Gość Anonymous Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Dzięki wszystkim za podpowiedzi, autko naprawione - wina przewodu podciśnienia, chociaż nie było łatwo zlokalizować przerwy. Jeszcze raz dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario96hg Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 do przemka555 mam ten sam problem co ty, naisz co było padnięte u ciebie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek_rz Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Witam odświeżam nieco temat Moje objawy to: słabe auto (Y20DTH), przy prędkości z zakresu około 100 - 120 km/h przechodził w tryb awaryjny i stawał się dopiero powolny. Po restarcie tryb awaryjny znikał ale auto dalej było mulaste. Mechanik w sobotę zczytał błędy i wyszło P0234, po przejrzeniu czujników (przepławka i doładowania - nic nie wyszło) umówiłem się z nim na przyszły tydzień. W poniedziałek przejrzałem Internet i zabrałem się za sprawdzanie po kolei potencjalnych punktów usterki w aucie. Zacząłem od wężyków podciśnienia - drugi wężyk za jaki się wziąłem okazał się przetraty/pęknięty w okolicy styku z akumulatorem. Był to wężyk od elektrozaworu do gruszki sterującymi łopatami turbiny. Dziurę zakleiłem zwykłą taśmą izolacyjną i autko śmiga aż miło. Następnego dnia w miejscu przetarcia zrobiłem złączkę z wężyka gumowego (naprawa wygląda prawie profesjonalnie życzę wszystkim łatwego rozwiązywania problemów   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.