Skocz do zawartości

Wycieraczki przód lewa działa prawa nie Astra G


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam wszystkich Forumowiczów

Na wstepie wszystkiego Dobrego w Nowym Roku gdyż to mój pierwszy wpis w 2010...

 

Jak w temacie

Działa mi tylko wycieraczka od strony kierowcy gdy dam ustawienie prędkosci 1 (na wyższych nie sprawdzałem)Strach zwycieżył żeby obie nie padły...

 

Co zauważyłem:

Od jakiegoś czasu po ruchu wycieraczek z okolic ramienia unosił się "dymek" ale wydaje mi sie ze z obu.

Nie za każdym razem gdy chciałem puścic płyn na szybę manetka jakby nie dostawała impulsu płyn leciał dopiero za 4 może 5 razem ale nie zawsze.czasem od razu jak pan Bóg przykazał.

Gdy chcę puścic na tylna szybę wogóle nie reaguje

 

Co to się stało ??

Co mam kupić gdzie szukać przyczyny???

Bardzo proszę o szybki odez bo autko służy do dojazdu do pracy (30km w jedną stonę)

 

Czytałem fora i nie wiem czy przekaźnik czy silniczek czy może manetka do wymiany??

Ale dziwi mnie że jedna działa a druga "zmarła"

W astrze G 98 rok HB wycieraczki mają każda swój silniczek??

 

Z góry dziękuję za pomoc i szybką odpowiedź

 

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W astrze G 98 rok HB wycieraczki mają każda swój silniczek??

 

Jest jeden silniczek,strona kierowcy,więc w pierwszej kolejności oblukaj sprawę czy aby nie odpięło się cięgno które napędza prawą wycieraczkę.Ściąg uszczelkę i unieś plastik a najlepiej gdybyś odkręcił ramiona wycieraczek i całkiem go zdemontował.Pewnie i tak Cię to nie ominie a przynajmniej będziesz miał dobry dostęp do całego napędu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Daro miałeś rację zrobiłem tak jak mówiłeś (całe ręce od tej ostrej blachy pokiereszowane)

Spadło cięgno, myślisz ze jak raz spadło to może sie to powtórzyć?

A jak myślisz o tym płynie na tył nie reaguje a na przód nie za każdym razem reaguje.

 

Nie rozkręcałem bo mróz w Krakowie trzyma więc pod chmurką nic przyjemnego dłubać przy Asterce :)

 

A co zauważyłem dziś

Nie za każdym razem przycisk od podgrzewania tylnej szyby i lusterek się zapala jak go wcisne to samo z obiegiem wewnętrznym

 

Czuje ze jakas choroba bierze moją srebrną Strzałę.

 

Dzięki za pomoc i mam nadzieje ze sie wypowiesz do tych kolejnych zagadek które mnie dziś spotkały.

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spadło cięgno, myślisz ze jak raz spadło to może się to powtórzyć?

Jeżeli zabezpieczenie które to trzyma w kupie jest wytarte lub go nie ma to może znowu się rozłączyć. Znajomy po złożeniu tego do kupy spiął to delikatnie opaskami zaciskowymi i śmiga tak już chyba z rok czasu.

A jak myślisz o tym płynie na tył nie reaguje a na przód nie za każdym razem reaguje.

Wtedy gdy nie ma reakcji to słyszysz pompkę?Jeżeli nie,to może pada manetka (przełącznik przy kierownicy)lub masz gdzieś słabe połączenie elektryczne coś gdzieś nie styka.Tym bardziej że piszesz że nawala jeszcze sterowanie na środkowej konsoli,wiec raczej to bym obstawiał

Nie za każdym razem przycisk od podgrzewania tylnej szyby i lusterek się zapala jak go wcisne to samo z obiegiem wewnętrznym

W taka pogodę jaka mamy teraz w Małopolsce(mrozy)to pod chmurką ciężko będzie Ci cokolwiek zrobić przy Twojej strzale.Może miał ktoś podobny przypadek i podrzuci jakaś trafna diagnozę. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Miałem to samo spadło cięgno od wycieraczki pasażera to rdza robi swoje :), udało mi się zamontować bez ściągania podszybia ale to tylko dało efekt na kilka dni i znowu spadło. Rozebrałem podszybie zamontowałem podkładkę żeby już nie spadało ale niestety poniosłem straty bo przy zakładaniu uszczelki pękła mi szyba i musiałem ją wymienić :)

 

Aha nie zapomnij przy okazji kiedyś posmarować dobrze pod tymi trzpieniem co zakłada się na nie pióra wycieraczek często tam się rdza robi od wody i wycieraczki ciężko pracują co może się skończyć spalonym silnikiem :)

 

1.Ściagasz uszczelkę nad podszybiem

2.Odkręcasz pióra wycieraczek

3.Otwierasz maskę i ściągasz drugą uszczelkę

4.Podnosisz delikatnie podszybie i odpinasz przewód do spryskiwaczy * uważaj żeby nie urwać

i masz mechanizm na wierzchu, trzyma się bodajże na 3 śrubach

Pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności