Gość Anonymous Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Witam wszystkich !! Opisze o co mi chodzi. Jakiś rok temu wymieniłem pasek klinowy i chyba zrobiłem to za szybko , obecnie jak silnik się nagrzeje to słychać wycie z okolic alternatora. Czy przez zbyt naciągnięty pasek mogło ulec uszkodzeniu łożysko alternatora?? N a zimnym silniku tej dolegliwości nie ma. Gdzie mogę znaleźć numer części alternatora do mojego auta.(nie chodzi mi o sklep)?? Auto: Vauxhall Vectra 1,8 2005, nie znam kodu silnika http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/sad.gif Pozdrawiam ps.przepraszam jak nie odpowiedni dział lub powielanie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25998-alternator/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Śliwa Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Auto: Vauxhall Vectra 1,8 2005, nie znam kodu silnika nr silnika jest na silniku z przodu wystarczy przeczytać http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25998-alternator/#findComment-117837 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 witam:) posiadam opla astre f z silnikiem 1.7d. Miom problemem są dziwne piski dochodzące z alternatora podejrzewam że to mogą być łożyska i szczotki tylko nie wiem jakie łożyska mam kupić proszę o pomoc:) mój alternator to:Delco-Remy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25998-alternator/#findComment-117613 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 może 6202 + 6303 (z dodatkami 2RSH/C3) takie przynajmniej kojarzę z Delco montowanych przy benzynie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25998-alternator/#findComment-117579 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 misior1987, ja przy takim samym zdarzeniu stwierdziłem poślizgi paska na kole pasowym alternatora.... zdemontowałem altek przetarłem koło drobnym papierem ściernym celem zmatowienia wyślizganej powierzchni i założyłem ponownie dobrze napinając i problem się rozwiązał.... Uszkodzenie Łożysk przez duże naciągi paska są teoretycznie mało prawdopodobne...ale nie ma rzeczy nie możliwych...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25998-alternator/#findComment-112244 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.