem ich kilka więcej , jeśli ktoś bedzie na etapie wymiany to proszę pytać. Przejeździć sam ich nie dam rady, a składu w piwnicy nie robię. 300 PLN za parę, bo tak należy wymieniać amorki. Sachs nie produkuje, KYB to zamiennik, a oryginalne robili w Indiach. Co do wskazań zużycia na OSK, to na ilu stacjach sprawdzono Wam ciśnienie w kołach, wprowadzono dane samochodu(silnik, masa osi, itp.) przed pomiarem? Bez tego to takie samo badanie jak stwierdzenie, że cukier puder jest słodszy od zwykłego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25801-amorki-sintra/#findComment-74980 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość x22xe Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 KAYABE mi chodzi bez zarzutu mam wrażenie że inna jest charakterystyka tłumienia nie ma aż takiego nurkowania przy gwałtownym hamowaniu. Wogle inaczej sztywniej pracują. na początku miałem wrażenie że mam za dużo powietrza w kołach ale jest normalnie wypośrodkowane 2.3( norma na pusto-2,2 z obciażeniem 2,5) i nie podbija w szybkich zakrętach ,nie ma myszkowania.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25801-amorki-sintra/#findComment-74698 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lesuch Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 KAYABE mi chodzi bez zarzutu mam wrażenie że inna jest charakterystyka tłumienia nie ma aż takiego nurkowania przy gwałtownym hamowaniu. Wogle inaczej sztywniej pracują. na początku miałem wrażenie że mam za dużo powietrza w kołach ale jest normalnie wypośrodkowane 2.3( norma na pusto-2,2 z obciażeniem 2,5) i nie podbija w szybkich zakrętach ,nie ma myszkowania. Witam, Wszystko sie zgadza, każda firma produkująca amorki na rynek części zamiennych, stara sie zastosować wlasne części tak aby siły tlumienia były zbliżone do tych z linii montażowej (pierwszej zabudowy). Zawsze wprowadza jakieś zmiany zgodne z ich polityką montarzu, czasem silniejsze jest ugięcie (mniejsze nurkowanie przodu przy hamowaniu), a czasem silniejsze odbicie i wtedy po czuć silniejsze uderzenie po najechaniu np. na kamień, itp. Czasami zdarza się uleprzyć pierwszą zabudowę, a czasami wręcz przeciwnie. Jeszcze jedna bardzo ważna rzecz: opony powinny byc także zblizone do tych produkcyjnych lub nawet produkcyjne. Dużo pracuję dla kilku firm produkujacych samochody i wiem, że ludzie zajmujący sie ustawianiem zawieszenie (dobierają tłumienie amortyzatorów, tulejek gumowych, sprężyn, itp.) do swoich prywatnych samochodów kupują opony produkcyjne, czyli takie na jakich nowe auto opuszcza fabrykę. Moja sintra w zimie jeździ na 15" butach, a na lato zakłada 16" sandały i to sie czuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25801-amorki-sintra/#findComment-74172 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebo2876 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Mam koledzy takie pytanie wstawiłem już drugie amorki monroe refleks i mają bardzo małą sprawność ok 30% a nowe ok 50%. Czy to są jakieś innowacje czy taki typ amorka. Dodam że z poprzednimi było to samo a smochód zachowywał się normalnie. Z tyłu mam stare (patrząc na ich stan jeszcze chyba salon) normalne i sprawność wysoka. Moze ktoś coś podpowie czy mam znowu demontować i dawać na reklamacje czy te amorki gazowe takie już są.Witam a co polecacie na tył ,jest kilka propozycji na allegro ale nie wiem co wybrać ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25801-amorki-sintra/#findComment-67612 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.