Gość Anonymous Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Witam. Mam problem z sintrą 2.2 z 1999 r. Otóż zapaliła mi się kontrolka zw. z akumulatorem i strasznie ciężko się skręca(trzeba naprawde się wysilic żeby skręcic). Przed zapaleniem się kontrolki akumulatora i cięzkim skrętem coś strzeliło pod maską. Po chwili jazdy zgasła ta kontrolka i odblokował się układ kierowniczy.Ale znowu po kilku set metrach znowu to samo... Proszę o pomoc Z góry dziękuje Mati78   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość STRUS_TM Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Cześć! Sprawdź pasek wielorowkowy. Prawdopodobnie "poszedł"napinacz lub zaciera się któreś łożysko. Najprościej to sprawdzić przez ściągnięcie paska i sprawdzenie wszystkich napędzanych nim kół. PS.Narysuj sobie przebieg paska. Napinacz naciąga się kluczem nałożonym na śrubę w kole napinającym (chyba odsadzoną oczkową 15).   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Napinacz naciąga się kluczem ... Nie wiem jak w innych modelach ale u mnie w benzynce jest samonapinacz.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość STRUS_TM Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Cześć! Zgadza się-jest samonapinacz, ale żeby założyć (ściągnąć) pasek musisz go popuścić (odciągnąć).   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.