Skocz do zawartości

Czujnik wody w filtrze czy podgrzewacz paliwa?


Gość trucha0

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,przymierzam się do wymiany filtra paliwa w Zafirce 2004r,2,0DTI,a z racji ze zrobiło się zimno nęka mnie jedno pytanie podobno w Oplach zakładali podgrzewacze paliwa i powinien tam być ale u mnie widzę tylko jedną wtyczkę po przeciwnej stronie wejścia przewodów paliwowych,czy nie powinno być dwóch wtyczek od czujnika i od podgrzewcza?bo jeżeli jest to czujnik od wody w filtrze to nie powinien on siedzieć od dołu?,czy może w nowszych czujnik siedzi gdzieś indziej,a tu dochodzi tylko samo podgrzewanie...jak to jest sterowane kiedy powinno działać po przekręceniu zapłonu czy po uruchomieniu silnika w jakiej temperaturze,jak poznać że siedzi tam grzałka,czy jest możliwość dołożenia podgrzewacza jeżeli nie ma go,co nim steruje jakiś osobny bezpiecznik przekaźnik moduł?wszelkie opinie,porady i wypowiedzi oraz zdjęcia mile widziane pozdrawiam i czekam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

itam,przymierzam się do wymiany

filtra paliwa w Zafirce 2004r,2,0DTI,a z racji ze zrobiło się zimno

nęka mnie jedno pytanie podobno w Oplach zakładali podgrzewacze paliwa i powinien tam być ale u mnie widzę tylko jedną wtyczkę po przeciwnej stronie wejścia przewodów paliwowych,czy nie powinno być dwóch wtyczek od czujnika i od podgrzewcza

Witam,

 

Ja mam swoją Zośkę z 2002 roku i nie słyszałem nic o czujniku wody wbudowanym w filtrze paliwa. Mam na pewno podgrzewacz paliwa wbudowany w filtr i tylko jedną wtyczkę idącą do filtra.

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm,to może rzeczywiście to podgrzewacz w Mazdzie miałem czujnik wody w tym samym miejscu wiec dlatego pytam,nic chyba tu nikt nie pomoże miernik w dłoń i sprawdzać trzeba...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc po pomiarach miernikiem,wyszło że to podgrzewacz po przekręceniu stacyjki dostaje prąd i później po odpaleniu autka grzeje cały czas oczywiście temperatura była poniżej 0,nie wiem jak powyżej od jakiej temperatury zaczyna podgrzewać,przewody biegną do tej skrzyneczki nad pompą hamulcową i tam już nie chciałem rozbierać podszybia żeby zobaczyć dochodzą do przekaźnika niebieskiego bądź do bezpiecznika pomarańczowego 40A,po odłączeniu przy pracującym silniku na mierniku pokazywało 14,42V po podpięciu wtyczki napięcie trochę drgnęło w dół do 14,38V czyli coś delikatnie obciąża na pewno nie czujnik tylko grzałka więc problem rozwiązany dzięki wszystkim pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności