Gość Anonymous Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Jestem posiadaczem opla astra93r. z silnikiem isuzu auto słabo pali jak jest zimny silnik , póżniej jest ok jak jest ciepłe pali jak ta lala.Wymieniłem akumulator, świece,filtr paliwa, powietrza, rozrząd i zregenerowałem alternator.Mierzyłem też cisnienie i wynosiło 24MPa na każdym z cylindrów z tym że silnik był ciepły ponoć na zimnym będzie wyższe. ci co mierzyli ciśnienie powiedzieli że silnik trzeba robić. Powidzcie co to może być. A moz to pompa paliwowa. Dodam że auto ma takie same osiągi jak przed pojawieniem się problemu. POMOCY! POZDRAWIAM I Z GÓRY DZIĘKUJĘ http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25878-problem-z-odpalaniem-i-ci%C5%9Bnieniem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jacus Poznan Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 czesc ja osobiscie spotkalem sie z sytuacja ze silnik odpalal jak byl cieply odrazu a jak np po nocy lub dluzszym postoju np 2 dni to krecic trzeba bylo z 5 sek a przyczyna byl luzny niedokrecony korek paliwa , po dokrenceniu korka autko pali na dotyk,moze ta sytuacja wydac sie dziwna ale tak bylo i sam nie mam pojecia dlaczego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25878-problem-z-odpalaniem-i-ci%C5%9Bnieniem/#findComment-118602 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mech124 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 jarko030, jak na ciepłym miałeś 24mpa to trochę za mało jak na diesla,cisnienie sprężania mierzy się na zimnym silniku,czeka cię albo remont albo wymiana motoru, może byc dwie przyczyny pierscienie tłokowe albo zawory w głowicy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25878-problem-z-odpalaniem-i-ci%C5%9Bnieniem/#findComment-118542 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Do policzenia... [ Dodano: Nie Gru 13, 2009 21:19 ] z tym że silnik był ciepły ponoć na zimnym będzie wyższe a prawo fizyki ktoś wsadził sobie do kosza rozumiem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25878-problem-z-odpalaniem-i-ci%C5%9Bnieniem/#findComment-118415 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Z Fizyki byłem noga. Nic mi to ni mówi. A le słyszałem od kilku znajomych ,że tak jest.To co na zimnym będzie niższe ? Mechanicy przyśpieszyli zapłon i jest gorzej jak było. Dodam że aby auto zapaliło muszę kręcic rozrusznikiem ze 40 sekund.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25878-problem-z-odpalaniem-i-ci%C5%9Bnieniem/#findComment-118410 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Masz astre 93 rocznik 1.7 isuzu masz pompe rotacyjna + 4 świece świecące się ciągle nie naprzemian czyli nie można przyspieszać i opózniac zapłonu...mozna bawić się z dawkami paliwa na pompie niezagłębiam się w szczegóły ...na zimnym bedzie nizsze po metal rozszeza sie pod wpływem temperatury czyli te 22 bedzie na zimnym a na cieplym bedzie mial 24(chyba że to dziala jakoś inaczej ale biore to na logike).na zimnym ci zle palił świece wymieniłeś okey nastepna rzecz to podgrzewacz paliwa po przekreceniu zapłonu czekasz az sie zagrzeja swiece ale...po zgasnieciu lampki czekasz na cykniece co oznajmia ze podgrzewać skonczył podgrzewać paliwo i w tedy odpalasz...jesli niesłychac cykniecia to znakiem tego że przekażnik jest spalony.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25878-problem-z-odpalaniem-i-ci%C5%9Bnieniem/#findComment-118394 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 22 to stopień sprężania ciśnienie powinno się wahać w ok 30bar +/-2bar jarko030, a świeczki grzeją wogóle ? 24Mpa to jest 240 barów pewnie chodziło o 24bary to już nie jest za dobrze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25878-problem-z-odpalaniem-i-ci%C5%9Bnieniem/#findComment-118387 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Jeśli dobrze policzylem powinno wyjsc 46,2 bara =4,62MPa [ Dodano: Pon Gru 14, 2009 00:43 ] a). silniki czterosuwowe z zapłonem iskrowym Pspr = 0,125 x ε . silniki czterosuwowe z zapłonem samoczynnym Pspr = 0,21 x ε gdzie: Pspr – ciśnienie sprężania w (MPa) ε – stopień sprężania badanego silnika 0,125 i 0,21 – wartości stałe Przykład 1. Np. VWGolf 1600 (silnik ZI) – stopień sprężania tego silnika wynosi ε = 9,0. Ciśnienie sprężania obliczamy w następujący sposób: Pspr = 0,125 x ε = 0,125 x 9,0 = 1,125 (MPa) (≈11,25bara) Przykład 2. Np. Mercedes 190D (silnik ZS), stopień sprężania tego silnika wynosi ε = 22. Ciśnienie sprężania obliczamy w następujący sposób: Pspr = 0,21 x ε = 0,21 x 22 = 4,62 (MPa) = (46,2 bara) [ Dodano: Pon Gru 14, 2009 00:44 ] I prawidłowo mierzy sie na ciepłym silniku nominalna temp 70 stopni   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25878-problem-z-odpalaniem-i-ci%C5%9Bnieniem/#findComment-118379 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wlodeek Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Witam serdecznie,podepnę się do tematu, chodzi mi o taki problem jak grzanie świec.Jak długo powinna palić się kontrolka od świec ,jak jest u Was ,bo u mnie przy temp.-3 trwa to 2-4 sekundy i silnik ciężko opla ,muszę podgrzewanie powtórzyć 2-3 razy i zapala bez problemu,czy to normalne czy coś nie tak.Silnik 1.7 cdti Astra G 2005r. Dziękuję za odpowiedzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25878-problem-z-odpalaniem-i-ci%C5%9Bnieniem/#findComment-118311 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacek87 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Jestem posiadaczem opla astra93r. z silnikiem isuzu auto słabo pali jak jest zimny silnik , póżniej jest ok jak jest ciepłe pali jak ta lala.Wymieniłem akumulator, świece,filtr paliwa, powietrza, rozrząd i zregenerowałem alternator.Mierzyłem też cisnienie i wynosiło 24MPa na każdym z cylindrów z tym że silnik był ciepły ponoć na zimnym będzie wyższe. ci co mierzyli ciśnienie powiedzieli że silnik trzeba robić. Powidzcie co to może być. A moz to pompa paliwowa. Dodam że auto ma takie same osiągi jak przed pojawieniem się problemu. POMOCY! POZDRAWIAM I Z GÓRY DZIĘKUJĘ ja mialem taki sam problem, na zimnym silniku musialem krecic swoja astre, a na cieplym odpalala od dotkniecia, winą byl rozrusznik, zrobilem go i zapomnialem o problemach z odpalaniem Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25878-problem-z-odpalaniem-i-ci%C5%9Bnieniem/#findComment-118158 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.