Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Piotrusss1970

To czy 70A czy 100A to zależy od wyposażenia. Jeśli nie ma elektryki (elektryczne szyby) i beż klimy to będzie 70A a co do wtyczki to jak jest okrągła to na cztery piny, a jak prostokątna to na dwa.

Arek a może alternator Ci przymarzł bo on jest dośc nisko i często jak się wjedzie w kałużę to woda go zalewa. Ja często jak wjadę w dużą kałużę to od razu obroty spadają do zera, a pasek nawet nie piszczy tylko po chwili wszystko wraca do normy.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26011-alternator-3-raz-go-naprawiam/page/2/#findComment-116970
Udostępnij na innych stronach

no to tez jeszcze jest mysl

chociaz mam oslona pod silnikiem i raczej przygody na kaluzach mi sie nie zdarzaja

ale moze akurat sie tam jakas woda dostala

czekam na odwilz - ale tu w DE jakos jej nie zapowiadaja

 

z tego co piszesz u mnie bedzie w takim razie 70A bo elektryki szyb nie ma

a kilma w tym silniku to rzadkosc...

 

ciekawi mnie jeszze ta wtyczka - bo nie mam jak teraz tego obejrzec

bez kanalu nie sciagne tej oslony pod silnikiem

a jakiegos innego sposobu na dojsice do tego jaka u mnie ona jest nie ma?:?:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26011-alternator-3-raz-go-naprawiam/page/2/#findComment-116966
Udostępnij na innych stronach

Gość Piotrusss1970

Pod pompą od wspomagania jest alternator. Z tyłu alternatora jest pompa vacum od hamulców a trochę z boku w stronę chłodnicy jest przewód elektryczny i na końcu kostka.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26011-alternator-3-raz-go-naprawiam/page/2/#findComment-116826
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Wiec powiem tak w poniedziałek mam mieć już 3 raz po robocie alternator znów był regulator wymieniany i diody. Teraz miała być ta przeróbka że już powinno być wszystko ok. Z tego co piszecie to ja powinienem mieć alternator na 100A - mam klime i el szyby. Kurcze nie wiem kolega podał na allegro link do alternatora i właśnie on jest z tą pompa vacum i jak pytałem się w sklepie motoryzacyjnym to mi powiedzieli za nowy alternator 1800zł. No to sory stwierdziłem że to prawie mniejsze pół wartości mojego auta :D

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26011-alternator-3-raz-go-naprawiam/page/2/#findComment-116715
Udostępnij na innych stronach

Gość Piotrusss1970

Alternator kupujesz razem z pompą vacum. Jak się pytałem w sklepie to też mnie zamurowało, ale na allegro można znaleśc taniej, np. http://moto.allegro.pl/item835144562_nowy_alternator_opel_astra_vectra_isuzu_100a_klima.html i masz problem z głowy. Jak popatrzysz to za używane też sobie tyle żądają ale kupujesz kota w worku. Ten za 1800 zł to pewnie oryginalny, ale po co tyle płacic.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26011-alternator-3-raz-go-naprawiam/page/2/#findComment-116672
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

jeszcze takie pytanei do znawcow tematu

 

do z mojego wyposazenia wyniykalo by ze mam altek 70A

a ze nastal czas jego wymiany to moslalem nad zalozeniem takiego an 100A tym bardziej ze juz mam troche elektryki do auta dolozeone a w planach sa jeszcze na przykald grzane fotele i inne bajery

 

gadalem z elektrykiem - ponoc dla instalacji to nie problem

zostaje jeszcze kwesta tylko taga

czy ten 70A mam ta samam wielkosc i obudowa co tne 100A - czy czasem z montazem przy takiej podmianie nie bedzie jakichs schodow

 

jak by ktos cos wiedzial to bylbym wdzieczny

 

ostatecznei moge zamowic w sklepie i taki i taki (ze zwrotem nie bedzie porblemu) ale pozostaje jeszcze kwestia wtyczek na 2 piny i na 4 - ale to wtedy musial bym miec w momenice wymiany wszystkie 4 wystepujace warianty pod reka

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26011-alternator-3-raz-go-naprawiam/page/2/#findComment-108137
Udostępnij na innych stronach

Gość Piotrusss1970

Z tego co znalazłem na allegro to 70A to są z kostką na dwa piny i na cztery a 100A chyba tylko na dwa piny ( http://moto.allegro.pl/item895225135_nowy_alternator_opel_astra_vectra_diesel_isuzu.html ) ale nie jestem na 100% pewien. Tak to chyba nie ma różnicy bo gabarytowo są chyba takie same. Najlepiej jakbyś miał na dwa piny to by nie było problemu z podłączeniem. To czemu są dwa lub cztery piny to nie mam pojęcia,ale może ktoś wie więcej na ten temat.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26011-alternator-3-raz-go-naprawiam/page/2/#findComment-107970
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności