Gość Piotrusss1970 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 To czy 70A czy 100A to zależy od wyposażenia. Jeśli nie ma elektryki (elektryczne szyby) i beż klimy to będzie 70A a co do wtyczki to jak jest okrągła to na cztery piny, a jak prostokątna to na dwa. Arek a może alternator Ci przymarzł bo on jest dośc nisko i często jak się wjedzie w kałużę to woda go zalewa. Ja często jak wjadę w dużą kałużę to od razu obroty spadają do zera, a pasek nawet nie piszczy tylko po chwili wszystko wraca do normy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 no to tez jeszcze jest mysl chociaz mam oslona pod silnikiem i raczej przygody na kaluzach mi sie nie zdarzaja ale moze akurat sie tam jakas woda dostala czekam na odwilz - ale tu w DE jakos jej nie zapowiadaja z tego co piszesz u mnie bedzie w takim razie 70A bo elektryki szyb nie ma a kilma w tym silniku to rzadkosc... ciekawi mnie jeszze ta wtyczka - bo nie mam jak teraz tego obejrzec bez kanalu nie sciagne tej oslony pod silnikiem a jakiegos innego sposobu na dojsice do tego jaka u mnie ona jest nie ma?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrusss1970 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 To jaką masz wtyczkę to możesz sprawdzic z góry bez kanału. Jest ona z boku z tej strony od chłodnicy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 hm... u mnie tam z gory to widze tylko pompaod wspomagania...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrusss1970 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Pod pompą od wspomagania jest alternator. Z tyłu alternatora jest pompa vacum od hamulców a trochę z boku w stronę chłodnicy jest przewód elektryczny i na końcu kostka.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Wiec powiem tak w poniedziałek mam mieć już 3 raz po robocie alternator znów był regulator wymieniany i diody. Teraz miała być ta przeróbka że już powinno być wszystko ok. Z tego co piszecie to ja powinienem mieć alternator na 100A - mam klime i el szyby. Kurcze nie wiem kolega podał na allegro link do alternatora i właśnie on jest z tą pompa vacum i jak pytałem się w sklepie motoryzacyjnym to mi powiedzieli za nowy alternator 1800zł. No to sory stwierdziłem że to prawie mniejsze pół wartości mojego auta   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrusss1970 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Alternator kupujesz razem z pompą vacum. Jak się pytałem w sklepie to też mnie zamurowało, ale na allegro można znaleśc taniej, np. http://moto.allegro.pl/item835144562_nowy_alternator_opel_astra_vectra_isuzu_100a_klima.html i masz problem z głowy. Jak popatrzysz to za używane też sobie tyle żądają ale kupujesz kota w worku. Ten za 1800 zł to pewnie oryginalny, ale po co tyle płacic.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 jeszcze takie pytanei do znawcow tematu do z mojego wyposazenia wyniykalo by ze mam altek 70A a ze nastal czas jego wymiany to moslalem nad zalozeniem takiego an 100A tym bardziej ze juz mam troche elektryki do auta dolozeone a w planach sa jeszcze na przykald grzane fotele i inne bajery gadalem z elektrykiem - ponoc dla instalacji to nie problem zostaje jeszcze kwesta tylko taga czy ten 70A mam ta samam wielkosc i obudowa co tne 100A - czy czasem z montazem przy takiej podmianie nie bedzie jakichs schodow jak by ktos cos wiedzial to bylbym wdzieczny ostatecznei moge zamowic w sklepie i taki i taki (ze zwrotem nie bedzie porblemu) ale pozostaje jeszcze kwestia wtyczek na 2 piny i na 4 - ale to wtedy musial bym miec w momenice wymiany wszystkie 4 wystepujace warianty pod reka   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrusss1970 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Z tego co znalazłem na allegro to 70A to są z kostką na dwa piny i na cztery a 100A chyba tylko na dwa piny ( http://moto.allegro.pl/item895225135_nowy_alternator_opel_astra_vectra_diesel_isuzu.html ) ale nie jestem na 100% pewien. Tak to chyba nie ma różnicy bo gabarytowo są chyba takie same. Najlepiej jakbyś miał na dwa piny to by nie było problemu z podłączeniem. To czemu są dwa lub cztery piny to nie mam pojęcia,ale może ktoś wie więcej na ten temat.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 różnica z pinami - wystarczyło by raczej sprawdzić jak jest w starym może np.: plus aku, pod kontrolkę, obrotek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.