Gość Anonymous Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Witam wszystkich !! Opisze o co mi chodzi. Jakiś rok temu wymieniłem pasek klinowy i chyba zrobiłem to za szybko , obecnie jak silnik się nagrzeje to słychać wycie z okolic alternatora. Czy przez zbyt naciągnięty pasek mogło ulec uszkodzeniu łożysko alternatora?? N a zimnym silniku tej dolegliwości nie ma. Gdzie mogę znaleźć numer części alternatora do mojego auta.(nie chodzi mi o sklep)?? Auto: Vauxhall Vectra 1,8 2005, nie znam kodu silnika http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/sad.gif Pozdrawiam ps.przepraszam jak nie odpowiedni dział lub powielanie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Śliwa Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Auto: Vauxhall Vectra 1,8 2005, nie znam kodu silnika nr silnika jest na silniku z przodu wystarczy przeczytać http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 witam:) posiadam opla astre f z silnikiem 1.7d. Miom problemem są dziwne piski dochodzące z alternatora podejrzewam że to mogą być łożyska i szczotki tylko nie wiem jakie łożyska mam kupić proszę o pomoc:) mój alternator to:Delco-Remy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 może 6202 + 6303 (z dodatkami 2RSH/C3) takie przynajmniej kojarzę z Delco montowanych przy benzynie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 misior1987, ja przy takim samym zdarzeniu stwierdziłem poślizgi paska na kole pasowym alternatora.... zdemontowałem altek przetarłem koło drobnym papierem ściernym celem zmatowienia wyślizganej powierzchni i założyłem ponownie dobrze napinając i problem się rozwiązał.... Uszkodzenie Łożysk przez duże naciągi paska są teoretycznie mało prawdopodobne...ale nie ma rzeczy nie możliwych...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.