Gość Vikrim Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 No wlasnie ja tez czekam na odpowiedz ;)Narazie u siebie wymienilem przeplywomiez i zobaczymy jaka reakcja bedzie niby sie uspokoilo,tylko ze wstawilem inny tzn.oryginalny ktory mialem w srodku ma taka plastikowa tuleje dodatkowo w srodku a ten ktory znalazlem na szrocie jest bez "tulei"poprostu kratka plastikowa z jednej strony i czujnik.Wiecie moze czy to odgrywa wielka roznice?Pozdrawiam...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26291-b%C5%82%C4%85d-p0234-s%C5%82abe-turbo-i-inne-problemy/page/2/#findComment-111010 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skorpion Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 witam wszyskich;jestem na tym forum świerzakiem ale jeśli mogę coś podpowiedzieć to z miłą chęcią służę pomocą.Vikrim u mojego kolesia przyczyną tych obrotów był zawór egr (elektyryczny)i zapalała mu się kontrolka .Zdjełem osłonę z egr-a no ipo odpaleniu stasznie wariował achwilami potrafił się zaciąć że palcami było go ciężko ruszyć.Potraktowałem go wd-40 i tak wsumie koleś smignoł już z1000km i jak narazie nienażeka.może ten przypadek coś tobie pomorze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26291-b%C5%82%C4%85d-p0234-s%C5%82abe-turbo-i-inne-problemy/page/2/#findComment-106615 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vikrim Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Byc moze to ten zawor,dzieki za checi.Wymienilem przepływomierz było dwa tygodnie spokoju nic sie nie swieciło.I wczoraj znowu zaczał wariowac jutro jade na komputer zobaczymy co wyszło dam znac co dalej... [ Dodano: Sob Sty 30, 2010 22:35 ] Sprawa ma sie nastepujaco.Po podlaczeniu komputera widnieje blad P0105 i P1105czyli podcisnienie doladowania.Przeczyscilem czujnik cisnienia doladowania gdyz byl brudny i tlusty jak by od oleju.Za wiele to nie pomoglo lecz mechanik powiedzial iz czyszczenie EGR i kolektorow ssacych powinno pomoc.Wiec w poniedzialek sie za to zabieraja.Dam znac co i jak.Gdyby ktos mial do czynienia z bledami tego typu mile widziane podpowiedzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26291-b%C5%82%C4%85d-p0234-s%C5%82abe-turbo-i-inne-problemy/page/2/#findComment-106155 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Witam wszystkich - pomocy mam podobny problem. Do rzeczy w czasie jazdy usłyszałem dziwne psyknięcie i od tej pory silnik głośniej chodzi jakby z rozerwanym tłumikiem i nie ma mocy wpadłem na pomysł że to turbina się nie włącza bo auto nie przyspiesza tak jak przedtem teraz to po prostu muł który nie chce przekroczyć 3000 obr. słabo się znam na tej całej mechanice nie wiem gdzie czego szukać POMÓŻCIE. Z góry dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26291-b%C5%82%C4%85d-p0234-s%C5%82abe-turbo-i-inne-problemy/page/2/#findComment-99265 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Przeczytaj od początku ten temat, by może znajdziesz rozwiązanie swego problemu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26291-b%C5%82%C4%85d-p0234-s%C5%82abe-turbo-i-inne-problemy/page/2/#findComment-99109 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krartur Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 ciulis, sprawdź przewód podciśnienia od elektrozaworu sterowania turbiną do zaworu podciśnienia przy turbinie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26291-b%C5%82%C4%85d-p0234-s%C5%82abe-turbo-i-inne-problemy/page/2/#findComment-98923 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość martin77 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Witam! Od niedawna jestem posiadaczem ASTRY H z silnikiem 1.9 CDTI (150KM). Po przeczytaniu o błędach i sposobie ich przywołania (pedał hamulca + gazu) postanowiłem sprawdzić u siebie. Wyświetlił mi się błąd ECN 02345A. Oprócz tego nie zuważyłem inncyh niepokojących objawów jak np. spadek mocy. Przed zakupem samochodu robiłem przegląd w ASO i jedyne co zdiagnozowano to uszkodzony kolektor ssący (cały czas jest otwarty). Mam pytanie - czy powodem tego błędy może być właśnie niesprawny kolektor? Za wszelkie info z góry dzięki!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26291-b%C5%82%C4%85d-p0234-s%C5%82abe-turbo-i-inne-problemy/page/2/#findComment-98464 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Jednym z powodów tego błędu jest nieszczelność układu dolotowego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26291-b%C5%82%C4%85d-p0234-s%C5%82abe-turbo-i-inne-problemy/page/2/#findComment-98415 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość martin77 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Dzięki hadzii123. Wczoraj trochę ostrzej pojeździłem po obwodnicy i niestety po jakimś czasie przy wysokich obrotach zaświeciła się kontrolka serwisu i nastąpił spadek mocy... A czy nieszczelność, o której piszesz może być związana z padniętym kolektorem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26291-b%C5%82%C4%85d-p0234-s%C5%82abe-turbo-i-inne-problemy/page/2/#findComment-98255 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 ciulis tak jak powiedział kolega krartur sprawdz przewody ale zeby byc pewnym odłacz przewody od elektrozaworu tego dolnego i je połacz jak turbina da ci ciśnienie po dodaniu gazu to ten zaworek jest do wymiany( lub tak jak ja to zrbiłem rozebrałem wyczyściłem uszczelniłem silikonem zeby nie dostawał fałszywegao powietrza i teraz śmiga ) Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26291-b%C5%82%C4%85d-p0234-s%C5%82abe-turbo-i-inne-problemy/page/2/#findComment-98109 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.