Skocz do zawartości

Błąd P0234 - słabe turbo i inne problemy.


Rekomendowane odpowiedzi

No wlasnie ja tez czekam na odpowiedz ;)Narazie u siebie wymienilem przeplywomiez i zobaczymy jaka reakcja bedzie niby sie uspokoilo,tylko ze wstawilem inny tzn.oryginalny ktory mialem w srodku ma taka plastikowa tuleje dodatkowo w srodku a ten ktory znalazlem na szrocie jest bez "tulei"poprostu kratka plastikowa z jednej strony i czujnik.Wiecie moze czy to odgrywa wielka roznice?Pozdrawiam...

 

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 22
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

witam wszyskich;jestem na tym forum świerzakiem ale jeśli mogę coś podpowiedzieć to z miłą chęcią służę pomocą.Vikrim u mojego kolesia przyczyną tych obrotów był zawór egr (elektyryczny)i zapalała mu się kontrolka .Zdjełem osłonę z egr-a no ipo odpaleniu stasznie wariował achwilami potrafił się zaciąć że palcami było go ciężko ruszyć.Potraktowałem go wd-40 i tak wsumie koleś smignoł już z1000km i jak narazie nienażeka.może ten przypadek coś tobie pomorze

 

Byc moze to ten zawor,dzieki za checi.Wymienilem przepływomierz było dwa tygodnie spokoju nic sie nie swieciło.I wczoraj znowu zaczał wariowac jutro jade na komputer zobaczymy co wyszło dam znac co dalej...

 

[ Dodano: Sob Sty 30, 2010 22:35 ]

Sprawa ma sie nastepujaco.Po podlaczeniu komputera widnieje blad P0105 i P1105czyli podcisnienie doladowania.Przeczyscilem czujnik cisnienia doladowania gdyz byl brudny i tlusty jak by od oleju.Za wiele to nie pomoglo lecz mechanik powiedzial iz czyszczenie EGR i kolektorow ssacych powinno pomoc.Wiec w poniedzialek sie za to zabieraja.Dam znac co i jak.Gdyby ktos mial do czynienia z bledami tego typu mile widziane podpowiedzi.

 

  • 4 tygodnie później...
Gość Anonymous

Witam wszystkich - pomocy mam podobny problem.

Do rzeczy w czasie jazdy usłyszałem dziwne psyknięcie i od tej pory silnik głośniej chodzi jakby z rozerwanym tłumikiem i nie ma mocy wpadłem na pomysł że to turbina się nie włącza bo auto nie przyspiesza tak jak przedtem teraz to po prostu muł który nie chce przekroczyć 3000 obr. słabo się znam na tej całej mechanice nie wiem gdzie czego szukać POMÓŻCIE. Z góry dzięki :twisted:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26291-b%C5%82%C4%85d-p0234-s%C5%82abe-turbo-i-inne-problemy/page/2/#findComment-99265
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj od początku ten temat, by może znajdziesz rozwiązanie swego problemu.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26291-b%C5%82%C4%85d-p0234-s%C5%82abe-turbo-i-inne-problemy/page/2/#findComment-99109
Udostępnij na innych stronach

Gość martin77

Witam!

Od niedawna jestem posiadaczem ASTRY H z silnikiem 1.9 CDTI (150KM). Po przeczytaniu o błędach i sposobie ich przywołania (pedał hamulca + gazu) postanowiłem sprawdzić u siebie. Wyświetlił mi się błąd ECN 02345A. Oprócz tego nie zuważyłem inncyh niepokojących objawów jak np. spadek mocy.

 

Przed zakupem samochodu robiłem przegląd w ASO i jedyne co zdiagnozowano to uszkodzony kolektor ssący (cały czas jest otwarty).

 

Mam pytanie - czy powodem tego błędy może być właśnie niesprawny kolektor?

 

Za wszelkie info z góry dzięki!

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26291-b%C5%82%C4%85d-p0234-s%C5%82abe-turbo-i-inne-problemy/page/2/#findComment-98464
Udostępnij na innych stronach

Jednym z powodów tego błędu jest nieszczelność układu dolotowego.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26291-b%C5%82%C4%85d-p0234-s%C5%82abe-turbo-i-inne-problemy/page/2/#findComment-98415
Udostępnij na innych stronach

Gość martin77

Dzięki hadzii123. Wczoraj trochę ostrzej pojeździłem po obwodnicy i niestety po jakimś czasie przy wysokich obrotach zaświeciła się kontrolka serwisu i nastąpił spadek mocy... :mrgreen:

 

A czy nieszczelność, o której piszesz może być związana z padniętym kolektorem?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26291-b%C5%82%C4%85d-p0234-s%C5%82abe-turbo-i-inne-problemy/page/2/#findComment-98255
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

ciulis tak jak powiedział kolega krartur sprawdz przewody ale zeby byc pewnym odłacz przewody od elektrozaworu tego dolnego i je połacz jak turbina da ci ciśnienie po dodaniu gazu to ten zaworek jest do wymiany( lub tak jak ja to zrbiłem rozebrałem wyczyściłem uszczelniłem silikonem zeby nie dostawał fałszywegao powietrza i teraz śmiga )

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26291-b%C5%82%C4%85d-p0234-s%C5%82abe-turbo-i-inne-problemy/page/2/#findComment-98109
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności