Gość Anonymous Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Witam, Chłopaki pomocy Problem jest następujący. Najpierw po wymianie filtra paliwa z jakieś dwa tygodnie po normalnej jeździe samochód nie chciał odpalić. Zajżałem do filtra no i pusto, brak paliwa co świadczyło że układ paliwa jest zapowietrzony. Kupiłem znów nowy filtr (39 zeta) i zalałem paliwo. Dokładnie wszystko złożyłem no i po drgim kręceniu zafcia odpaliła. Jeździłem cału dzień gasząc i odpalając i było ok. Następnego dnia lipa i to samo, brak paliwa we filtrze i znów zapowietrzony Powtórzyłem czynność z zalaniem filtra. Zafcia odpaliła i pochodziła na wolnych obrotach tak z godzinkę z myślą niech się odpowietrzy Następnie gdy chciałem dodać gazu to gdy wszedł na 1,5 tys. zapaliła się kontrolka z kluczykiem i nie miał w ogóle mocy aby wejść na wyższe obroty a przy tym walił się z tłumika żrący biały dym Stwierdziłem żeby pojechać na kompa w celu zczytania błędów. Jazda była wku...jąca bo max 40 km/h najwyżej na trójce. Gość powiedział że nie ma żadnych błędów a wskazywało na kompie stan krytyczny, czego mi nie wytłumaczył i skasował 50 zeta zalecając przeczyszczenie przepływomierza, kolektora ssącego, przewodów podciśnienia, zaworu egr, odmy no i w ostateczności sprawdzić jakiś tam zawór zwrotny w pompie. Udałem się do znajomego mechaniora i zostawiłem w warsztacie, a że było to dzień przed Wigilią to za robotę się weźmie po Świętach. No i tak zostałem bez samochodu na Święta. Normalnie się tych Świąt odechciało a pozostał zajebisty humorek no i ta myśl co to za usterka, czy da rdą naprawić no i za ilę Jeśli coś nie tak to z góry sorki bo jestem początkującym na tym forum Jeśli możecie to podpowiedzcie co to jest za przzyczyna no i jak do tego podejść. Wszystkim wszystkiego naj, naj na te Śwęta Bożego Narodzenia i Szcęścliwego Nowego Roku 2010! poprawiłem"regulamin 3,1"/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 A nie walnela Ci pompa paliwa to ona pompuje prosto do filtra paliwo albo sie zapowietrza uklad paliwowy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 Ale myślę że jakby walneła pompa paliwa to by w ogóle i na wolnych obrotach nie chodził, a zośka chodzi tylko jak gazu dodam to w ogóle nie reaguje i z tyłu biały dym tak jakby byłoi coś zatkane czy co?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Pompa moze podawac mniejsze cinienie i na wolnych obrotach silnik moze chodzic caly dzien a jadac zacznie sie dusic.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Wolałbym żeby się zapowietrzył A może jest zacięty lub brudny zawór egr?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 no ale wyraznie pisales ze w filtrze nie ma paliwa i musisz dolewac i odpowietrzac.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 no tak ale czyżby zapowietrzony układ był przyczyną braku wysokich obrotów i kopceniem na biało? Jutro jadę jescze raz na kompa może co wykryje.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 W silnikach tdi jezeli masz nie szczelny uklad i bedzie sie dostawac obce powietrze moc silnika spada i kopci na czarno.Komp niczego nie wykarze.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daniello3 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 kolego masz problem z zapowietrzeniem. Sądzę że kiepsko włożyłeś uszczelkę na pokrywce przewodów paliwowych bądź poluzował ci się przewód tej właśnie pokrywki. Zafirka musi mieć czubato w paliwka w zbiorniczku z filtrem i dobrze uszczelniona   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Jednak walneła pompa DWywaliło błąd P1220 i mechanior powiedział że dół pompy, zatarcie mechaniczne. Stwierdził, że to przez złe paliwo. Ale się zastanawiam czy to też nie przez długie kręcenie jak był zapowietrzony, a może i był już czas nanią bo wcześniej też mi ciężko paliła jak była zimna (świece dobre) a przebieg 220 000 Koszt 3000zł i to regeneracja:evil: MASAKRA!!! Teraz sięzastanawiam czy regenerować i mieć półł roku gwarancji czu kupić jakąś urzywkę PORADŹCIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.