Gość Anonymous Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Witam wszystkich! jestem tutaj pierwszy raz co nie oznacza że nie nie gościłem jako gość na waszym forum , otóż jestem od nie dawna posiadaczem Opla Vectry sedan 2000r. 1,8 benzyna i jak to prawie zawsze bywa już jest pierwszy problem otóż: wymieniłem olej filtry ( poprzedni olej nieznany) zalałem nowym olejem półsyntetykiem i powstał problem po zapaleniu pięknie gaśnie kontrolka oleju ale już po ok. 5 minutach zapala się i nie gaśnie na wolnych obrotach , po dodaniu lekko gazu gaśnie bez problemu, samochód bardzo ładnie chodzi - pali na dotyk, nie kopci i nie jest słaby... byłem już co najmniej u 5 mechaników i każdy ma inną diagnozę sprawdziłem ciśnienie oleju ( nie mówiąc o wymianie czujnika ciśnienia oleju) i wydaje mi się że jest mierne otóż po zapaleniu na zimnym ma ok. 1,6 bara ale po ok. 5 min. spada do 0,6 bara także wydaje mi się że to stanowczo za mało http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif!http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif proszę o jakieś sugestie co można z tym zrobić Vectra ma na blacie niby 156 tyś przebiegu co w dzisiejszych czasach jest mało wiarygodne. -pytanie czy wystarczy wymienić pompę olejową ?? -czy sprawdzić od razu panewki na wale ?? -czy może coś się przytkało - rozkręcić miskę olejowa i wszystko poczyścić?? z góry dziękuje za wszelką pomoc http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif!!! poprawiłem"regulamin 3,1"/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 zacznij od wymiany filtra oleju najlepiej oryginał   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Wymieniony filtr na nowy oryginalny i dalej się pali - czyli bez zmian   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Dorwuj się na początek do zaworu "nadmiarowego" w pompie, odkręć (przytrzymuj w trakcie oby śruba nie odskoczyła siną w dal") i sprawdź co się tam dzieje może tłoczek nie tego, jego sprężyna działa jak w termostacie może przysiadła lub tym podobne.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.