Skocz do zawartości

najpierw przegrzewal sie po naprawie wcale nie grzeje


Gość tolanek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

od niedawna tj od 7 dni jestem posiadaczem opla vectry 1.8 16V rok98/99

po przejechaniu 30 KM zapalila sie kontrolka silnika na kompie wyswietlilo blad 0351

silnik nagrzewal sie do 90 stopni i przechodzil w tryb awaryjny.

zajechalem do serwisu opla gdzie wymienili mi cewke samochodzik smigal i problem ustal

jako laik nie zauwazylem ze samochod nie osiaga zadnej temperatury. teraz gdy zrobilo sie bardzo zimno samochod nie nagrzewa sie wcale wydaje mi sie we termostat jest caly czas otwarty czy mozliwe jest ze przyczyna usterki byl zle dzialajacy termostat a nie wadliwe cewki i czy przy wymianie cewek mogli "otworzyc" mi termostat.

cewka zostala wymieniona bo sprawdzalem ale wiem ze termostat byl otwarty juz w momencie gdy wyjezdzalem z serwisu opla czy moglo to byc zamierzone dzialanie i czy po naprawie termostatu nie pojawi sie na nowo problem z migajaca kontrolka i blad p0351

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Termostat i cewka to dwa całkowicie niezależne elementy, po prostu wymień termostat i po kłopocie.

wymienie napewno pytam tylko czy to zbieg okolicznosci czy celowe dzialanie skoro przed naprawa cewek dzialal a po juz nie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 100% zbieg okoliczności. Termostat działa niezależnie i nie można go tak po prostu otwierać lub zamykać. Do tego jesteś nowym posiadaczem i nie wiesz kiedy był wymieniany. Może czas jego już przeminął.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 100% zbieg okoliczności. Termostat działa niezależnie i nie można go tak po prostu otwierać lub zamykać. Do tego jesteś nowym posiadaczem i nie wiesz kiedy był wymieniany. Może czas jego już przeminął.

witam to chyba nie zbieg okolicznosci gdyz po wymianie termostatu powrocil problem z silnikiem automatycznie gdy dostanie temperatury 90 stopni zapala się pomaranczowa kontrolka i błąd p0351 cewki wymienione alternator nowy termostat nowy co moze byc przyczyną podjechalbym do serwisu opla lecz to niestety 2000 km a ja chcialbym tylko aby ten samochodzik smigal a jak na razie laduję kasę w naprawy które nic nie dają jeśli ktoś miał by jakieś sugestie to proszę o pomoc

 

wesołych świąt :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd 0351 to w/g mnie nie cewka czy cewki, znalazłem taki opis;

0351 Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 1 + 4 za niskie napięcie

 

nie wiem czy to ma coś wspólnego z cewkami w tym aucie, błędy które mówią o cewkach to; 0355 do 0362

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd P0351 wg Autodaty

**********************

Okablowanie (sprawdź złączki) cewka, ( może masz pecha ?) moduł ECM

Jak potrzebujesz więcej info jak sprawdzić cewkę i moduł ECM to podaj adres mail to zrobię więcej zrzutów z Autodaty, chyba że masz gdzieś dostęp do niej.

 

 

do serwisu opla lecz to niestety 2000 km

z Białystoku :wink:

 

 

proszę bez screenów programowych-ja37

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności